וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטי ברכות מעוצבים לבית במחירים מיוחדים

בשיתוף ארי שמות וברכות מעוצבות

11.2.2021 / 8:46

ארי שמות וברכות מעוצבות מספקים שלטים לבתים פרטיים ולבתי עסק בעיצוב אישי ומותאם לפי רצון הלקוח

ארי שמות וברכות מעוצבות. -,
ארי שמות וברכות מעוצבות/-

בשנה האחרונה מצאנו את עצמנו לא מעט זמן בתוך הבית, דבר שלא היינו רגילים אליו קודם לכן. ההסתגרות הזאת נתנה לנו הרבה דברים טובים, בין היתר להקדיש זמן למשפחה, לעצמנו וכן לשיפוץ, ארגון ועיצוב הבית והעסק. כחלק מהשהייה הממושכת בבית ובכדי שיהיה לנו נעים יותר לבלות בו, הרשו לנו להציג לכם את אחד המוצרים האיכותיים והיפים שיש היום בשוק שהולך להפוך את הבית שלכם לפנינה של ממש.

"ארי שמות וברכות מעוצבות" הוא עסק בעל ותק של שנים ומנוהל ביד רמה על ידי משה אלפונטה, בן 35 מאשדוד. מאז ומתמיד היה למשה זיקה לעולם העיצוב עד שיום אחד החליט שהוא רוצה לקחת זיקה זו צעד אחד קדימה. תחילה העסק סיפק שני מוצרים בלבד ובשל הביקוש הרב, משה החל להרחיב אותו וגייס צוות שלם שיעמוד מאחוריו: גרפיקאית מקצועית, אחראי שירות לקוחות, אחראי מענה טלפונים, אחראי חיתוך וייצור ושליח כאשר תוך מעט מאוד זמן העסק החל לייצר כ-2000 דגמים והגיע ל32 אלף לקוחות מרוצים.

אילו מוצרים יש לך?

"שלטי כניסה לבית עם שם משפחה, שמות לחדרים, ברכות בית, ברכות עסק, שלטים למטבח, לוגו לעסקים, משפטים מהתנ"ך ועוד מגוון יצירות אומנות ייחודיות. כל השלטים מגיעים במגוון גדלים בהתאמה אישית".

מי הלקוחות שלך כיום?

"אנשים פרטיים שרוצים לשדרג את הנראות של הבית שלהם באים אליי עם רעיון ואני מוציא אותו לפועל. כמו כן, בעלי עסקים המעוניינים בשלטים לעסק ובעיצוב לוגו ייחודי כמו: ספרים, קוסמטיקאיות, בעלי צימרים, מכוני ספא ובנוסף אני עובד המון עם מעצבי פנים ומכין עבורם מוצרים בהזמנה אישית כמו למשל מנורות בחיתוך מיוחד וגרמי מדרגות".

מה החומרים בהם אתה משתמש?

"החומר של השלטים והברכות המעוצבות הוא החומר הטוב ביותר שיש בשוק כיום. כלל המוצרים עשויים מלוקו-בונד, חומר שמחפים איתו מבנים והוא סוג של אלומיניום שמגיע מבריק או מט בדמות מראה כסופה, זהובה, שחורה ועוד צבעים נוספים. הלוקו-בונד עמיד לנזקי אוויר, כלומר הוא עומד בכל סופה או שמש חזקה".

וואו מדהים! אז זה אומר שאני יכולה להעביר אותו באופן חופשי במעברי דירות / עסק והאיכות שלו נשארת אותו הדבר

"נכון מאוד. בשונה מטפט, זה מוצר שאכן אפשר להעביר ממקום למקום והוא ממשיך לשמור על איכותו ועמידותו. המוצר מאוד בולט לעין ולפיכך ניתן לתלות אותו במקום מרכזי בבית / בעסק, ובחזיתות של בתים פרטיים".

מאיפה אתה שואב את ההשראה לכל העיצובים?

"כפי שאמרתי מאז ומתמיד אהבתי לעצב, לכן את ההשראה שלי אני לוקח מעולם האומנות כאשר השאיפה היא ליצור כל פעם דבר חדש".

ארי שמות וברכות מעוצבות. -,
ארי שמות וברכות מעוצבות/-

מה אתה עוד נותן במסגרת השירות שלך?

"כל לקוח שמגיע אלי מקבל בנוסף למוצר הייחודי גם עיצוב לוגו מתנה, דבר שבדרך כלל עולה המון כסף כשעושים זאת אצל גרפיקאי חיצוני. בנוסף, כל בעל עסק שאני מעצב לו שלט מקבל חזרה בקובץ pdf את העיצוב שלו כך שהוא יוכל להשתמש בו בהכנת כרטיסי ביקור, להכין ממנו רקמות למוצרים שלו וכדומה.".

מה הערך המוסף שלך?

"המוצר שלי עמיד ואיכותי ואפשר לעשות בו שימוש בטווח הארוך, אני מעסיק שליח צמוד כך שהמוצר מגיע ישירות ללקוח ולא עוצר בתחנת ביניים, ובדרך כלל אני מוסיף במתנה ממני עוד אלמנטים נוספים לשלטי שמות, מה שהופך את השלט למיוחד הרבה יותר".

איפה ניתן להזמין ותוך כמה זמן זה מגיע?

"ניתן להזמין דרך דף הפייסבוק ומשם יש הפנייה לשירות לקוחות בוואטספ. לגבי המשלוח - יש משלוחים לכל חלקי הארץ וההתחייבות היא ל20 ימי עסקים מרגע ההזמנה. אבל בגלל שיש לי גרפיקאית צמודה, הזמן עשוי להתקצר כך שניתן לקבל את המוצר תוך שבוע וחצי בלבד".

אילו מבצעים יש לך כיום?

"לרגל התקופה אני מוכר את שלטי המטר על 40 בעלות של 239 ש"ח במקום ב299 ש"ח. כמו כן, אני מוסיף אלמנטים לשלטי שמות ללא עלות וכן נותן במתנה שלט של מספר דירה לדלת".

אתר

דף פייסבוק

טלפון להזמנות: 054-2603090

בשיתוף ארי שמות וברכות מעוצבות
  • עוד באותו נושא:
  • שלטים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully