וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה מי יודע: רעיונות טובים למתנות לפסח הקרוב

בשיתוף עדן חולצות

28.2.2021 / 15:07

פסח מתקרב ואתם בוודאי תוהים באילו מתנות להשקיע השנה, בעיקר אם טרם פגשתם את המשפחה המורחבת מאז פרוץ הקורונה או שיצאתם לחל"ת ממושך שהשפיע על התקציב. לכאן ולכאן - יש לנו מספר רעיונות למתנות יפות, משמחות ומוצלחות שיעשו לכם את חג החירות לשמח ומאושר במיוחד

מתנה. freepik,
מתנה/freepik

אלבום תמונות משפחתי

אם קצתם ברכישת מתנות לבית שעוברות משולחן החג ישירות לארון או להחלפה, מאלבום התמונות איש לא יעז להיפטר. מעבר לעובדה שהאלבומים הללו תמיד נכונים לכל אירוע ולכל חג, השנה הם מקבלים משמעות חשובה הרבה יותר והיא היכולת לשמור את בני המשפחה ותמונותיהם קרוב ללב ולסייע רגשית בעיקר בתקופות משבר של סגרים וריחוק חברתי.

לקראת פסח יוצאות מרבית חברות ייצור האלבומים במחירים משתלמים על מגוון דגמי אלבומים וכמויות התמונות המקסימליות וזה עשוי להשתלם מאוד.

מתנה עם תמונה

בדומה לאלבום, גם כאן קיים אפקט התמונה אלא שלהבדיל, מדובר במוצר בודד ולרוב בתמונה אחת שתודפס עליו. זה יכול להיות ספל, פאזל, שעון או אפילו קאפה וקנבסים לתלייה על הקיר. המוצרים הללו נמכרים לרוב במחיר אחיד לפריט בתוספת הדפסה וכל שתצטרכו לעשות הוא לספק תמונה איכותית שיהיה אפשר לעבוד איתה.

עציצים

לא בטוח שהם המהלך הכי מקורי בספר, אבל אם הוזמנתם השנה לדודה מדרגה שניה שראיתם בפעם האחרונה לפני עשור והכיס שלכם דליל, מדובר במתנה לא מפספסת. כאן טווח המחירים הרחב יסייע לכם לרכוש עציץ מקסים בכל גודל ותצורה בהתאם לתקציב שלכם, רק ודאו שאתם משאירים כמה עשרות שקלים בצד על מנת לרכוש גם כד יפה ומכובד שיחליף את אדנית הפלסטיק הבלתי אסתטית. רוצים לשדרג? קנו אדנית שלמה עם כמה עציצים או פרחים שנשתלו בתוכה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מתנות עם משמעות

מתנות קטנות, שימושיות וסמליות יכולות להשתלב בקלות בחג שלכם ולענות על הצורך לרכוש מתנה לכל בני המשפחה מבלי לקרוע את הכיס. אחת האפשרויות היא לתרום להוויי המשפחתי המתחדש באמצעות חולצות מודפסות, כך שלכל אחד תהיה חולצה אישית או קולקטיבית עם מסר משעשע ותרומה מצוינת לחוויה מאותו הערב. אופציה נוספת תהיה להעניק לכל בני המשפחה מחזיק מפתחות או צמיד עם הקדשה אישית, חבילת שוקולד תוצרת בית איכותית או ספל קפה עם תמונה משפחתית מרגשת.

הזמנת מתנות באינטרנט

בשלב זה עדיין לא כל בית עסק חזר לפעילות מלאה וערוך לקבלת לקוחות בהיקף מוגבר בחנות, מה שעדיין משאיר אתכם עם אפשרות הרכישה אונליין כאופציה הבטוחה ביותר. מומלץ שתדאגו להזמנת המתנות לפחות כשבועיים מראש, כך שתוכלו לקבל אותן לפני ערב החג ולוודא שאין טעויות במשלוח שקיבלתם. בנוסף, וודאו שאתם מצמידים לכל מתנה ברכה או הקדשה אישית ודואגים לעטוף אותה כדי לשמר את התחושה הטובה והמכובדת.

מחפשים פתרונות בהדפסה איכותית לפסח? היכנסו לאתר עדן חולצות ותוכלו להזמין כבר עכשיו.

בשיתוף עדן חולצות
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully