וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טעויות שאתם מוכרחים להפסיק לעשות באתר שלכם

בשיתוף עדן שרעבי

28.2.2021 / 15:51

השקעתם בהקמת אתר, בתכנים, באופטימיזציה ובפעולות שיווק שונות. אתם רואים כיצד האתר מתקדם לאט ובטוח בדירוגים ונראה שהכל מבוצע נכון. אז למה אתם עדיין לא מצליחים להעפיל לדף התוצאות הראשון?

SEO. freepik,
SEO/freepik

לפעמים מספיקה טעות אחת קטנה כדי למנוע מהאתר את המיקום הנכסף בעמוד התוצאות הראשון. היא יכולה לנבוע מהיעדר ניסיון מספק בתחום הקידום, חוסר ידע לגבי עדכונים שונים ולפעמים גם כתוצאה מפעולות שסותרות לחלוטין את מה שאנשי הקידום ממליצים. מומחה הקידום והשיווק האינטרנטי עדן שרעבי עם 7 הטעויות הכי מרגיזות שפוגעות לכם בקידום האתר:

1. מיקוד בלעדי באופטימיזציה של האתר

אופטימיזציה היא מה שמביא את האתר להשתפר לטובת מנועי החיפוש והיא קריטית מאוד, אך צריך לזכור שהיא לא יכולה להתבצע רק על האתר עצמו. פעולה זו אמורה לחזור על עצמה בכל מה שקורה מחוץ לאתר באפיקים השיווקיים שלו, כמו בחינת תפקוד הקמפיין בפייסבוק, הגאנט שבניתם לפוסטים באינסטגרם, תהליך איסוף העוקבים דרך יוטיוב וכו'.

2. תוכן מרושל

יש לכם אתר מושקע ויפה, ממשק נוח וזמן טעינה קצר ביותר. אבל מה לגבי התכנים שמתפרסמים בו? תוכן טוב ואותנטי הוא שחקן מרכזי מבחינת גוגל והוא אמור להיכתב בצורה קוהרנטית, ברורה, מסודרת, להיות מחולק לפסקאות ולנושאים וגם מתחדש אחת לחודש לפחות. אם אתם לא מספיקים לעשות את כל אלו בעצמכם ולייצר תוכן בעל ערך לגולשים, לחברת הקידום יש כותבים שיוכלו לדאוג לכתיבה ופרסום התכנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

3. התייחסות לקידום כמשימה חד פעמית

בניית היסודות של האתר צריכה להיות מושקעת ומחושבת, אבל לא בכך מתמצה הסיפור. כיום אתרים לא יכולים לתפקד בלי מאמצי שיווק שונים ולכן קידום האתרים המבוצע להם צריך להתרחש תמיד, לאורך כל חיי האתר או הפעילות העסקית. זהו תחום שמצריך תחזוקה שוטפת ועקבית ולא רק במסגרת ההתקדמות לעמוד הראשון. כי אחרי שכבר הגעתם לתוצאה יפה, תצטרכו גם לשמור עליה.

4. כותרות עמודים זהות

קיימים המון אתרים שכל העמודים שלהם מקבלים את אותו השם (title tag), מתוך הנחה שגויה כי הכותרת אמורה לחזור על עצמה בכל עמוד ועמוד כדי ליצור קשר בין העמודים או בין האתר לתחום. הטעות הזו עלולה לגרום לאתר לאבד מיקומים בקצב משמעותי ולמנוע ממנו לעלות למעלה. המטרה היא שכל עמוד יקבל כותרת ייחודית, המסבירה מה קיים באותו עמוד או מה מהותו
.

5. שימוש שגוי בקישורים חיצוניים

הקישורים מבססים חלק אדיר ממאמצי הקידום ומשפיעים משמעותית על הקידום ודירוג האתר בגוגל. כאן חשובה האיכות ולא הכמות ולכן הימנעו מכל הצפה של קישורי זבל או קנייה של קישורים - גוגל מכירה את כל האתרים הללו שמבצעים מכירת קישורים ולכן מענישה אתרים שפועלים מולם. בנוסף, אין שום טעם לבזבז זמן בלבקש קישורים מאתרים שאין להם קשר לתחום שבו האתר עוסק. בקשו קישורים מאתרים סמכותיים וגדולים, התמקדו בקישורים מאתרים בתחום העיסוק והמשיכו לכתוב תוכן מושך ואיכותי באתרים נוספים/ בלוגים/ מגזינים וכד' בצירוף קישור לאתר שלכם.

היכנסו למידע נוסף על קידום אתרים בגוגל וגלו כיצד להפוך את האתר למוצלח ורווחי יותר.

בשיתוף עדן שרעבי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully