וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבהקאר - הכירי את מותג העגלות לילדים שמעלה רף חדש של איכות

בשיתוף דמיר ישראל

24.2.2021 / 12:15

כל תינוק ותינוקת צריכים עגלה. אבל כמו שאת כבר יודעת - בשוק קיימים אין ספור דגמים של עגלות. יצאנו לבדוק את העגלות של חברת בבהקאר, והאמת היא שגם אנחנו לא יכלנו לדמיין עד כמה הן איכותיות, בטוחות, נוחות ויפות. הסקירה המלאה באדיבות תמר בן שמשון מדמיר ישראל

בבהקאר. Bebecar,
בבהקאר/Bebecar

חברת בבהקאר הוקמה בשנת 1965 בפורטוגל, ומאז ועד היום היא מייצרת עגלות ילדים אשר נמכרות בכל העולם. החברה שמה דגש על ייצור עגלות שמצד אחד יהיו מאד בטוחות, נוחות וחזקות ומצד שני יגרמו לכל מי שמביט בהן להתפעל מעיצובם המושך. מוצרי בבהקאר החלו להימכר גם בישראל החל משנת 2010, עי"י חברת דמיר ישראל, אשר משמשת כייבואנית הרשמית של מוצרי החברה ומשווקת אותם לחנויות ברחבי הארץ.

המטרה העליונה של חברת בבהקאר הינה לייצר עגלות איכותיות ובטוחות, ועל כן היא בין החברות הבודדות שמייצרת את העגלות באירופה ולא בסין. החומרים עליה היא מתבססת גם כן מיוצרים באירופה על מנת לוודא שהאיכות המוקפדת תישמר לאורך שנים. מבחר סוגי הבדים הניתנים לבחירה וקשת הצבעים, הינם שם דבר בעולם התינוקות - ניתן למצוא בדים דמויי עור, פשתן דוחה כתמים, אלמנטים ייחודיים של תחרה, וכן בדים מיוחדים עם נצנצנים במגוון צבעים.

בבהקאר. Bebecar,
בבהקאר/Bebecar

הדגם שעשה מהפכה

עם הזמן, הלכה חברת בבהקאר וגדלה למימדי ענק, והפכה לאחת החברות המובילות בעולם בתחום עגלות הילדים. מדי שנה מצטרפים עוד דגמים לארסנל של החברה, אשר עונים על צרכיהם של כל ההורים, עם דגש על ייצור העגלות הבטוחות היציבות והנוחות ביותר. עוד נתון שחשוב לדעת זה שעגלות בבהקאר מרופדות ביותר, יותר מכל עגלה אחרת, ומגיעות עם האמבטיה הגדולה ביותר שקיימת בשוק.

בשנת 2021 בבהקאר הציגה את דגם פארקור כדגם העל שלה. עגלה מדגם פארקור היא העגלה הקלה ביותר בהתאם לגודלה, יש שילדה השוקלת 6.5 קילו בלבד עם אפשרות בחירה של גודל הגלגלים האחוריים, אפשרות סגירה ופתיחה ביד אחת באופן אוטומטי ללא צורך בלהתכופף. אמבטיה גדולה, וטיולון שניתן להשתמש בו עד משקל של 22 ק"ג, אשר מתקפל יחד עם השילדה.

כדאי לדעת שגם גב האמבטיה מתכוונן, דבר המקל לקבוע את מנח הישיבה או השכיבה, בזמן טיול או בזמן מנוחה. האמבטיה, הטיולון וגם הסלקל מתחברים בקלות לשלדה ללא צורך במתאמים, והם יוצאים בקלות באמצעות לחיצה בקליק.

נוסף על כל אלו, האמבטיה כוללת חומרי בידוד לטמפרטורות של חום וקור - מה שהופך אותה למוצר האולטימטיבי עבור תינוקך בכל ימות השנה, פתחי אוורור וטכנולוגיה ייחודית למניעת עובש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בבהקאר. Bebecar,
בבהקאר/Bebecar

לסיכום

העגלות של חברת בבהקאר הן הפתרון המושלם למשפחות ישראליות, אשר מחפשות אחר עגלות בטוחות, נוחות וחזקות, בשילוב עיצובים מהממים שמתאימים ממש לכולם. אם גם את מחפשת את העגלה הטובה ביותר לתינוקך, העגלות של חברת בבהקאר הן בדיוק בשבילך, ואנו בטוחים שאת ותינוקך תהיו מאוד מרוצים.

לשאלות נוספות והזמנות השאירי פרטים בטופס, והצוות של דמיר ישראל יחזור אלייך עם כל הפרטים והמידע הרצוי.

בשיתוף דמיר ישראל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully