וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שורש הליקוריץ הוא הפתרון למחלות לב, טרשת עורקים ואיזון רמות הסוכר בדם?

בשיתוף The123

21.2.2021 / 13:10

בעקבות מחקרים אשר גילו כי שורש הליקוריץ וצמחים נוספים יעילים לבריאות הגוף, להפחתת התחמצנות, איזון הסוכר בדם, והורדה של הכולסטרול הרע - חברה ישראלית "The123" החלה לפתח קפסולות צמחים המשלבות את יתרונות הצמחים

שורש הליקוריץ. המחקרים מהללים את נוגד החמצון הייחודי שנמצא בו. depositphotos,
שורש הליקוריץ. המחקרים מהללים את נוגד החמצון הייחודי שנמצא בו/depositphotos

החיים המודרניים מביאים עימם לצד יתרונות רבים גם חשיפה מתמשכת לזיהום אוויר, תזונה לא בריאה ולא מאוזנת, עישון ותרופות שונות, מחלות ומעל הכול הגיל - כל אלו גורמים לרדיקלים החופשיים להתגבר על נוגדי החמצון הטבעיים בגוף ובכך גורמים נזק בלתי הפיך ומביאים להתפתחותן של מחלות הסוכרת, טרשת העורקים, התקפי לב, מחלות כלי דם, שבץ מוחי, הזדקנות מוקדמת, כולסטרול גבוה ועוד.

עשרות מחקרים נעשו לאורך השנים במטרה למצוא דרכים שונות לעזור לגוף במלחמתו ברדיקליים החופשיים. אחדים מהם נעשו על שורש הליקוריץ שקיימת בו נוכחות גבוהה של נוגד החמצון גלברידין.

שורש הליקוריץ חייב להיות מופק בתהליך ייחודי בכדי שהוא יהיה עשיר בנוגד החמצון גלברידין שהתגלה במחקר כמסייע להורדת רמת החמצון של ה-LDL ב-55%, רמת הכולסטרול הרע LDL ב-9%, לחץ הדם ב-10% ומעלה את התנגדות הדם לחמצון ב-19%. נתונים אלו מורידים משמעותית את הסיכון למחלות שונות כגון טרשת עורקים, סוכרת ומחלות כלי דם ולב.

מומחי חברת "The123", הגיעו למיצוי מדויק של שורש הליקוריץ ממנו ניתן להפיק מקסימום גלברידין שהוכח במחקר ומינימום של גלציריזין הידוע כי צריכה מוגברת שלו עלולה להזיק לבריאות ולגרום לעלייה בלחץ הדם, ומגבה זאת בדוחות מעבדה חיצוניים בלתי תלויים המוצגים באתר החברה ומשקפים את רמתם בכל אצווה.

גינג'ר ופרי האסאי: לא רק ליקוריץ

גם הג'ינג'ר (זנגוויל בעברית), אשר מוכר לכולנו וזמין בשווקים ורשתות השיווק, הוא חלק מהפורמולה. רובנו משתמשים בשורש הג'ינג'ר בצורתו הטרייה או כאבקה לתיבול מאכלים או בתור תוספת לכוס התה, בייחוד בחורף. הג'ינג'ר מוכר כ"תרופת סבתא" ורובנו נצרוך אותו כאשר כואב לנו הגרון או כשאנו מצוננים. אולם לשורש הג'ינג'ר יש גם תכונות נוגדות חמצון בזכות הג'ינג'רולים המצויים בו עם יתרונות דומים מאוד לליקוריץ. יחד עם זאת קשה לצרוך את הג'ינג'ר בצורתו הטבעית. זהו צמח חריף יחסית ולא כולם מסתדרים עם טעמו.

פרי נוסף, פרי האסאי, אשר הפך לאחרונה לחביב הקהל הישראלי. פרי האסאי עשיר במינרלים, וויטמינים והוא נחשב ל-Super Fruit מכיוון שהוא מכיל כמות גבוהה מאוד של נוגדי חמצון.

בשל העובדה שפרי האסאי גדל בדרום אמריקה, קשה מאוד להשיגו בצורה טבעית וטרייה בחנויות וזו גם הסיבה שנחשפים אליו בעיקר כתוסף למוצרי מזון אחרים, למרות שאין ספק שצריכה של אסאי טרי היא זו המאפשרת ליהנות מכל יתרונותיו הבריאותיים.

החברה הישראלית "The123" פיתחה פורמולות ייחודית הנקראת "ליקוריץ פלוס 123" ו-"אסאי מקס 123", המיוצרות ברישיון משרד הבריאות, עם רישיון GMP וכשרות בד"צ חת"ם סופר. הפורמולות הייחודית זוכות לתשבחות רבות בקרב אנשים שהתנסו בהן, וסיפרו על השינוי המהותי שהתחולל בחייהם בעקבות השימוש בפורמולות.

וכך נראות אריזות המוצרים "ליקוריץ פלוס 123" ו-"אסאי מקס 123". יח"צ,
וכך נראות אריזות המוצרים "ליקוריץ פלוס 123" ו-"אסאי מקס 123"./יח"צ

מומחי חברת "The123" מצאו כי השילוב בין שורש הליקוריץ, הג'ינג'ר ופרי האסאי הינו שילוב אולטימטיבי. המדענים מיצו את השילוב של מרכיבים אלו בצורה המרבית והמיטבית ביותר שלהם וכך הם יצרו את הפורמולות המדויקת ביותר.

לצד צריכה מדודה במינון נכון של הקפסולות, ממליצים המומחים לשמור על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת, להימנע מעישון ומזונות מזיקים ולשמור על הגוף כמיטב יכולתנו.

פרטים נוספים ולהזמנה באתר האינטרנט של החברה:
https://the123licorich.co.il/

בשיתוף The123
  • עוד באותו נושא:
  • בריאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully