וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופקולנד חטיפי פופקורנס: עולם שלם של פופקורן בטעמים

בשיתוף פופקולנד

14.2.2021 / 20:23

כשמעוז רעם הביא לארץ ב-2009 את דוכני הפופקורן בטעמים היישר מארה"ב, הוא לא דמיין כזו הצלחה. כיום, לצד דוכני אוכל ופופקורן לאירועים, הוא מציע את סדרת חטיפי פופקורנס מבית פופקולנד במגוון טעמים מופלאים: "הישראלים אוהבים לנסות טעמים חדשים וזה הכיף הכי גדול"

פופוקלנד. פופוקלנד,
סדרת חטיפי פופקורנס של פופקולנד/פופוקלנד

פופקורן הוא חטיף אהוב במיוחד על ישראלים רבים. גרעיני התירס המתפצפצים זוכים לפופולריות במפגשים חברתיים וגם כשאנחנו צופים לבד בבית בתכניות טלוויזיה. מי שלקח את זה צעד קדימה והעניק לו מקום של כבוד בארון החטיפים השווים באמת הוא מעוז רעם, מנהל ובעלים של פופקולנד, המציע לאוהבי הפופקורן ליהנות ממוצרי פופקורן בטעמים מתוקים ומלוחים, טעימים וקראנצ'ים - . בסדרת חטיפי הפופקורנס שמגיעים בשקיות צבעוניות ושוות תגלו טעמים טרנדיים במיוחד כמו קרמל מלוח, גבינה, גריל בצל ופופקורן בטעם טבעי.

החטיפים אותם הוא מייצר עשויים בסטנדרטים גבוהים במיוחד "מדובר בתהליך ייצור ייחודי אשר פותח במשך זמן רב עם מהנדסי מזון מובילים, כל מגוון טעמי הפופקורן הותאמו לחיך הישראלי ומיוצרים בישראל", אומר רעם. "ברוח התקופה והרצון לתת חשיבות רבה גם לצד הבריאותי, החטיפים מיוצרים ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, הם עשירים בסיבים תזונתיים וללא שומן טראנס והם אינם מטוגנים. אנשי הטבעונות ישמחו לגלות שמדובר במוצר טבעוני".

פופקולנד. אור גפן,
מעוז רעם פופקורנס חטיפי פופקורן בטעמים/אור גפן

את סדרת חטיפי הפופקורנס בטעמים החל מעוז לשווק בתחילת מרץ 2020, אבל אז באה הקורונה, טרפה את הקלפים ושינתה לו את התכניות. "זאת תקופה מאתגרת ביותר. הבאתי לצרכנים מוצר חדשני, טעים ומקורי וימי הקורונה שיבשו את התכניות וגרמה לקושי רב בהכנסת חטיפי הפופקורנס לכל רשתות השיווק והחנויות בארץ. אבל אני לא אוותר על החלום והמשיך לנסות להכניס את חטיפי הפופקורנס לכל חנות במדינת ישראל והמשיך לחדש את עולם חטיפי הפופקורן בטעמים בישראל. מסתבר שאנשים שאוהבים להתנסות בטעמים חדשים ומוצרים מקוריים לא יוותרו על הכיף שמביאות איתן התנסויות חדשות. הפופקורן בטעמים זוכה לביקוש רב והוא מוצע בחלק מרשתות השיווק או באתר פופקולנד עם משלוחים עד הבית. כדי לוודא איך משיגים את החטיפים תוכלו לפנות אלינו בפייסבוק, בטלפון או באתר".

פופקולנד לא החלה מחטיפי הפופקורן שאותן ארז מעוז בשקיות מזמינות. בשנת 2009 הוא הקים את פופקולנד דוכני מזון - עסק קטן אשר הציע דוכני פופקורן בטעמים ביותר מ-17 קניונים ברחבי הארץ. "את הרעיון הבאתי אחרי ביקור בארצות הברית. אני יזם בנשמתי ורציתי להביא לארץ משהו שעוד לא היה כאן. דוכני הפופקורן בטעמים מאוד פופולריים בקנדה ובארצות הברית והיה ברור לי שגם כאן הם יזכו להצלחה. הפופקורן הצבעוני זכה לביקוש ועד מהרה התחלתי להציע דוכני פופקורן בטעמים ומגוון רחב של דוכני מזון למסיבות ואירועים".

פופקולנד. באדיבות פופוקלנד,
חטיפי פופקורנס ברשתות השיווק/באדיבות פופוקלנד

"מלבד חטיפי הפופקורנס, אנו מייצרים את סדרת הבוטיק שלנו לתחום האירועים, מארזים וחבילות שי של פופקורן בטעמים ובמגוון צבעים לפי בקשת הלקוח למיתוג כל אירוע ובכלל לכל מי שבא להתפנק במוצרי פופקורן בטעמים נוספים ייחודיים: מרשמלו, תפוז, פירות יער, תות, פקאן, קוקוס, פינה קולדה וארטיק לימון. לצידם אנו מציעים דוכני מזון שאותם אנו מכינים במקום האירוע ממוצרים טריים ומרכיבים איכותיים ברמת עיצוב ושירות מאוד גבוה. בין המנות שכיכבו: דוכני קינוחים ייחודים ושווים כמו וופל בלגי על מקל, צ'ורוס, קיורטוש, גלידות, יוגורט, מלבי, כנאפה, שייק פרי, מיצים סחוטים, ומבחר דוכני מזון איכותיים: טורטיות מקסיקניות, פלאפל, חומוס, שווארמה, סביח, מוקפצים, מיני בורגר, דוכני ארוחות בוקר מפנקות, פיתה דרוזית, פריקסה תוניסאי, תירס מקסיקני, בר סלטים, גריל בשרים, בר קוקטלים, סושי, פוקאצ'ות, פיצות ובעיקר מזון מהיר ואיכותי. הבאתי את הניסיון הרב שצברתי כמנהל ומפיק אירועים בעברי לתוך עסק דוכני המזון לאירועים והוא זוכה להצלחה רבה בזכות ההשקעה בלקוחות, היצירתיות והיחודיות. הדוכנים פופולריים בימי הולדת, ארועי חברה, ימי גיבוש לעובדים, ומסיבות רבות משתתפים. אנו מציעים מעל ל-60 סוגי דוכני מזון מושקעים ומעוצבים עם אוכל חלבי, בשרי, פרווה וכשר".

פופקולנד. באדיבות פופוקלנד,
פופקולנד פופקורן בטעמים סדרת הבוטיק לאירועים מארזים וחבילות שי/באדיבות פופוקלנד

במהלך העבודה על פיתוח הפופקורן ובמרוצת השנים בהן פעלו דוכני הפופקורן בקניונים גילה מעוז שהטעם הישראלי שונה לחלוטין מזה של האמריקאים. "בארצות הברית מככבים טעמים שלא גדלנו עליהם ורבים פחות מתחברים אליהם. לדוגמה בארה"ב לטעמי גבינות שונות יש טעם שישראלים פחות אוהבים. טעם הגבינה המוצע כיום מזכיר בטעמו את חטיפי הגבינה הנמכרים בארץ. גם טעם התות שונה מזה של האמריקאים והוא מזכיר את החטיף בטעם תות בארץ. כיום אני מציע בדוכני הפופקורן 20 טעמים שישראלים מאוד אוהבים וזוכים להצלחה".

פופקולנד. באדיבות פופוקלנד,
פופקולנד דוכני מזון לאירועים/באדיבות פופוקלנד

אלו מכם שרוצים לנשנש את הפופקורן הטעים והמתוק של פופקולנד יוכלו להינות ממנו גם בבית "החשיבה מאוחרי חטיפי פופקורן בשקית היא להביא את חווית הקולנוע והמסיבה אלינו הביתה בטח בימים שאנחנו נמצאים רוב הזמן בבית. חשוב לי להעניק לחובבי הפופקורן והחטיפים חוויה יוצאת דופן עם חטיף שאהוב על רבים מאיתנו"





פופקולנד, פופקורן בטעמים

טלפון: 072-2575656

למעבר לאתר האינטרנט לחצו כאן

למעבר לאתר פופקולנד, קטגורית חטיפי פופקורן בטעמים לחצו כאן

למעבר לפייסבוק לחצו כאן

למעבר לאינסטגרם לחצו כאן

למעבר לטיקטוק לחצו כאן

בשיתוף פופקולנד
  • עוד באותו נושא:
  • פופקורן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully