וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחתון תהילה": חום, אהבה, ביטחון וכיף

בשיתוף משפחתון תהילה

14.2.2021 / 15:42

זהו כנראה חלומו של כל הורה וילד: גן ילדים רחב ידיים, שמבטיח את ביטחונם של הילדים ושקט להורים, המון חום ואהבה ומגוון רחב של תכנים וחוגי העשרה, מותאמים גיל. לא בכדי המשפחתון זכה בביקורות חמות ואף בציונים הגבוהים ביותר בצפון

תהילה עם הילדים בגן. "הכי חשוב לנו - שיקבלו חום ואהבה". משפחתון תהילה, באדיבות המצולמים
תהילה עם הילדים בגן. "הכי חשוב לנו - שיקבלו חום ואהבה"/באדיבות המצולמים, משפחתון תהילה

הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר. אנחנו ההורים מגדלים אותם, מטפחים אותם, מבשלים להם את האוכל הבריא ביותר ומבקשים עבורם את הסביבה הטובה ביותר שתתן להם ביטחון , חום ואהבה . במחקר שנעשה לפני שנים מספר התברר שההוצאה הכספית על ילדינו מגיל לידה ועד לגיל 18 היא כמיליון שקלים! לכן ברור כי הסביבה החינוכית הראשונה צריכה להיות המקום הכי דומה לבית - עם חום, אהבה, מסירות וביטחון לילד ולהורה.

אלו בדיוק המאפיינים של "משפחתון תהילה" מעפולה, אחד ממעונות היום שזוכים לביקורות החמות ביותר ברשת, ונבחר במקום הראשון בדירוגים בצפון ע"י ההורים מרוצים. הגן, בהנהלת תהילה אברהם, הוא משפחתון פרטי המפוקח על ידי משרד העבודה והרווחה וחבר בארגון הגנים ח.י.ב.ה, שאף דואג להכשרות לצוות החינוכי במעון. בגן מדגישים שכל צוות העובדים עבר קורס עזרה ראשונה לגיל הרך של מד"א ומחוייב בהצגת תעודת יושר ממשטרת ישראל.

המשפחתון מרושת ב-20 מצלמות הן במצלמות פנים והן במצלמות חוץ כמחויב בחוק כדי להבטיח את ביטחונם של הילדים והשקט הנפשי של ההורים. תהילה היא מנהלת נוכחת המפקחת באופן תמידי על הנעשה במעון באמצעות חדר בקרה מיוחד.

האישור של משרד הרווחה לגן. המשפחתון מפוקח וחבר בח.י.ב.ה. משפחתון תהילה, באדיבות המצולמים
האישור של משרד הרווחה לגן. המשפחתון מפוקח וחבר בח.י.ב.ה/באדיבות המצולמים, משפחתון תהילה

המשפחתון בעל מוניטין של שנים רבות ומנוהל בהצלחה רבה. תהילה חרטה על דגלה לתת יחס אישי ותחושה ביתית לכל ילד והורה. לצד תכני העשרה ופנאי מגוונים ומרתקים, שמועברים על ידי צוות המעון וצוות חיצוני, במשפחתון שמים דגש על הכנת הילדים לעזיבת החממה ומעבר בטוח לגן עירייה ששם יצטרכו להסתגל לסביבת ילדים גדולה יותר ולצמצום באנשי צוות.

המשפחתון נמצא במבנה של כ- 200 מ"ר בנוי רחב ידיים ובעל 200 מ"ר של 3 חצרות המחולקות לפי קבוצות גיל. הגן מחולק לכמה חללים, ביניהם חדר לבוגרים, חדר לתינוקות, חדר זחילה, חדר יצירה, חדר שינה, חדר ג'ימבורי - ולא פחות חשוב, אין במעון טלוויזיה.

המשפחתון מקבל ילדים מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים, המחולקים לפי קבוצות גיל. במשפחתון מבשלים אוכל טרי ומזין מידי יום הכולל ארוחת בוקר, צהרים וארוחות ביניים.
בבוקר ארוחה חלבית, בצהרים בשרית ובין הארוחות הם גם מתפנקים בפירות העונה. ובמהלך היום הילדים זוכים לשעת מנוחה כשברקע מתנגנות נעימות מרגיעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הילדים בפעילות עם מגנטים. חוגי העשרה מגוונים. משפחתון תהילה, באדיבות המצולמים
הילדים בפעילות עם מגנטים. חוגי העשרה מגוונים/באדיבות המצולמים, משפחתון תהילה

תהילה התחילה את דרכה כמטפלת אישית ובמרוץ הזמן בזכות המלצות מהורים מרוצים. תהילה פתחה מעון פרטי לקבוצות קטנות עם צוות אישי שנבחר בקפידה רבה ומאז שמה הולך לפניה. "יש לי קשר ישיר ואישי עם ההורים, שמקבלים דיווחים שוטפים במהלך היום, כולל תמונות", אומרת תהילה, ומוסיפה: "הורים שלנו יכולים להגיע ללא התרעה מראש ובכל שעות הפעילות".

חלק מחצר הגן. 200 מר של חצר. משפחתון תהילה, באדיבות המצולמים
חלק מחצר הגן. 200 מ"ר של חצר/באדיבות המצולמים, משפחתון תהילה

אחד הדברים שלא מעט הורים נתקלים בו בעת חתימה על הצטרפות למעון יום הוא התנאים הדרקוניים במידה ורוצים לעזוב באמצע השנה. במשפחתון תהילה החוזה הוא נוח ולא מחייב. בתקופת הקורונה המשפחתון פתח את שעריו עבור הורים חיוניים ואלו שלא הורשו להביא את ילדיהם, זכו לזיכוי כספי.

"חשוב לי לסכם", אומרת תהילה, "תפקידי הוא להעניק לילדים את כל התנאים הדרושים להתפתחותם - חום ואהבה, מרחב בטוח, אוכל טרי, פעילויות חברתיות וחוגי העשרה. בנוסף ולא פחות חשוב להיות העיניים של ההורים אשר מפקידים לי מידי בוקר את הדבר החשוב להם מכל".

אם גם אתם רוצים להכיר את אחד הגנים המוצלחים בעפולה, והגדול ביותר ברובע יזרעאל, אתם מוזמנים לפנות, ולבוא להתרשם. אנחנו בטוחים שבדיוק כמונו תתאהבו במקום.

ליצירת קשר:

טל': 054-9959437

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

בשיתוף משפחתון תהילה
  • עוד באותו נושא:
  • גן ילדים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully