וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודולה - להיות אופנתית בשיא הצניעות

בשיתוף הודולה

28.2.2021 / 14:47

‎בהודולה - רשת האופנה הצנועה לנשים תגלי קולקציות טרנדיות, מרנינות ועשירות בצבע שמתכתבות עם ההלכה. "העובדה שעלינו לשמור על צניעות לא סותרת את הרצון שלנו כנשים להיראות טוב" אומרת הודיה לחיאני, מעצבת האופנה ובעלת הרשת שכוללת שלושה סניפים ואתר און ליין

הודיה לחיאני מעצבת האופנה ובעלת הודולה - רשת האופנה הצנועה לנשים. שיראל קרימולובסקי,
הודיה לחיאני מעצבת האופנה ובעלת הודולה - רשת האופנה הצנועה לנשים/שיראל קרימולובסקי

‎אם לפני ארבע שנים הייתם מספרים להודיה לחיאני שהיא תהפוך למעצבת אופנה ולבעלת המותג הודולה סביר להניח שהיא הייתה מתגלגלת מצחוק וחושבת לעצמה שסיפרתם בדיחה. הודיה בת ה- 27 הייתה בעיצומם של לימודי פיזיותרפיה וחלמה להתמקצע בתחום הטיפולי. לאחר נישואיה לפני חמש שנים אספה את שערה במטפחות כמתבקש בחברה הדתית .

"כאישה נשואה התחלתי ללכת עם מטפחות ראש. כדי שהשיער לא יבצבץ והמטפחת לא תזוז היינו מסתייעות בבובו שהיה מייצב גם את המטפחת. לרוב היה נוצר עומס בצידו האחורי של הראש וזה היה מסורבל וכבד. מאוד לא אהבתי את זה", אומרת הודיה לחיאני, מעצבת האופנה ובעלת הודולה - רשת האופנה הצנועה לנשים.

‎ הודיה לחיאני מעצבת האופנה ובעלת הודולה - רשת האופנה הצנועה לנשים. ורד פרקש,
‎ הודיה לחיאני מעצבת האופנה ובעלת הודולה - רשת האופנה הצנועה לנשים/ורד פרקש

ללא כל ידע מוקדם באופנה ובצעד נועז החליטה הודיה ליצור לעצמה בסיס למטפחת שיסייע לה להשיג לוק אופנתי, אך עם זאת יבטיח יציבות ולא יכביד עליה. "זה היה בימים שבהם בעלי היה בצבא ועוד לא נולדו לנו הילדים. ישבתי בבית ובין המבחנים והלימודים החלטתי שאני פשוט לוקחת בד קטיפה ובעזרת חוט ומחט מעצבת לי פתרון. היתרון של הקטיפה הוא בהתנגדות שמסייעת לייצב את המטפחת שמגיעה מעל הבסיס שיצרתי. למעשה כל המותג שלנו נולד בזכות הפתרון הזה שקראנו לו "בובון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איזה תגובות קיבלת על עיצוב ה"בובון"?

"התגובות שקיבלתי על הבובון היו חלוקות - חלק החמיאו ואמרו שזה רעיון יפה ואחרים תהו מה רע בהיצע הקיים. חמותי ראתה את הבובון והתלהבה מאוד. היא אמרה לי שזה מגניב ועודדה אותי לפתח את הצד הזה שבי. היא תיקנה עבורי מכונת תפירה מקרטעת והתחלתי לתפור. קניתי מטרים בודדים ובמהלך ניסיונות התפירה ניסיתי לדייק את מה שחיפשתי".

מי הייתה הלקוחה הראשונה?

‎"ראיתי בפייסבוק שמישהי מחפשת פתרון נוח והצעתי לה בובון בעיצוב אישי. הראיתי לה דגמים שעיצבתי והיא התלהבה מזה. אני אוהבת להיזכר בסיפור הזה כי הוא מרגש אותי כל פעם מחדש. זאת לקוחה שהגיעה במקרה ומגיעה עד היום לרכוש מאתנו".

אוראלי סולומון להודולה – רשת אופנה צנועה. ורד פרקש,
אוראלי סולומון להודולה – רשת אופנה צנועה/ורד פרקש

הודיה החליטה לפתוח דף פייסבוק עסקי ולא חשבה שעד מהרה הוא יהפוך להצלחה מסחררת וההזמנות יהיו רבות. "הייתי אז סטודנטית ושילבתי את עיצוב המטפחות עם הלימודים. רציתי בסך הכול להקל על נשים דתיות במצווה החשובה הזו של כיסוי הראש ועל הדרך להרוויח כמה שקלים. בטח לא חשבתי שזה יהפוך לקריירה מסחררת" היא צוחקת.

‎"בעלי שהוא יזם בנשמתו זיהה את הפוטנציאל ואמר לי שאולי כדאי לי להתמקד בעיצוב אופנה. היה לי קשה לקחת החלטה כזאת. בסופו של דבר ראיתי שאני לא באמת מצליחה לשלב בין לימודים לעיצוב ואחרי שנה פרשתי מהלימודים לטובת העסק. כיום אני מבינה שזו ההחלטה הכי קשה אבל גם הכי טובה שלקחתי. אני קמה כל בוקר בתחושת שליחות וסיפוק אדירה".

‎הודולה – רשת אופנה צנועה. דוגמנית: שי לי סוכנות LACE MODELS. ורד פרקש.,
‎הודולה – רשת אופנה צנועה. דוגמנית: שי לי סוכנות LACE MODELS/ורד פרקש.

מה שהתחיל כעסק קטן לעיצוב מטפחות ראש פרקטיות, טרנדיות ויצירתיות התפתח תוך שלוש שנים למותג מצליח ואהוב שכולל עיצוב קולקציות אופנה צנועה ואקססוריז הנמכרים בשלושה סניפים ברחבי הארץ: עכו, פתח תקווה , ירושלים ובפריסה ארצית במגוון חנויות ברחבי הארץ. כמו כן הודולה מפעילה אתר אונליין משגשג שמצליח לגעת בנשים ובארץ ובכל העולם.

"אני לא לבד בעסק. יחד איתי עובד צוות של כ-10 עובדות מקצועיות ומנוסות. יחד אנחנו מביאות ללקוחות שלנו שמלות, חצאיות, חולצות ומטפחות טרנדיות ועשירות בצבע, הדפסים ובדים. עיצוב הגזרות ובחירת הבדים, הבטנה, החוטים והכפתורים נעשית בקפידה עד הפרט האחרון.

. "חשוב לי שנשים יגלו כאן איכות בלתי מתפשרת לצד עדכניות, פרקטיות וכמובן יופי ושיק. העובדה שנשים דתיות מחויבות להקפיד על צניעות לא מונעת מהן לרצות להיראות נשיות, אופנתיות ומעודכנות. אני שמחה להיות זאת שמסייעת להן במשימה" אומרת הודיה.

‎שירות הלקוחות בעסק המצליח והאהוב של הודיה מהווה עוד גורם בהצלחת העסק והמותג שחביב על נשים רבות "חשוב לנו שגם לאחר הרכישות המענה ללקוחות יהיה מהיר, עם חיוך ואדיב בצורה בלתי רגילה. ברור לנו שחווית הקנייה של הלקוחות לא מסתיימת בקופה. המטרה שלנו היא לספק ללקוחות חוויה יוצאת דופן ופריטים אופנתיים שהם בעלי אמירה אישית. הסטנדרטים המחמירים הללו והעיצובים הבלתי מתפשרים הם שגורמים ללקוחות לחזור. אין דבר שיותר משמח אותי שלקוחה חוזרת ומספרת שקיבלה מחמאות על פריט שרכשה או על לקוחה שמגיעה ומספרת שחברה שקנתה כאן המליצה לה לרכוש בגדים או מטפחות בעיצובי".

"החזון שלנו בהודולה הוא לאפשר לכל אישה ונערה בין אם היא חילונית, דתייה, חרדית או ערבייה למצוא את האמירה האופנתית שלה. בגד צנוע אינו עניין מגזרי, אלא סגנון אופנתי. כיום אין מודל יופי אחד ונשים יפות בכל מידה. לכן אנחנו בהודולה מציעים גם טווח מידות רחב המאפשר לכל אחת למצוא את מבוקשה בין אם היא מידה S ובין אם מדובר בדגמים במידות גדולות".


‎הודולה - Hodula אופנה צנועה לנשים

‎נחליאלי 6 עכו | ההסתדרות 5 פתח תקווה | יפו 70 ירושלים

‎טלפון מוקד שירות לקוחות והזמנות: 052-5365043

‎הודולה האתר הרשמי

פייסבוק Hodula | Facebook

יוטיוב

‎אינסטגרם: Hodula הודולה @hodulla • Instagram photos and videos

בשיתוף הודולה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully