וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה מכשירי כתיבה ואמנות: "הנפש שלנו צמאה ליצירה ולאמנות"

בשיתוף הילה מכשירי כתיבה ואמנות

14.2.2021 / 15:01

רשת 'הילה מכשירי כתיבה ואמנות', הבית של האומנים המקצועיים והחובבים, מציעה ציוד מקצועי ואיכותי במחירים נוחים. "אנחנו מנגישים את הציוד המקצועי לקהל הרחב, ונותנים ללקוחות את כל האינפורמציה שהם צריכים". על הרשת שמוצריה הצילו הורים רבים בסגר הקורונה, בכתבה זו

נרי והבנות. אור שמיר,
נרי והבנות/אור שמיר

"אני מאמין שחנויות מקצועיות של יצירה ואמנות צריכות להיות מונגשות לציבור הרחב, ולא מיועדות לאמנים נטו", מספר נרי אופק, בעלי המותג 'הילה מכשירי כתיבה ואמנות'. כשהחזון הזה לפניו, פתח נרי שתי חנויות יצירה, האחת בצמח והשנייה בדיזינגוף בתל אביב, וחנות אונליין הרלבנטית בימי הקורונה יותר מאי פעם.

לתחום הגיע נרי בעקבות הוריה של אשתו דאז, המחזיקים בחנות יצירה בעפולה. נרי התלמד אצלם בחנות ולמד מהם את רזי המקצוע. כשחיפש לוקיישן מתאים נזכר בימיו כסטודנט במכללה בכינרת, ובביקוש שהיה בקרב הסטודנטים לציוד וחומרי יצירה, וכך פתח את החנות הראשונה בצמח לפני שמונה שנים.

'הילה מכשירי כתיבה ואמנות' נותנת מענה לקהל הרחב בתחום היצירה והאומנות, החל מאמנים מקצועיים וסטודנטים במקצועות האדריכלות, העיצוב והאופנה, וכלה באומנים חובבים, מתחילים, וכאלה שרוצים להתנסות בתחום.

"אין יום שעובר מבלי שהלקוחות מפרגנים על השירות"

"להבדיל מחנויות מקצועיות אחרות שפונות רק לאומנים ויש בהן משהו מיושן ומתנשא, אנחנו חנות מקצועית שפונה לקהל הרחב. לא צריך להיות מומחה כדי להיכנס לחנות שלנו. כל העובדים שלנו מגיעים מהתחום, ואנחנו שמים דגש רציני על השירות. המוכרים שלנו מלווים כל לקוח שנכנס לחנות בין אם הוא רוצה לקנות ציוד ב-1,000 שקל או עשרה שקלים, מדריכים אותו ונותנים לו את כל האינפורמציה שהוא צריך. כמעט אין יום שעובר מבלי שאני מקבל הודעה או שיחה מלקוח שרוצה לפרגן על השירות המקיף והעוטף שהוא קיבל בחנות. אם קורה שלקוח רוצה להחזיר מוצר אני בא לקראתו, וגם אם אין לו קבלה, אני מאפשר זאת. חשוב לי שהשירות יהיה הכי טוב שאפשר, גם אם יש לקוחות שמנצלים את זה".

גם לקוחות שקונים אונליין יכולים להתייעץ עם נרי ועובדיו לפני הקנייה. "אני זמין כל העת בוואטסאפ לשאלות, ועוזר אונליין אם יש צורך. הקונים לא מגיעים למזכירה, הם מגיעים אליי, או למנהל חנות אחר ומקבלים את המענה המקצועי והיסודי ביותר".

אם בימים כתיקונם תרבות הפנאי והיצירה מרגיעה את הנפש, ויש האומרים שאף מחליפה טיפול פסיכולוגי, הדבר נכון על אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה. "הקורונה גרמה לאנשים להבין כמה היצירה חשובה. הרבה לפני אקמול ורופא, הנפש שלנו צמאה לתרבות, ליצירה ולאמנות. היצירה חשובה והכרחית לבריאות הנפשית שלנו במיוחד בתקופה זו".

אנחנו חנות מקצועית שפונה לקהל הרחב. לא צריך להיות מומחה כדי להיכנס לחנות שלנו. נרי אופק,
"אנחנו חנות מקצועית שפונה לקהל הרחב. לא צריך להיות מומחה כדי להיכנס לחנות שלנו"/נרי אופק

ציוד מקצועי במחיר נוח

אפשר למצוא ב'הילה מכשירי כתיבה ואמנות' כני ציור, צבעי אקריליק, קנבסים, מכחולים ושפכטלים, צבעי בד, צבעי שמן, צבעי מים ועוד, כמו גם את כל מכשירי הכתיבה לתלמידים וסטודנטים.

"מעבר לכך שהמחירים שלנו אטרקטיביים ביותר, אנחנו מציעים מבצעים כמותיים. לא מדובר בטרנד חולף או זמני אלא במוטו שלנו בשמונה השנים האחרונות. לקוח שקונה אצלנו מוצר, מקבל אותו במחיר מהנמוכים בשוק, ואם הוא קונה בכמות, הוא מקבל מחיר סיטונאי".

לקוח שקונה אצלנו מוצר, מקבל אותו במחיר מהנמוכים בשוק, ואם הוא קונה בכמות, הוא מקבל מחיר סיטונאי. נרי אופק,
"לקוח שקונה אצלנו מוצר, מקבל אותו במחיר מהנמוכים בשוק, ואם הוא קונה בכמות, הוא מקבל מחיר סיטונאי"/נרי אופק

משירות המשלוחים המהיר במיוחד - תוך 24 שעות בתל אביב ועד 3 ימי עסקים מחוצה לה - נהנו בתקופת הסגר הורים רבים שנאבקו לאזן בין עבודה במשרה מלאה מהבית לטיפול בילדיהם הקטנים שנותרו ללא מסגרות. ב'הילה מכשירי כתיבה ואמנות' בהחלט נותנים מענה לצורך להעסיק את הילדים. בין היתר אפשר למצוא שם אלבומי מדבקות, חוברות צביעה, דפי גירוד, ערכות Tie dye, חימר, פלסטלינה, מנקי מקטרות, איפור פנים, ערכות פסיפס, סליים, גירי מדרכה, קעקועים, ועוד מוצרים, חלקם ממותגים בשלל הלהיטים התורניים - מפרץ ההרפתקאות, פרוזן ו-LOL. "יש לנו את כל מה צריך לסיטואציה של הסגר והבידוד, אנחנו נותנים מענה של ערכות יצירה, חומרי יצירה וחוברות לימוד כדי לאתגר את הילדים ולתת להורים את השקט שהם זקוקים לו כדי לעבוד. קיבלתי לא מעט טלפונים של הורים שהערכות האלה הצילו אותם".

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף הילה מכשירי כתיבה ואמנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully