וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לבחור במדרסים של Better Balance

בשיתוף Better Balance

2.3.2021 / 14:17

מדרסים יכולים לשפר את איכות החיים של אנשים רבים הסובלים מבעיות ברגליים או בעיות רפואיות אחרות. ניתן להשיג מדרסים בחנויות הפארם אבל מדרסים יעילים באמת הם המדרסים בהתאמה אישית

מדרסים. ShutterStock
מדרסים/ShutterStock

ישנן לא מעט סיבות שבגינן אדם זקוק למדרסים. אם יש לכם צורך במדרסים בשל כל אחת מהסיבות הרלוונטיות, חשוב מאוד שתדעו שמדרסים שאינם מותאמים באופן אישי לאדם, לא באמת יסייעו לו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם בעיות יציבה ועם כאבים שונים שמהם הוא סובל. המדרסים המוצעים כיום למכירה ברשתות הפארמים השונים, הם לא מדרסים מספקים עבור אנשים שסובלים מבעיות בריאותיות שונות שמדרסים יכולים להקל עליהן או מכאבים שונים ברגליים. הפתרון הטוב ביותר עבור כל אדם שכזה הוא לפנות לחברה אשר מתאימה מדרסים אורתופדיים לכל אדם בצורה הטובה ביותר. המדרסים של בטר באלנס מהווים כיום את הבחירה הטובה ביותר לכל אדם שזקוק למדרסים.

מתי יש צורך במדרסים?

ישנם לא מעט אנשים שזקוקים למדרסים. כך לדוגמא: כל אדם שסובל מליקויים במבנה כף הרגל שלו, כגון: פלטפוס, כל אדם שסובל מכאבי גב, כאבי ברכיים או כאבי כפות רגליים, כל אדם אשר העבודה שלו מחייבת אותו לעמוד במשך פרק זמן משמעותי ביממה או להיות בתנועה במשך שעות רבות ביממה, ספורטאים אשר הפעילות הספורטיבית האינטנסיבית יכולה לגרום להם לסבול מכאבים שונים הנוגעים לפרקים שלהם, חיילים אשר נועלים נעליים סגורות לאורך פרק זמן משמעותי ועוד.

המדרסים מסייעים להקלה על כאבים גופניים ובעיות שונות ברגליים או ביציבה של האדם. באמצעות שימוש במדרסים האדם יכול לשפר את איכות החיים שלו בצורה מובהקת. חשוב מאוד שכל אדם שחש כי הוא זקוק למדרסים בשל הסיבות שהוזכרו לעיל או בשל סיבות אחרות, יפנה לחברה הידועה ביכולת המקצועית שלה להתאים באופן מדויק מדרסים אורתופדיים לכפות הרגליים של האדם. אי התאמה של מדרסים לכפות הרגליים של האדם, לא באמת תועיל לו.

למה כדאי לבחור במדרסים של בטר באלנס?

אם אתם זקוקים למדרסים ומחפשים את המדרסים הטובים ביותר, כדאי מאוד שתכירו את המדרסים של Better Balance אשר מציעים את האיזון המושלם בין ריפוד רך ונעים לבין תמיכה אורתופדית מלאה לכף הרגל במטרה לאפשר לכל אדם ללכת שוב ללא הכאבים. המדרסים מרככים כל צעד של האדם ומפזרים את משקל הגוף שלו בצורה תקינה על כל כף הרגל. כמו כן, המדרסים מסייעים בטיפול במנח כף הרגל, מאמנים את שרירי קשת כף הרגל וכן מעלימים כאבים עצביים ושלדיים מכפות הרגליים, מהצוואר, מהגב ועוד. המדרסים של החברה מיוצרים בהתאמה אישית לכל אדם, תוך הסתמכות על הידע המחקרי העדכני ביותר. כל המדרסים מיוצרים בטכנולוגיית Moldable אשר ידועה כטכנולוגיה חדשה ומתקדמת ביותר בעולם המדרסים. כמו כן, המדרסים מתאימים לכל סוגי הנעליים. החברה מעניקה עד 24 חודשי אחראיות על כל מדרס וכן, התאמה חוזרת בחינם כל חצי שנה במשך תקופת האחריות. החברה מציעה יחס אישי, מקצועיות ואחריות מלאה כלפי כל לקוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

איזה מדרסים ניתן למצוא אצל Better Balance?

Better Balance מציעים מגוון סוגי מדרסים שונים אשר יסייעו לכם לעמוד לאורך שעות ארוכות ויפחיתו לכם לחץ על כפות הרגליים. בין המדרסים השונים ניתן למצוא: מדרסים דקים במיוחד לנעלי עבודה עבור נוחות מקסימלית ועבור פיזור עומסים תקין ובלימת זעזועים, מדרסים טיפוליים אשר מסייעים לכל אדם שסובל מבעיות רפואיות בכפות הרגליים, בגב ועוד, מדרסים לספורטאים אשר מציעים פיזור עומסים תקין לכל ספורטאי, מדרסים בהתאמה אישית, מדרסים לחיילים שמסייעים להם במניעת פציעות, מפחיתים עומסים על כפות הרגליים ומאפשרים לכל חייל לעבור את ההכשרה התובענית במינימום כאב. ניתן למצוא גם מדרסים אורתופדיים הרלוונטיים עבור אנשים בעלי מבניות בכף הרגל או בעיות אורתופדיות ברגליים, ניתן למצוא גם מדרסים לילדים שיסייעו ליציבה של כל ילד שזקוק לכך ויפחיתו כאבי רגליים שהוא סובל מהם ועוד. לצפייה בסוגי המדרסים השונים היכנסו

בשיתוף Better Balance
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully