וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חום, העשרה וביטחון בגן בון בון

בשיתוף גן בון בון

11.2.2021 / 10:59

רוצים שהילד שלכם יקבל חום ואהבה - מצאתם את המקום הנכון: גן בון בון. גן בון בון שמחבק לתוכו 33 שנות ניסיון, הוא הגן הוותיק ביותר בפתח תקווה, שממשיך לגדל דורות של ילדם המקבלים חום, אהבה ויחס מקצועי ואישי לפי הפתגם המוכר חנוך לנער על פי דרכו

קיים כבר 33 שנה. גן בון בון. גן בון בון,
קיים כבר 33 שנה. גן בון בון/גן בון בון

הדבר החשוב ביותר להורים ולפעוטות, הוא גן עם מוניטין וגננות מנוסות וותיקות. גן שבו ההורים שקטים והילד מקבל את כל מה שהוא זקוק לו. גן כזה הוא "גן בון בון" בפתח תקווה, שהוא הוותיק והמוביל בעיר. גם צוות הגן, מנוסה במיוחד, ואותו מנהלות באהבה ובמסירות, שתי גננות מהוותיקות והמוכרות בעיר, שגידלו כמה דורות מילדי פתח תקווה.

הגן המיוחד הזה, נותן מענה מרגיע להורים ויחס אישי לכל ילד. את "גן בון בון" שממוקם בסמוך לכפר גנים החדשה, מנהלות שתי הגננות הוותיקות זהבה לוי ומירה יצחק. זהבה לוי היא מדריכת הורים ושתיהן גננות מוסמכות, בוגרות של בית ברל ובעלות וותק של 33 שנים וצוות של עוד 8 מטפלות.

ב"גן בון בון", שהוקם לפני 33 שנים, גדלו דורות של ילדים מאושרים, שהיום רבים מהם שבגרו, מביאים את ילדיהם לגן כדור שני. הגן מתאפיין בביטחון ושקיפות מלאה וההורים רואים את מה שעובר על ילדיהם ברמה היומיומית בדף הפייסבוק הפעיל של הגן, שמספק מידע עדכני ודיווחים על הפעילויות בגן וכן העברת החומר הנלמד. כמו כן, הגן כולו מרושת במצלמות אבטחה לשמירה על הביטחון והשקיפות. עוד דגש ניתן בגן, על היותו גן שבו הנושא הדידקטי חשוב, כאשר שתי הגננות זהבה ומירה, מקפידות על התפתחות עצמית והתפתחות מקצועית ועוברות באופן סדיר השתלמויות וקורסים מקצועיים.

גן פסטורלי עם חצר רחבת ידיים. גן בון בון. גן בון בון,
גן פסטורלי עם חצר רחבת ידיים. גן בון בון/גן בון בון

הגן הפסטורלי, כולל חצר רחבת ידיים, שמחולקת לשלוש כך שיש הפרדה מלאה בין שלושת קבוצות הגיל. המבנה של הגן שגם כן מחולק לפי הכתות והקבוצות.

בגן יש 3 קבוצות גיל:

תינוקות: מגיל שלושה חודשים עד גיל שנה וחצי

כתת צעירים: מגיל שנה וחצי עד שנתיים וחצי

בוגרים: מגיל שנתיים וחצי עד שלוש וחצי

יחד עם היחס האישי והחם ניתן דגש על האיכות והגיוון של העבודה הדידקטית עם הילדים, כאשר הפעילויות, מתבצעת בקבוצות קטנות, תוך העשרת הידע בשילוב עם חוויה משמעותית.

בגן יש ארבעה חוגים:

חוג מוסיקה: בהנחית חגי רז

חוג אפייה: בניצוחו של אלירן אזולאי ("דוקטור פנקייק")

התעמלות לגיל הרך: עם מיכל לוי

שעת סיפור: בהדרכתה של קרן סביון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חנוך לנער על פי דרכו. גן בון בון. גן בון בון,
חנוך לנער על פי דרכו. גן בון בון/גן בון בון

זהבה ומירה מעידות שהן הולכות על פי הפסוק: "חנך לנער על פי דרכו" (משלי כ"ב י'), כשהמשמעות שהן מוצאות בפסוק החשוב הזה, היא שיש לזרום עם הילד, עם אישיותו המיוחדת ועם צרכיו האישיים. הן מציינות שחשוב וחיוני לגלות גמישות בטיפול בילדים ולקבל אותם בחום ובאהבה כפי שהם. כל אחת ואחד על פי דרכו.

"ה'אני מאמין' שלנו, הן אומרות, "הוא שכל אדם הוא עולם מלא של כוחות ויכולות, שאיפות ורצונות, נטיות אישיות וכישרונות. כל אחד שונה מחברו." זהבה ומירה מדגישות שהגן מתנהל מתוך אהבה ואמונה חינוכית, לצד העשרה בתחומי עניין ולמידה רבים.

הילדים נהנים בגן מ-3 ארוחות טריות כל יום, ללא אוכל מעובד ועם תפריט קבוע: ארוחת בוקר, ארוחת צהרים בשרית, שמבושלת במקום וכן ארוחת שלוש.

שעות הפעילות בגן: בימי ראשון עד חמישי משעה שבע בבוקר עד חמש אחר הצהריים ובימי שישי משעה שבע בבוקר עד שתיים עשרה ורבע.

בנוסף לגן והפעוטון, מתקיים בגן צהרון לילדי גן טרום טרום חובה ועד כתה ב' שבו נהנים הילדים מארוחת צהרים חמה ועזרה בשעורי הבית. הם גם זוכים לחוגים פעמיים בשבוע: חוג מדעים וחוג אפייה.

לפרטים נוספים, צרו קשר:

גן בון בון, דגל ראובן 47 פתח תקווה

טלפונים ליצירת קשר

זהבה לוי: 052-6820861

מירה יצחק: 052-6820862

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

בשיתוף גן בון בון
  • עוד באותו נושא:
  • גן ילדים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully