וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבו לכלב ולחתול - הבית של חיית המחמד שלכם

בשיתוף כלבו לכלב ולחתול

22.2.2021 / 9:32

כבר מעל ל-20 שנה שרשת חנויות כלבו לכלב ולחתול משרתת אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. העסק שחרט על דגלו להיות מקצוען בתחום העיסוק שלו, משרת בנאמנה את ההולכים על 4 באמצעות בעליהם ודואג להם לכל מחסורם.

סניף כלבו לכלב ולחתול פרישמן פינת מסריק. פנינה פארי,
סניף כלבו לכלב ולחתול פרישמן פינת מסריק/פנינה פארי

העסק שהוקם על ידי ארז ביקובסקי, מנוהל כיום בהרמוניה מלאה בעזרת בנותיו ועובדים נאמנים ומסורים שנמצאים כבר מעל לעשור בעסק והפכו גם הם לחלק מהמשפחה. כל עובדי הרשת הם אוהבי חיות ומגדלים חיות מחמד בביתם, עוברים הכשרות, קורסים והדרכות בתחום כדי שיוכלו לתת ללקוחות מידע מקצועי, אמין ומותאם עבורם.

לעסק לקוחות נאמנים שמגדלים כבר דור שני ולעיתים שלישי של חיית מחמד בביתם, והם אינם מחליפים את חווית הקניה והשירות אליה התרגלו לקבל בכלבו לכלב ולחתול. הלקוחות על 4 שממשיכים להצביע ברגליים ולהגיע עם בעליהם לחנויות הרשת, זוכים לפינוקים וצ'ופרים מסוגים שונים והם כמובן מזוהים בשמותיהם על ידי עובדי הרשת.

בחנויות הרשת שבתל אביב ובחולון וכן בחנות האינטרנטית ניתן להשיג מגוון מוצרים רחב הכולל מזונות לכלבים ולחתולים במחירים הוגנים במיוחד - החל ממזון לגורים ועד למזון חיות מבוגרות או חלילה חולות שזקוקות למזונות רפואיים ולתוספי מזון.

סניף כלבו לכלב ולחתול מיקדו סנטר. The Couplet,
סניף כלבו לכלב ולחתול מיקדו סנטר/The Couplet

מגוון מוצרי המזון כולל הן מזון רטוב והן מזון יבש, לרבות מוצרים הייחודיים לרשת כדוגמת מזון כלבים יבש במותג OVENBAKED שהוא מזון אפוי השומר על הערכים התזונתיים שלו.

ממש כפי שאנחנו בני האדם מקפידים על תפריט יומי מאוזן המורכב ממזון בריא שכולל ויטמינים, ברזל, סידן וכל אבות המזון, גם את המזון של חיית המחמד שלנו חשוב לבחור בקפידה. כשמגיעים לחנות לבחור אוכל לכלבים או אוכל לחתולים, חשוב להתייחס לכמה פרמטרים שיבטיחו התאמה טובה של המזון לחיה, בהתאם למאפיינים שלה. פרט לסוג החיה, גילה ומצבה הבריאותי, חשוב להתייחס לרגישויות השונות מהן היא סובלת. בדומה לנו בני האדם, גם החתולים והכלבים סובלים מרגישויות שונות ואלרגיות לרכיבים ומזונות שונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סניף כלבו לכלב ולחתול מיקדו סנטר. The Couplet,
סניף כלבו לכלב ולחתול מיקדו סנטר/The Couplet

בין יתר המוצרים הייחודיים לרשת מוצע לחתולים חול בעל מאפיינים ייחודיים - הקרוי ODEUR BUSTER שהוא חופשי מאבק ב-99%, וכך מתגבש בצורה מעולה עם מינימום של פחת וסופח ריחות לא נעימים.

וכמו שבני האדם אוהבים לנשנש גם ההולכים על 4 מתים על הצ'ופרים שמעניקים להם בעליהם. בכלבו לכלב ולחתול ניתן למצא מגוון עצום של חטיפים לכלבים ולחתולים, בריאים ופונקציונליים. כדי לשמור על בריאות החיות, מציעה הרשת מגוון תכשירים לשמירה על היגיינת החיות וכאלו שבטוחים להדברה של טפילים שתוקפים אותן.

גם משחקים ומוצרים משלימים אחרים לחיית המחמד, כדוגמת מיטות, מנשאים, מזרנים, כלובים, כלי ושתיה, קולרים ואפילו בגדים לכל ימות השנה ותחפושות לפורים ניתן למצא בחנויות הרשת. להשלמת הטיפוח של ההולכים על 4, מפעילה הרשת 2 מספרות שמעניקות חווית טיפוח ופינוק בלתי נשכחת לחיות המחמד. מאז ומתמיד, דאגו בכלבו לכלב ולחתול גם לתרום מזונות לעמותות הדואגות להולכים על 4, ונכון להיות תורמים לעמותת "אהבה על ארבע".

סניף כלבו לכלב ולחתול מיקדו סנטר. The Couplet,
סניף כלבו לכלב ולחתול מיקדו סנטר/The Couplet

לכלבו לכלב ולחתול רשת משלוחים ענפה, וניתן לבצע הזמנות טלפונית או ישירות באתר האינטרנט ולקבל אותם באותו היום באזור המרכז או תוך 3 ימי עסקים בשאר חלקי הארץ.

הרשת דואגת לפנק את לקוחותיה במבצעים רבים כך שתמיד יהיה כיף ומשתלם לרכוש את המגוון האדיר שמוצע ברשת.

כלבו לכלב ולחתול- ציוד ומזון לבעלי חיים

פרישמן 86 פינת מסריק, תל אביב.

מיקדו סנטר, אהרון בקר 8, תל אביב.

בילינסון 1 פינת סוקולוב 20, חולון.

טלפון להזמנות: 072-3307677

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף כלבו לכלב ולחתול
  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully