וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעוני יוקרה ביד שנייה - יש דבר כזה

בשיתוף שניידר – מרכז השעון והתכשיט

16.2.2021 / 10:27

רוצים לקנות שעון יוקרה? למכור? מחפשים תכשיט במתנה ליום נישואין או לכל מאורע חגיגי אחר? מוזמנים להכיר את שניידר - מרכז השעון והתכשיט

שניידר – מרכז השעון והתכשיט. -,
שניידר – מרכז השעון והתכשיט/-

ברחוב אחוזה 108 ברעננה נמצאת שניידר - מרכז השעון והתכשיט. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של שעוני יוקרה ממיטב יצרניות השעונים בעולם. המקום מנוהל על ידי אריה שניידר ובנו יניב, דור חמישי למשפחת שענים. אם תרצו - ה-ONE STOP SHOP המוביל בארץ לשעוני יוקרה ותכשיטים. כאן תוכלו לקנות, למכור, לתקן או לחדש שעוני יוקרה ואפילו לבצע עסקאות טרייד אין אטרקטיביות.

מה אפשר לקנות בשניידר, מרכז השעון והתכשיט?

כאמור, בשניידר, מרכז השעון והתכשיט, ישנו מבחר מגוון של שעונים - רולקס, אודמר פיגה, פטק פיליפ, ברייטלינג, אומגה, זניט, לונג'ין, אוריס ודבוסה, עליה נרחיב בהמשך. כפי ששם החברה מרמז, בשניידר מתמחים גם בתכשיטים. בחנות מחכה לכם מגוון רחב של צמידים, שרשראות, עגילים וטבעות. עם יהלומים, עם אבני חן או כל שילוב כזה או אחר שתרצו. בנוסף, בשניידר תוכלו למצוא אביזרי יוקרה כמו ארנקים ועטים של מון בלאן ועוד.

המבחר הגדול בארץ של שעוני יוקרה יד שנייה

מה שהופך את הביקור בחנות למיוחד באמת, זה המגוון הרחב של שעוני יוקרה יד שניה שניתן למצוא בה. למעשה, מספר לנו יניב שניידר כי מדובר במלאי הגדול בארץ של שעוני יוקרה יד שניה של מיטב היצרניות. מחפשים שעון אומגה וינטאג'י? קיים על המדף. רוצים שעון רולקס GMT MASTER II באטמן, אחד השעונים המבוקשים והנחשקים ביותר של רולקס? זמין במלאי. אם שעון מסוים לא זמין במלאי, בשניידר ידאגו להשיג לכם אותו במחיר אטרקטיבי תוך זמן קצר יחסית.

למה לקנות שעוני יוקרה יד שנייה?

מסביר לנו מר אריה שניידר: "כולנו אוהבים את הריח של מכונית חדשה או את ההרגשה של להוריד את המדבקות ממוצר חדש. אבל שעוני יוקרה רבים מאבדים חלק ניכר מהשווי שלהם ברגע שהם נמכרים ללקוח. אנשים רבים מוכרים ומחליפים שעונים, כך שאתם יכולים להנות משעוני יוקרה יד שניה במחירים נמוכים משמעותית ממחירם של שעונים חדשים". באופן מפתיע, הוא מספר לנו כי דווקא בשעוני רולקס, המצב הפוך. המחירים של דגמים מסוימים בשוק היד השנייה גבוה משמעותית ממחיר "הטיקט" שלהם - המחיר שמופיע עליהם בחלון הראווה בחנות. מדוע, אתם שואלים? מסביר לנו אריה שניידר כי למעשה ישנו מחסור עולמי מתמשך בשעונים של רולקס והביקוש עולה פי כמה על ההיצע. לכן שעונים שמוצאים את דרכם לשוק היד השנייה נמכרים במחירים גבוהים משמעותית פעמים רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האם זה בטוח לקנות שעוני יוקרה יד שנייה?

"כל השעונים שאנחנו מוכרים עברו בדיקה מקיפה על ידנו, אנחנו מוודאים את המקוריות שלהם, את התקינות שלהם. אם שעון אמור להיות עמיד למים - אנו בודקים האם הוא אטום. אנו מוודאים כי הרכיבים הפנימיים תואמים לשעון וכי הוא לא עבר החלפה או תיקון כזה או אחר. במידה ושעון עבר טיפול - כמובן שניידע את הלקוח בהתאם. כל שעון שאנחנו מוכרים מגיע עם אחריות שלנו. אלפי הלקוחות המרוצים שלנו לאורך השנים, מתוכם רבים שהפכו ללקוחות חוזרים ולקוחות שמביאים לקוחות, יוכלו לספר לכם כי כשהם קונים שעון משניידר, מרכז השעון והתכשיט, הם יודעים שהם בידיים טובות ובטוחות", מספר לנו אריה שניידר.

אבל אם אני רוצה בכל זאת "שעון חדש"?

"קודם כל, אפשר למצוא אצלנו מגוון רחב של שעונים חדשים. אבל במידה ואתם רוצים לרכוש דווקא אחד משעוני היד השנייה הרבים שאנחנו מחזיקים בחנות, נוכל לבצע עבורכם בו במקום טיפול שכולל ליטוש ופוליש, שיעלים מהשעון כמעט כל סימן שימוש, כך שתוכלו להרגיש כאילו ממש התחדשתם. בעצם, למה כאילו? באמת התחדשתם..."

איך אתם משיגים את כל השעונים המיוחדים האלה?

כאן נכנס לשיחה יניב שניידר, האחראי על הפיתוח העסקי והרכש בחברה. יניב מבלה את מרבית יומו בשיחות חובקות עולם בניסיון לאתר את השעונים המיוחדים ביותר והמבוקשים ביותר עבור לקוחות החברה. בעזרת רשת ענפה של אנשי קשר ושותפים עסקיים על פני מדינות רבות, הוא מספר לנו כי הוא מצליח להשיג כמעט כל שעון שתרצו, נדיר ומבוקש ככל שיהיה. כמו שהוא מספר לנו - "בסופו של דבר, זה עניין של כמה אתם מוכנים לשלם. אם יש לכם סבלנות - נוכל להשיג לכם שעון במחיר משתלם ואטרקטיבי, אם אתם צריכים שעון מהיום למחר, למתנת אירוסין או כל מאורע חשוב אחר, ככל הנראה שתצטרכו לשלם עבורו בהתאם, בהנחה שמדובר בשעון עם ביקוש גבוה וכזה שלא נמצא אצלנו במלאי".

לסיכום

כפי שהבנתם, שניידר, מרכז השעון והתכשיט ברעננה, זה הדבר הכי קרוב למונח ONE STOP SHOP בעולם שעוני היוקרה בישראל. במקום תוכלו לבצע כל פעולה שקשורה לעולם שעוני היוקרה - קניה, מכירה, טרייד אין, שדרוג, תיקון, איטום, ליטוש ועוד. בשנה הבאה, 2022, יציינו בשניידר 40 שנות פעילות, הישג לא מבוטל שמעיד טוב יותר מאלף מילים על השירות, האחריות, האמינות וחוויית הקנייה שמציעים בחנות. אז בפעם הבאה שאתם רוצים לרכוש שעון חדש או תכשיט חדש, חפשו בווייז, שניידר - מרכז השעון והתכשיט באחוזה 108 ורעננה, החנייה והקפה חינם. תתחדשו!

WWW.SJW.CO.IL

בשיתוף שניידר – מרכז השעון והתכשיט
  • עוד באותו נושא:
  • שעונים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully