וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את בּוֺ בּבּה: החנות שמביאה שיק וסטייל למוצרי התינוקות

בשיתוף בּוֺ בּבּה

17.2.2021 / 13:44

עם מוצרי תינוקות בעיצובים סקנדינביים נקיים ומינימליסטיים שאי אפשר להוריד מהם את עיניים, ומוצצים שמצילים הורים לילדים סרבנים - בּוֺ בּבּה מנגישה לקהל הישראלי את המוצרים המובילים בשוק

שמיכי טטרה אורגנית עם ידית ארנב עץ ואוברול 100% כותנה אורגנית. דוגמן הבית: ליאם, בנה של עדן. ריקי ג'ובאני,
שמיכי טטרה אורגנית עם ידית ארנב עץ ואוברול 100% כותנה אורגנית. דוגמן הבית: ליאם, בנה של עדן/ריקי ג'ובאני

"הקמתי את החנות אחרי הלידה השנייה שלי. חיפשתי באינטרנט מוצרים יפים לתינוק והכול היה באנאלי ומשעמם. הזמנתי מחו"ל מוצרים כל כך יפים והחלטתי להנגיש אותם לקהל הישראלי", מספרת עדן רוחלין (25) אמא לשניים. ואכן, כשנכנסים לאתר מלא השיק והסטייל של חנות האונליין בּו בּבּה (Beau BeBe תינוק יפה בצרפתית), חשים בניחוחות של חו"ל.

באתר אפשר למצוא חיתולי טטרה בצבעים שונים, סינרי סיליקון, מחזיקי מוצץ, רעשנים, משטחי החתלה, נשכנים ומוצרים נוספים המיובאים מהחברה הדנית פיליבבה (Filibabba) ומעוצבים בצורה מינימליסטית ובצבעים נעימים ורגועים. כל מוצר שנמכר בחנות נבדק בקפידה על ידי עדן. "אני בודקת אם המוצר מספיק איכותי, אם הבן שלי אוהב אותו ומתחבר אליו, ואם הוא משרת את המטרה".

"מוצצים שסרבני מוצצים רבים מתחברים אליהם"

גולת הכותרת של החנות הם המוצצים של החברה הדנית ביבס (Bibs), המוצצים היחידים שבנה של עדן, סרבן מוצצים מובהק, הסכים לקחת. "הבן שלי נולד סרבן מוצצים. עם עוד ילדה קטנה בבית, לא יכולתי להשתעבד להנקה, וניסיתי כל מוצץ אפשרי שיש בסופר פארם ובשאר החנויות בארץ. הוצאתי מעל 1,000 שקלים על מוצצים. הזמנתי הביתה יועצת הנקה, יועצת שינה - שום דבר לא עזר והייתי חסרת אונים לחלוטין. עשיתי מחקר באינטרנט והגעתי למוצצים של ביבס. קראתי שהמוצץ מדמה שד אם, ושתינוקות מאוד מתחברים אליו למרות שאינו מוגדר כמוצץ סרבנים. הזמנתי את המוצץ מאמזון, וחיכיתי המון זמן. בסופו של דבר כשהמוצץ הגיע, הבן שלי לקח אותו בטבעיות כזאת, כאילו הוא מכיר אותו מהרגע שנולד. הרגשתי שאני חייבת להביא את המוצר הזה לחנות שלי ומייד פניתי לחברה הדנית. זה לא היה תהליך פשוט, למדתי את הכול לאט לאט, ובסופו של דבר הם אישרו אותי כיבואנית שלהם".

בחנות אפשר למצוא גם בגדים משגעים שעדן שותפה לעיצוב שלהם, וחשוב לציין שכל מוצרי הטקסטיל עשויים מ-100% כותנה אורגנית.

מוצצי BIBS. "הבן שלי, סרבן מוצצים מובהק, הכניס אותם לפה בטבעיות". ריקי ג'ובאני,
מוצצי BIBS. "הבן שלי, סרבן מוצצים מובהק, הכניס אותם לפה בטבעיות"/ריקי ג'ובאני

"אני לא מוכרת מוצר שאני לא מאמינה בו ב-100%"

לפני שפתחה את החנות, עבדה עדן שנים במשרה מלאה בתור מאפרת פרטית ובדיוטי פרי. "למדתי איפור אצל ירין שחף כבר בגיל 17, התמקצעתי הרבה שנים, הייתה לי הרבה עבודה, והרווחתי יפה עד שהגיעה הקורונה, והכל נגמר ברגע אחד. נשים כבר לא מתאפרות, אין אירועים, כולן בבית. הייתי בבית בהיריון ואחר כך בחופשת הלידה, וחשבתי איך אוכל לפרנס את עצמי. אני אף פעם לא עושה דברים כי צריך לעשות אותם, אלא רק עם תשוקה רבה. מכיוון שהילדים שלי זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם, ומכיוון שגם כך אני חוקרת את המוצרים הכי טובים, החלטתי לפתוח את החנות. אני בודקת לעומק כל מוצר אצלי בבית ואני לא מוכרת מוצר שאני לא מאמינה בו ב-100%. חיפשתי מוצרים עם סטייל ודאגתי להנגיש אותם להורים בישראל. בסופו של דבר מה שנשאר לנו מהתקופה המהממת הזאת כשהילדים קטנים זה תמונות וסרטונים, ורציתי להכניס שיק ויופי לחיים ולזכרונות".

בחשבון האינסטרגם של בּו בּבּה משתפת עדן את העוקבות בחוויותיה כאמא, ובסיטואציות שאמהות רבות יכולות להזדהות איתן. "אני משתפת בחיים האישיים שלי מעבר לעסק, נוצרה פה קהילה, הלקוחות מרגישות חופשי להתקשר אליי עם כל שאלה, ואני ממש מרגישה חברה של הלקוחות שלי ואפילו נפגשתי עם חלק. זה יותר כיף, אינטימי וחמים." לאחרונה עדן עיצבה את חדרי הילדים ושיתפה את העוקבים בכל פרט ופרט החל מהגוון של צבע הקיר, מדבקות הקיר ועוד. "אני משתדלת לתת ערך ללקוחות גם מעבר למוצרים שלי, וכל דבר מוצלח שאני נתקלת בו, אני מעלה עליו המלצה גם אם אני לא מוכרת אותו".

בגד גוף וינטג 100% אחוז כותנה אורגנית, מוצץ ביבס, רעשן בעבודת יד ישראלית. דוגמן הבית: ליאם, בנה של עדן. ריקי ג'ובאני,
בגד גוף וינטג 100% אחוז כותנה אורגנית, מוצץ ביבס, רעשן בעבודת יד ישראלית. דוגמן הבית: ליאם, בנה של עדן/ריקי ג'ובאני

חלק בלתי נפרד מכל מוצר שנרכש בחנות הוא האריזה המרהיבה שלו. עדן שמה דגש על חוויית האנבוקסינג ובחרה בקפידה כל פרט ופרט. "המטרה הסופית היא שהלקוח יתרגש לקבל את המוצר. חשבתי איך אני הייתי רוצה לקבל מתנת לידה בתור לקוחה, והוצאתי המון זמן וכסף כדי לדייק את החוויה. המוצצים נארזים בשקית אורגנזה יפה, והמוצרים עטופים בניירות משי וסרטי סאטן, ומגיעים באריזות יוקרתיות".

המוצרים של בּו בּבּה מגיעים לבית הלקוחות תוך 3 ימי עסקים, וניתן גם לאסוף אותם באופן עצמי מגני תקווה. לאחר שחיכתה שבועות למוצץ מאמזון שיציל אותה, חשוב לעדן שהמוצרים שלה יגיעו ללקוחות במהירות. "אני מדייקת את המוצר ואת השירות מהניסיון שלי כאמא וכלקוחה, ואם העסק כל כך מצליח בתקופה כה קצרה - כנראה שאני עושה משהו טוב".

Beau BeBe

אתר

אינסטגרם

בשיתוף בּוֺ בּבּה
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully