וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממה נובעת נזילה - חמש סיבות שכדאי להכיר

בשיתוף עופר איתור נזילות

23.2.2021 / 14:14

נזילות בבית עלולות לגרום לנזקים ואף לפגיעה בריאותית. איך מזהים נזילה ומהן הדרכים לטפל בה? הנה כמה מהתשובות

איתור נזילות. יח"צ,
איתור נזילות/יח"צ

בחירת האינסטלטור המתאים אינה תמיד קלה למעשה, ישנם לא מעט חובבנים שאורבים לכם בפינות החשוכות כדי לקחת את כספכם. רצוי לבחור בבעל מקצוע בצורה היסודית ביותר כדי לא ליפול על בעל מקצוע חובבן, או כזה שינסה למשוך מאיתנו כמה שיותר כסף.

ישנן סיבות רבות לכך שניתקל בנזילות אך ההרגשה היא תמיד מבאסת. אנשים רבים לא מודעים כלל למקור האמיתי של הנזילה ולשם כך קיימים בעלי מקצוע שמספקים את השירות. אבל רגע לפני שמזמינים בעל מקצוע מהן באמת הסיבות לנזילה? ממה הן נובעות? סיכמנו לכם חמש סיבות שכדאי לכם לדעת אודותיהן.

1) השכנים הם המקור הראשון לנזילות

נזילות רבות נובעות מהשכנים שגרים בדירה שמעליכם. במידה וגרים מעליכם שכנים וזיהיתם נזילה מהתקרה, סיכויים גבוהים שמדובר בצינור שהתפוצץ מתחת לריצוף של השכן

2) עובש כתוצאה מנזילה

אחד הסימנים לנזילה משמעותית הוא מקורות העובש למיניהם. לרוב, מקורות העובש נמצאים על הקירות, מאחורי ארונות, באמבטיה, ובמקרים מאוד נדירים ניתן למצוא אותם גם בקיר התחתון. כמו כן, העובש מגיע עם "נקודות איתור", או גילוי. לרוב, תמצאו אותם על הקירות בצורת סימנים שחורים, כתומים, או צהובים. לידיעתכם - עובש שנגרם עקב נזילה, הוא דבר מסוכן שפוגע בגוף האדם ובמערכת החיסונית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

3) מכונת הכביסה

יש לכם קצרים בחשמל בזמן הפעלת מכונת הכביסה? ייתכן שמדובר בנזילה שנובעת ממכונת הכביסה שלכם, או של השכנים מעליכם. לרוב, התקלה הנפוצה ביותר מגיעה מתא אבקת הכביסה. כאשר יש נזילה שמתרחשת מצד המכונה, ייתכן שגם השכנים מתחתיכם יסבלו מהתוצאה. לכן, יש לרוקן מפעם לפעם את תא האבקה, ולבצע תחזוקה. אחרת אתם עלולים להיחשף לנזילות, לתביעות מהשכנים עבור נזקים, וגם לעובש שיובילו אתכם למצב בריאותי קשה.

4) נזילה מהאסלה

מדובר בנזילה פחות מאיימת. במילים אחרות - מדובר בנזילה שכיחה שלא גורמת ליותר מידי נזק, אבל מציקה המון. במידה ומדובר בנזילה מהאסלה, ויש לנו חור בריצוף האמבטיה, ייתכן שגם השכנים יסבלו ממנה. בעת נזילה באמבטיה, הדבר הראשון שנרצה לבדוק היא מהו המקור שלה. בחלק גדול מהמקרים מדובר בנזילה טיפוסית באסלה, אשר מצריכה את תשומת ליבינו. לרוב, גם פה יש סימן עיקרי - חשבון מים מנופח.

5) התפוצצות צינורות פנימיים

ישנן המון נזילות, חלקן גרועות יותר, וחלקן פחות. נזילה שנובעת מהקיר או מהריצוף, לרוב תהיה נזילה פנימית ומסובכת הרבה יותר. למשל - צינור שהתפוצץ מתחת למבנה, לרוב מתחת לריצוף. או לחלופין, מדובר בכמה צינורות שהתפוצצו בקיר הפנימי הצדדי, או בקיר החיצוני. מדובר באחת מהנזילות החמורות והקשות ביותר לאיתור ותיקון. במקרים מסוימים, נצטרך להזמין בעל מקצוע לחפירה מתמשכת. כלומר, הוא יצטרך להפוך את הריצוף ולגלות את מקור הנזילה. כדי לסייע לו נוכל להזמין בעל מקצוע לשם איתור הנזילה, ובכך לכוון את בעל המקצוע למקור המדויק של הנזילה.

התפוצצות של צינורות פנימיים לרוב מתרחשת בבתים ושכונות ישנות מאוד. הסבירות שזה יקרה בסביבה חדשה וצעירה שואפת כמעט לאפס. לכן, אם אתם מתגוררים בישוב או באזור חדש, לרוב אתם מכוסים. לחלופין, אם אתם גרים באזור ישן ובבית בין 40-60 שנה, ייתכן שמדובר בצינור שהתפוצץ.

ולבסוף - מהו הפתרון ההולם ביותר

כאשר מתברר לנו כי אירעה נזילה בביתנו אנו נצטרך שני בעלי מקצוע מיומנים - הראשון, הוא מאתר נזילות. השני הוא האינסטלטור. במילים אחרות: נצטרך אדם שבודק את מקורה המדויק של הנזילה, ואדם נוסף שיבצע את התיקון המיועד. לשמחתכם, יש לנו פתרון מצוין! הכירו את האדם המושלם עבורכם - עופר איתור נזילות. לעופר יש את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בישראל על מנת לאתר נזילות. נוכל לאתר נזילות מים בכמה דרכים:

1. באמצעות סאונד קולי.
2. באמצעות מצלמה טרמית.
3. ובאמצעות גילוי עם גז.

*כל אחת מהדרכים יעילה בהתאם למצב, רצוי להתייעץ עם בעל מקצוע לפני ביצוע התהליך.
מעוניינים לשמוע עוד? פרטים נוספים? התקשרו עכשיו - 077-997-6101.

בשיתוף עופר איתור נזילות
  • עוד באותו נושא:
  • נזילות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully