וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייעל את הצעדים הפיננסים שלכם עם N.B.finance

בשיתוף N.B.finance

24.2.2021 / 13:36

אף אחד מאיתנו לא רוצה לעשות צעד עצמאי בתחום הזה, ללא ייעוץ רלוונטי, משום שהדבר עלול לגרום לו לנזק כלכלי גדול בהמשך. בשביל שתוכלו לייעל את הצעדים הפיננסים שלכם, נפגשנו עם ניר בולדור, מנכ"ל חברת N.B.finance, שסיפר לנו כמה דברים שכולנו צריכים לדעת

משכנתא. yayimages,
משכנתא/yayimages

"היום, כל צעד כלכלי שאתם שוקלים לעשות זקוק לתמיכה ואישור מטעם איש מקצוע. מספיק שלקוח מסוים חותם על הסכם הלוואה או משכנתא שאינם הולמים את היכולות הכלכליות שלו, וזהו - הדרך למטה מתחילה להיסלל מעצמה". ניר בולדור, מרצה למימון במכללות ובנקים מזה כ-12 שנה, ומדריך קורס אשראי בכיר בבינלאומי בדימוס, הקים את חברת N.B.finance לפני כעשור, במטרה להעניק שירותי ייעוץ נרחבים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.

מהם השירותים שאתם מספקים?

רכישת דירה היא העסקה הגדולה של חיינו. כיום, 56% מנוטלי המשכנתאות בישראל אינם משווים אפילו ריביות שלא לדבר על תכנון ובנייה של מסלולי המשכנתא. כתוצאה מכך, הלקוח הישראלי משלם סכומי עתק של ריביות ומדדים שאותם היה יכול לחסוך באמצעות תכנון נכון של המשכנתא.

"החברה שלנו שמה לה למטרה לקחת יד ביד את הלקוח, פרטי או עסקי, וללוות אותו בדרך להתנהלות כלכלית נכונה בכלל הערוצים השונים. בין היתר, החברה שלנו מתמקדת בשירותים כמו ייעוץ משכנתאות לרוכשי דירה, מיחזור משכנתא, איחוד הלוואות למשכנתא, גיוס אשראי לעסקים ועוד", מספר לנו ניר. "אנו מלווים את הלקוח משלב התכנון, ומבצעים סקר שוק בבנקים השונים למשכנתאות ולא פחות חשוב מכך משא ומתן".

ניר בולדור. N.B.finance,
ניר בולדור/N.B.finance

ישנם מוצרים ושירותי אשראי ייחודיים לתקופת הקורונה?

בנק ישראל הוביל רגולציה חדשה והכניס שורה של הטבות והקלות, כדי לאפשר ללקוח להתמודד עם צו השעה. היות שהקושי העיקרי בימי אלה, לאור סגירת מקומות עבודה ויציאה לחל"תים, הוא בעיקר תזרימי, חשוב להכיר את המוצרים הזמינים לנו לימים אלה.

1. מיחזור משכנתא: אחת לשנה אנו בודקים ללקוחותינו ללא עלות את המשכנתא. כיום הריביות נמצאות בשפל חסר תקדים מזה שנים רבות. חשוב לבדוק שהמשכנתא שלכם בנויה טוב והריביות נמוכות ואם לא, ניתן לבצע מיחזור.

2.איחוד אשראי: ללקוחות רבים יש הלוואות. מי מאיתנו לא לקח הלוואה לרהיטים, לרכב, לסגירת המינוס וכו'. כאשר ההחזר החודשי גדל בגלל ההלוואות, ניתן לאחד את ההלוואות למשכנתא, ועל ידי כך להוריד מאוד את ההחזר החודשי ואת הריבית.

3. דחיית תשלומים: בנק ישראל אפשר לבעלי משכנתאות לדחות את התשלומים, אם כי מהלך זה עלול להגדיל בהמשך את ההחזר החודשי ואת העלויות וחשוב להשתמש בו כמוצא אחרון.

N.B.finance. N.B.finance,
N.B.finance/N.B.finance

רואים תוצאות בשטח?

"בהחלט! לאורך השנים הצלחנו למנף עשרות עסקים ולקוחות פרטיים לכדי קבלת החלטות כלכליות נכונות, סגירת חובות, וקבלת משכנתאות והלוואות בתנאים מצוינים. היה לנו לקוח ממרכז הארץ שסחב על גביו חובות של מאות אלפי שקלים והיה כה מתוסכל ששקל לברוח מהארץ. בזכות מספר פעולות נקודתיות והמון אהבה, הצלחנו להוציא אותו מזה, ומאז הוא אף פתח עסק עצמאי מאוד מצליח בתחום ההובלות".

מה מייחד אתכם?

"אנחנו מאמינים שכדי שהלקוח יבין לפרטי פרטים את ההצעות שניתנו לו על ידי הבנק, הוא זקוק לתיווך של יועץ פיננסי חיצוני, שיסביר לו את הדברים בשפה כמה שיותר פשוטה. רק בצורה הזו, הלקוח יכול להבין האם ההצעה הולמת את המידות שלו, או דווקא להיות לו לרוע. במקביל, אנחנו שמים דגש גדול על ביצוע משא ומתן, לשם השגת התנאים הטובים ביותר עבור כל לקוח באופן נפרד, דבר שיאפשר לו גם להנות מקבלת הלוואות בגובה הרצוי מצד אחד, וגם מקבלת תנאי החזר שבהם הוא יכול לעמוד מצד שני".

לסיכום

הריאיון עם ניר חימם את ליבנו ושמחנו לראות שיש מוצא לאנשים עם חובות, בייחוד בימים אלה. חברת N.B.finance מציעה גם לכם להצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שלה, ולהתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר שומרים על אובייקטיביות מלאה לאורך כל התהליך. השאירו פרטים ואחד מנציגי חברת N.B.finance יחזור אליכם עם פרטים רלוונטים.

בשיתוף N.B.finance
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully