וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים צמיג בסטייל

בשיתוף צמיגי דודי

28.2.2021 / 10:39

לפנצ'רייה המצוחצחת של דודי לוי, מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, בגלל השרות המעולה והאיכות הבלתי מתפשרת. עובדים שם עם הציוד הכי חדשני שקיים בשוק ובין היתר מתמחים בצמיגים ממוגני ירי. ראיון

צמידי דודי. צמידי דודי,
"כל חמש שנים מחליפים את המכונות". "צמידי דודי"/צמידי דודי

לפני כעשרים שנה חייל בשם דודי לוי, שהיה מיועד להיות מסגר בצבא, נקרא לפנצ'רייה שממנה ברח חייל אחר, שהיה אמור לעבוד שם. "יש לי חוש טכני מפותח, מגיל צעיר ידעתי לתקן פנצ'רים באופניים וכשהגעתי לצבא ידעתי כבר לפרק גלגלים של רכב, אז גויסתי לשם. בסוף הפכתי אחראי על כל המחלקות שבתחום", הוא מספר.

מה שהתחיל כשרות צבאי, הפך לייעוד בחיים. היום דודי מנהל פנצ'רייה יפיפייה. המקום, שהוא קטן ואינטימי וחולש רק על שישים מטר רבוע - מצוחצח ומסודר. "זה כמו הבית שלנו" אומר דודי "וכמו שאני שומר על הסדר והניקיון בבית, כך גם בעסק. בסוף כל יום, מנקים ניקיון יסודי. כל המכונות אצלינו במצב חדש. כל חמש שנים מחליפים את המכונות. אנחנו מחזיקים רק את הטכנולוגיה הכי חדשנית שיש בשוק. היום יש לי כבר מכונה שמפרקת לבד את הגלגלים, בלי צורך בעובד. אבל גם עם מכונה כזו, תמיד יש עבודה: לי, לבן שעובד איתי וממשיך את דרכי בעסק, ולעוד שני עובדים שאיתנו".

מה מייחד אתכם?

"שרות, שרות ושוב שרות. אנחנו אוהבים לתת שרות. אני אוהב את המקצוע וכך גם הבן שלי, ממשיך דרכי". בנוסף, אנחנו מתמחים ברכבים ממוגני ירי עם גלגלים ממוגני ירי. יש רק ארבע פנצ'ריות שמתמחות בזה בארץ ואנחנו המובילים בתחום. אנחנו עובדים עם חברות שבונות רכבים ממוגני ירי כמו "גלובל שילד" ומספקים שרות לכוחות הביטחון ומשרדי ממשלה.

הלקוחות שלנו מעריכים את רמת השרות ואת זה שמרגישים פה בבית. הם מגיעים אליי מכל רחבי הארץ, מהצפון ומהדרום. לא מזמן היה ללקוח שלי פנצ'ר כשהוא היה בצפון. הוא נסע עד אליי על ה'ספייר'. הוא אמר לי שהוא לא סומך על אף אחד, ואף אחד חוץ ממני לא נוגע לו ברכב. גם כשאומרים ללקוחות שלי במכון הטסטים שצריך להחליף גלגל - הם באים רק אליי".

צמידי דודי. צמידי דודי,
"יש לקוחות שמחפשים צמיגים לפי דירוגים". "צמיגי דודי"/צמידי דודי

עם איזה צמיגים אתם עובדים?

"אנחנו עובדים עם רוב הצמיגים, אבל בעיקר עם אוטולוקס, טייר קלאב, קוגול וב.מ.ב. הכול רק באיכות הגבוהה ביותר".

איך בוחרים צמיג?

"צריך לדעת כמה נוסעים בשנה ומה אופי הנסיעות. יש מכוניות שנוהגים איתם רק מהבית לעבודה ואז לא צריך להשקיע בצמיג הכי יקר, ויש אנשים שנוסעים המון בכבישים והם צריכים להשקיע יותר. מי שנוהג מהר ורוצה אחיזת כביש מיוחדת - צריך צמיגים יקרים יותר וברמה גבוהה יותר. יש לקוחות שמחפשים שמות מסוימים של חברות באינטרנט - רואים דירוגים לצמיגים ובוחרים לפי זה. יש שמחפשים פרופיל של הצמיג. באים אלינו די הרבה לקוחות שיודעים מה הם רוצים, אבל יש גם לקוחות שאומרים לי להחליט מה הכי מתאים. תכל'ס, אני מוכר בעיקר שרות ונאמנות ולכן מגיעים לכאן".

צמידי דודי. צמידי דודי,
"מה שחשוב זה שיש אמון". "צמידי דודי"/צמידי דודי

איך זה לעבוד עם לקוחות נשים מול גברים?

"נשים הן לא עם שלא מבין. אם מסבירים הן מבינות לפעמים יותר טוב מהגברים ויש להם פחות פוזה. אמרתי פה למזכירה שלנו שנבדוק מי האנשים שזוכרים את מספר הרכב הכי טוב. התברר שאלו הנשים. הן יודעות יותר טוב מגברים. הגבר ניגש ובודק. האישה זוכרת. הם גם יודעות בדיוק מתי החליפו צמיגים. אסור לזלזל בידע של נשים. אשתי נמצאת יותר ממני בכבישים ושאפו - היא נוהגת מצוין. אם באה אישה שקרה לה משהו באוטו והיא לא בטוחה מה לעשות, אני אומר שהיא תתקשר לבעל ושיתייעצו כי כבר היה מקרה שהחלפתי צמיג והבעל בא ואמר שזה לא מקובל עליו. היום נשים כבר לא עקרות בית ורבות יודעות בדיוק מה צריך לעשות, אבל גם היום יש זוגות שחשוב שהאישה תתייעץ עם הבעל. יש נשים שמפחדות מהמוסך. להן אני אומר שמה שחשוב זה שיש אמון ואם יש אמון אז הכול בסדר. גברים יש להם יותר ביטחון. הם הרבה פעמים חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם. להם צריך לתת נימוקים למה להחליף. הם מתווכחים יותר מהנשים. מה שכן, לקוח שלא מתווכח ולא משגע את השכל - יש לי יותר חשק לתת לו הנחה. כשלקוח נותן אמון - אנחנו נותנים את כל הנשמה שיהיה רק מבסוט".

מה שעות העבודה אצלכם?

"בימי השבוע: משבע בבוקר עד חמש וחצי אחר הצהרים ובימי שישי משבע בבוקר עד אחת וחצי. יום שישי זה יום הקפה. באים לכאן לקוחות לשבת ולשתות קפה עם עוגות. מדברים פוליטיקה. זה סוג של פרלמנט בפנצ'רייה. כשאחד לא רוצה שאשתו תבלבל לו בשכל, אז הוא אומר שיש לו פנצ'ר וככה באים לכאן ולא רוצים ללכת הביתה. אני גם מקשר בין האנשים. מישהו מחפש למשל קבלן, או איש אלומיניום ועובדים אחרים - אני מקשר ביניהם. ככה נרקמים עסקים. זה סוג של מועדון של הלקוחות".

אז אם אתם זקוקים צמיג חדש, ומצפים לשירות ולמורים האיכותיים ביותר - אתם מוזמנים לצמיגי דודי. לפרטים:

צמיגי דודי - גבעת זאב בתוך תחנת דלק הגבעונים

טלפון: 02-5731212

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

בשיתוף צמיגי דודי
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully