וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלתי מושגים: אלו הם שעוני היד היקרים בעולם

בשיתוף עדן שעונים

28.2.2021 / 15:20

כולנו אוהבים שעונים יוקרתיים, דומיננטיים ומרשימים. השאלה היא רק מי מאיתנו באמת יכול להגשים חלום ולרכוש שעון יוקרתי מדהים ויוצא דופן

שעוני יד. freepik,
שעוני יד/freepik

עדן שעונים מציגים בפניכם את שעוני היד הכי יקרים בעולם:

Tour de I'Il - וכרון קוסטנטין

השעון ששוויו 1.5 מיליון דולר הושק בשנת 2005 ובמהדורה מוגבלת, לרגל חגיגות 250 השנים להיווסדות היצרן השוויצרי המפורסם. כמה יחידות כללה המהדורה הזו? 7 שעונים בלבד, למקרה שתהיתם.

Lange & Sons Grand Complication

מדובר באחד השעונים הכי יקרים כיום בעולם ושוויו עומד על 2.5 מיליון דולר. שעון זה מציע מורכבות לפרטי פרטים, המונה 876 חלקים נעים, קוטרו 50 מ"מ ועוביו 20 מ"מ. הוא כולל לוח שנה קבוע המשולב עם ציור ירח, מה שתורם למראה הייחודי והשמיימי שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Athenians mega 4 by Frank Muller

השעון הייחודי הזה מחזיק בתואר "השעון המורכב בעולם" ומכיל 1,483 רכיבים, לוח שנה מתחדש לנצח וסוללה נצחית ל-1,000 שנים (לטענת החברה). כמה יעלה לכם לרכוש אותו? 2.7 מיליון דולרים והשעון כולו שלכם.

כרונוגרף עם כפתור יחיד - Patek Phillipe

ליצרן השעונים העל זמני שחי ופעל במאה ה-19 ישנם כמה וכמה דגמי שעון יד לגבר שנחשבים כפריטי אספנות. חלקם הגדול שימש את האצולה האירופאית באותם ימים ולכן אי אפשר להתפלא שהדגם הזה ממש (יוצר בשנת 1928) השתייך בעברו למוזיקאי המפורסם אריק קלפטון. השעון עשוי מזהב לבן 18 קראט ומשובץ ב-28 תכשיטים שונים. המחוגה עצמה סופרת גם את שלבי הירח לאורך החודש.

Mereories by Luis Moinet

ניתן למצוא 4 יחידות בלבד של השעון המהפנט הזה. כל אחת מכילה חתיכה אמיתית של סלע מהירח. צריך להתייחס גם למכניקה המרשימה של השעון והרכיבים היוקרתיים שבו, כדי להבין עד כמה הוא מצדיק את מחירו - 4.6 מיליון דולר.

הנרי גרייבס - Patek Phillipe

בפער שבין כמה מיליונים לבין עשרות מיליונים שולט פטק פיליפ עם כמה דגמי שעונים נוספים. לכן נספר לכם על שעון הנרי גרייבס שמחירו עומד על 24 מיליון דולר ונוצר בהזמנה אישית לבנקאי אמריקאי עשיר שזהו שמו. זהו למעשה שעון כיס הכולל זמנים מדויקים של זריחה ושקיעה לצד עיטורים שמימים, בהשראת שמי הלילה שנצפו מעל הבנק של גרייבס.

breguet grande - marie-antoinette

שעון ב-30 מיליון דולרים מדבר אליכם? אי אפשר להישאר אדישים למראה שעון הכיס הזה, החושף את המכניקה הסבוכה שבתוכו והוזמן לפי השמועה ע"י אהובה של המלכה הצרפתית מרי אנטואנט. השעון יוצר במשך 40 שנים עד שהשלמתו הסתיימה בשנת 1827 והוא מספק תצוגת תכלית מפעימה של עיצוב וטכנולוגיה מאותם ימים.

The Fascination by Graff Diamonds

השעון הזה עשוי כל כולו מ-152.96 קראט של יהלומים לבנים, אליו מתלווה טבעת בצורת טיפה המכילה 38.13 קראט שממוקמת במרכז השעון וניתנת להסרה. ומהו מחיר התענוג? רק 40 מיליון דולרים.

Hallucination by Graff Diamonds

את יצירת האמנות הזו, המוגדרת כשעון היקר ביותר בעולם (55 מיליון דולר) אפשר לתאר כיוקרה המושלמת. "יהלומי ההזייה" של ענקית היהלומים גראף מעטרים את כל שטחי השעון ומקשטים אותו ב-110 קראט יהלומים בצבעים, גימורים וחיתוכים שונים.

בשיתוף עדן שעונים
  • עוד באותו נושא:
  • שעוני יד
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully