וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ המשכנתאות שיודע לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים

בשיתוף דביר חוטר

14.2.2021 / 13:20

תקופת הקורונה, שפוגעת ברובנו גם ברמה הכלכלית מאפשרת, בזכות הקיפאון במשק ובריביות, להוזיל באופן משמעותי עלויות של המשכנתא. דביר חוטר, יועץ משכנתאות מקצועי, מסביר: "יועץ משכנתאות יודע למזער עלויות מיותרות". אז למה אתם ממתינים? שיחת הייעוץ היא ללא עלות

מדובר בסכומי כסף רב שלקוחות הבנקים יכולים לחסוך. דביר חואר. באדיבות המצולמים
מדובר בסכומי כסף רב שלקוחות הבנקים יכולים לחסוך. דביר/באדיבות המצולמים

פנייה ליועצים, ברוב המקרים, נועדה לחסוך לנו כסף ולמנוע מאיתנו מצב של ביצוע טעויות משמעותיות, שעלולות להשפיע עלינו לטווח ארוך. שירותו של יועץ יגרום להליך המשכנתא להפחית משמעותית את הדאגות ויאפשר יותר ודאות. הפנייה ליועץ משכנתא מקצועי, לדוגמה- יכולה לפתור הרבה מוקשים ולחסוך כסף רב.

משכנתא, ללא ספק, היא אחת ההוצאות הגדולות בחיים שלנו. זו הלוואה שמלווה אותנו לאורך שנים ארוכות, לרוב בין 15 ל-25 שנה, והמסלולים, הריביות, והתקופות יכולים להוות חלק עצום מהעלות הכוללת של ההלוואה. כידוע, משכנתא היא מוצר שיכול להפריד בין רכישת בית משלכם לבין שכירות מתמשכת, אבל כשמגיעים לעסקה כזו חשוב להבין, שזו כנראה העסקה הגדולה ביותר בחייך וכוללת בתוכה משתנים רבים כמו מסלולים, תקופות, הצמדות, ריביות וכד' - חשוב לנהל אותה עם מי שמבין בתחום.

במשכנתא הראשונה חיסכון בריבית של 102,548 והפחתה בהחזר החודשי ב-830 ש"ח, אחרי התערבותו של דביר. -,
במשכנתא הראשונה חיסכון בריבית של 102,548 והפחתה בהחזר החודשי ב-830 ש"ח, אחרי התערבותו של דביר/-

"ללכת לסניף לקחת משכנתא ללא מספיק ידע, אמצעי מיקוח ותיאום המשכנתא לצרכים העתידיים של כל אחד ואחת יכול לעלות הרבה כסף מיותר", אומר דביר חוטר וממליץ: "קחו יועץ מקצועי, תחסכו את הכסף וקחו את הכסף הזה לחופשה בחו"ל. זה אכן אפשרי, מדובר בסכומי כסף רב שלקוחות הבנקים יכולים למצוא עצמם משלמים כשמנגד יש יועץ משכנתאות שיודע למזער עלויות מיותרות".

משכנתא זו ללא ספק אחת ההוצאות הגדולות ביותר במשקי הבית במדינת ישראל. "מומלץ מאוד, על גבול החובה, להיעזר בכישוריו של יועץ משכנתאות מטעמכם ולא לסמוך רק על מוכר המשכנתאות בבנק, זכרו, יש למוכר המשכנתאות בבנק תאגיד שהוא חייב לרצות ואינטרס שלא בהכרח תואם את האינטרסים שלכם. לכן, אל תתפשרו, קחו יועץ משכנתאות פרטי!"

יועץ משכנתאות יסייע כמובן עוד בטרם התחלתם את התהליך הראשוני למשכנתא, אבל גם מי שיש לו משכנתא קיימת יכול לחסוך לעצמו הרבה מאוד כסף, בעזרת מיחזור משכנתא, שוב עם יועץ משכנתאות מומחה שדואג לאינטרסים של הלקוח, ולא של הבנק. "בשיחת ייעוץ, אצלי ללא עלות, ניתן יהיה לבדוק מה פוטנציאל החיסכון המיוחל", אומר דביר, ומוסיף: "ניתן יהיה להתאים מחדש מסלולים, תקופות, החזר חודשי, וכמובן גם את מחיר הריבית. כשאתה חותם על מסמכי משכנתא בסכומי עתק, ללא ניסיון בתחום וללא ידע בסיכונים והעלויות, הלקוח עלול להפסיד המון כסף למשך שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
"אני בונה עבור הלקוח את התמהיל הטוב ביותר עבורו". כך נראית מגמת התשלום החודשי לאורך השנים. -,
"אני בונה עבור הלקוח את התמהיל הטוב ביותר עבורו". כך נראית מגמת התשלום החודשי לאורך השנים/-

דביר נחשב היום לאחד היועצים המקצוענים וככוח עולה בתחום המשכנאות, וגם מבטיח ללקוח את התנאים הטובים ביותר שיוכל להשיג במסגרת לקיחת המשכנתא או במיחזורה, ביחס לטיב לקוח וטיב עסקה. "אני בונה עבור הלקוח את התמהיל הטוב ביותר עבורו, משפר ריביות ביחס למצב הנתון בשוק, וזמינות מלאה עד קבלת כספי המשכנתא, פיקוח ובקרה לאורך כל תקופת המשכנתא. לעתים אנחנו מגיעים לחסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים, וגם אם יועץ משכנתאות פרטי חסך לך 50 אלף שקל ולקח שכר טרחה של עשרת אלפים שקל, זה לא רווח יפה?"

ספר על ההחלטה של בנק ישראל על הסרת מגבלת הפריים

"שינוי משמעותי 'הסרת מגבלת הפריים במשכנתא', שזה בעצם אומר שכיום ניתן לקחת הלוואה בשני שלישים פריים ולא רק שליש, כמו שהיה עד לא מזמן. שימו לב ששני שליש פריים לא תמיד טוב עבור כולם, ולכן צריך להפעיל גם כאן שיקול דעת קפדני לפני החלטה קריטית כמו זו, האם לקוח שמקבל הצעת משכנתא ממוכר משכנתאות בבנק יודע בדיוק לכמה זמן מומלץ עבורו לקחת את מרכיב הפריים? האם הוא יודע כמה להצמיד לפריים בדיוק ביחס לכל התמהיל? אם מתוכנן לקחת משכנתא לטווח בינוני עד ארוך עבור מגורים האם אתה יודע כיצד להשתמש בפריים? ואם זה נכס להשקעה כל המצב משתנה מחדש. לכן, חשוב מאוד לקחת יועץ משכנתא שיש לו תשובות ופתרונות עבורך".

"מי שעתיד לקחת משכנתא בתקופה זאת יכול לחסוך המון". המלצות מקיר לקיר. -,
"מי שעתיד לקחת משכנתא בתקופה זאת יכול לחסוך המון". המלצות מקיר לקיר/-

ספר עוד על ריביות משכנתא בקורונה

"ריביות המשכנתא נמוכות יותר מתמיד בתקופה זו עקב משבר הקורונה. לכן מי שיש לו משכנתא קיימת יכול לחסוך לעצמו הרבה כסף, ולקצר את השנים. בשביל זה צריך לבחון את המשכנתא הקיימת מול מיחזור (המשכנתא החסכונית), ומהר מאוד כבר לקבל תשובה על פוטנציאל החיסכון שניתן לעשות".

דביר מוסיף כי "מי שעתיד לקחת משכנתא בתקופה הזאת יכול לחסוך לעצמו ריביות מיותרות, אבל צריך לדעת מה ניתן לדרוש ביחס לריביות בשוק בזמן נתון, יועץ משכנתאות שחי את העולם הזה יוכל להשיג עבורכם את ההצעה הטובה ביותר ביחס לטיב לקוח וטיב העסקה".

אז אם גם אתם שוקלים לקחת משכנתא או רוצים למחזר אותה ולחסוך עשרות עד מאות אלפים, פנו עכשיו. פשוט, בשביל להפסיק להפסיד. אלו הפרטים:

טלפון: 054-5639646

לפנייה בווטסאפ, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

בשיתוף דביר חוטר
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully