וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Rest&Relax - איכות ללא פשרות

בשיתוף Rest&Relax

2.3.2021 / 9:25

החללים המעוצבים הקטנים הנפוצים בשנים האחרונות הפכו את טרנד העיצוב המודולרי והפרקטי לנפוץ במיוחד

Rest&Relax. יח"צ,
Rest&Relax/יח"צ

עיצוב וריהוט הבית הפך בשנים האחרונות למגמה נרחבת ופופולרית, כזו שחוצה מגזרים, עדות ועמים. שוק הריהוט עבר בשנים האחרונות שינויים מהפכניים ודרמטיים שהחלו עם הוזלת מחירי הריהוט המעוצבים וכניסה אגרסיבית של יצרניות ריהוט לשווקים המקומיים, והמשיכו עם שימושים בחומרי גלם חדשים וזולים יותר. השוק הישראלי לא נשאר אדיש והצטרף בזמן למסיבה, ואנו עדים לכך. אז מה הפלא שכולם מרהטים עכשיו את הבית?

גם מעוצב וגם שימושי

מלבד עניין העיצוב שהחל להתרחב משמעותית בעשור האחרון, לא נחטא לאמת אם נטען שהציבור החל להבין את החשיבות והמשמעות של הטמעת יכולות פרקטיות ברהיטי הבית. פתרונות אחסון נוחים במיטות ובכורסאות, ספות הנפתחות למיטה זוגית, ושולחנות אוכל בעלי מנגנוני פתיחה משוכללים הם רק חלק קטן מהמוצרים שהביקוש שלהם עלה בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, ואנחנו חושבים שאנחנו יודעים מדוע: הגורם לכל זה הוא טרנד שהחל את דרכו בערים מרכזיות בעולם - ניו-יורק, לונדון ברלין וטוקיו - ועשה עלייה לארץ הקודש והגיע לתל אביב: דירות בוטיק, בעלות חלל קטן, מתהדרות בעיצוב יוקרתי ועם זאת נוח, נגיש ופרקטי. עקב מגבלות לוגיסטיות וצורך בחלל מעוצב ונקי, החלו בערים המרכזיות לעצב את בתיהם באופן הזה, ונראה כי המגמה בשנים האחרונות לא הולכת לדעוך, ואפילו להתרחב.

אוקיי, וכיצד אתם נכנסים לתמונה?

שמחים ששאלתם. אנחנו בחברת Rest&Relax מבינים היטב את הצורך שלכם בריהוט מעוצב, נקי ועם זאת פונקציונלי ומדולרי, ועל כן בחרנו לייבא ולשווק קולקציות ייחודיות של מערכות ישיבה, פתרונות אחסון, פינות אוכל, וריהוט לחדרי הבית השונים - תוך התמקדות בעיצוב יוקרתי ועדכני, מגוון ורסטילי. המוצרים שלנו נבחרים בקפידה מתוך חתירה לאיכות ללא פשרות ומתוך ההבנה כי כל אדם הוא בעל אמירה אומנותית שונה וטעם ייחודי לו. לכן, תוכלו למצוא אצלנו רהיטים ממנעד רחב של קולקציות ודגמים המתאימים לכל חלל, דירה, בית ועסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Rest&Relax. יח"צ,
Rest&Relax/יח"צ

אז מה אתם בעצם עושים?

חברת Rest&Relax היא רשת מוצרי ריהוט המייבאת ומשווקת מוצרי ריהוט של יצרניות אירופאיות גדולות. הסניפים שלנו, הממוקמים בראשון לציון, פתח תקווה ונתניה מהווים מקור השראה למספר רב של מעצבי פנים ואדריכלים הרוכבים על טרנד דירות הבוטיק, וגם כאלו שלא. בנוסף אנו מעניקים שירותי ייעוץ והכוונה עיצובית בהתאמה אישית, מבצעים הזמנות אישיות ישירות מהיצרן האירופאי לפי רצון הלקוח ואנחנו עושים את זה כבר למעלה מ- 10 שנים בהצלחה מרובה. המוצרים שלנו עומדים תחת סטנדרטים מחמירים של האיחוד האירופי ותחת תווי תקן ובקרות איכות מחמירים.

דוגמא אחת קטנה..

אם עדיין טרם הבנתם את מהות הטרנד העיצובי עליו דיברנו קודם, הגיע הזמן שנעשה לכם סדר, ואין יותר טובה מדוגמא שתעשה את העבודה: סלון הבית שלכם, למשל, הוא הפנים של הבית. המשכן שלכם. אתם לא רוצים להציב שם מיטה שתיצור דיסוננס עם החלל ומצד שני, כאשר מדובר בדירה בעלת חלל מצומצם או אם קיים צורך כזה, אתם צריכים גם לישון שם. הפתרון הטבעי יהיה שילוב של השניים - ספה נפתחת למיטה. אך אליה וקוץ בה - הספות הללו פשוט נראות רע! חסרות שיק וטעם, בנאליות וילדותיות. עד לפני כמה שנים, הייתם נאלצים להסתפק בפתרון הזה. אך לא עוד - מעתה ניתן לרכוש ספה נפתחת או ספה פינתית נפתחת למיטה שהיא גם נפתחת לגודל של מיטה זוגית וגם מעוצבת באופן יוקרתי, עדכני ואופנתי.

Rest&Relax. יח"צ,
Rest&Relax/יח"צ

לסיכום

אז החלטתם שאתם רוצים לערוך שינוי עיצובי בביתכם, לעשות מייקאובר כללי או סתם להתחדש ברהיט מעוצב - הגיע הזמן, אתם מוזמנים לצפות במגוון הדגמים בקטלוג או להגיע לאחד מסניפי הרשת ולהנות ממוצר איכותי, מעוצב, פונקציונלי ובמחיר הוגן. לפרטים נוספים ולייעוץ ללא עלות אתם מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

בשיתוף Rest&Relax
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully