וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה החינמית שתסייע לכם בהבאת לקוחות חדשים

בשיתוף point

2.3.2021 / 15:47

לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו הוצאות כמו מחלקת דיגיטל או משרה ייעודית למענה טלפוני, ובטח לא עסק קטן. מתוך הצורך הזה הוקמה Point, אפליקציית ניהול עסק חינמית שתחסוך לכם כסף ותגדיל לכם את מעגל הלקוחות. אפליקציית חובה שכל בעל עסק חייב להכיר

אפליקציית Point. יח"צ,
אפליקציית Point/יח"צ

אם עד היום חילקתם פלאיירים ומגנטים על הדלתות ולא הבנתם למה הלקוחות לא מגיעים, אפליקציית Point היא בדיוק בשבילכם. אפליקציית ניהול העסק הזאת גרמה לעשרות עסקים קטנים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולהרחיב את הפעילות בתקופת הקורונה המאתגרת, בה מי שלא עבר לניהול אונליין - נשאר הרחק מאחור.

Point היא אפליקציה חינמית, שעשתה מהפכה בענף זימון התורים. האפליקציה מאפשרת ארגון יומן, שינוי, ביטול והזמנת תורים במהירות, ואפילו מאפשרת פרסומים ושליחת תזכורות SMS ללא הגבלה. מפדיקוריסטיות, קוסמטיקאיות ומעצבי שיער, דרך מאמנים אישיים, מורים פרטיים ובייביסיטר לילד - אפליקציית Point פונה לכלל העסקים ומאגדת בתוכה את כל השירותים במקום אחד, בממשק קליל שמתאים גם למי נרתע מהטכנולוגיה עד היום. למעשה, הפעולה היחידה שעל בעל העסק לעשות היא להירשם ואת כל השאר המערכת תעשה באופן אוטומטי.

כאמור, לא מדובר בבשורה גדולה רק לבעלי העסקים, שעד היום נאלצו להשתמש באפליקציות ניהול מסורבלות שדורשות תשלום לאחר תקופת ניסיון. מדובר בבשורה גם עבור הלקוחות, שמהיום יכולים להזמין תורים למקומות הקבועים שלהם, במקום אחד ובכל שעה ביום.

להורדת אפליקציית Point לחצו כאן

אפליקציית Point. יח"צ,
אפליקציית Point/יח"צ

בעלי העסקים מדווחים על הגדלת רווחים משמעותית. ביניהם נופר אליהו, פדיקוריסטית מראשון לציון ששיתפה: "קרה לי הרבה פעמים שבנות שכחו שקבעו תור לג'ל ופשוט לא הגיעו. הפסדתי בגלל זה הרבה כסף", סיפרה והוסיפה כי מדובר בבעיה מוכרת בתחום. "כל פדיקוריסטית תזדהה איתי. מאז שאני משתמשת באפליקציה והלקוחות מקבלים תזכורת על התור, כמעט ואין ביטולים ברגע האחרון. בזכות התזכורות גם מי שמבטלת, זוכרת להודיע בזמן ואני מספיקה להכניס מישהי אחרת במקומה. היום גם כשמישהי יושבת מולי אני אומרת לה לקבוע תור דרך האפליקציה. הדבר הפשוט הזה חסך לי מאות שקלים בחודש האחרון".

האפליקציה פופולרית גם בקרב מורים פרטיים שהפכו פופולריים במיוחד בשנה האחרונה, בה התלמידים נאלצו ללמוד מהבית. "יש לי שלושה ילדים, וכל אחד צריך מורה פרטי במקצוע אחר" סיפרה אילת ויצמן מתל אביב. "המורים פנויים בימים ובשעות מאוד ספציפיים והסנכרון מולם היה כמעט בלתי אפשרי. או שהיו באמצע שיעור או שכבר היה מאוחר מידי כי להתקשר. דרך Point הזמנתי שיעורים פרטים אצל המורים הקבועים של הילדים, בצורה קלה ונוחה".

היזמים שהקימו את Point , חיים צ'רנין, מתן אברהם וגולן ביטן סיפרו: "האפליקציה נולדה מתוך הצורך של בעלי העסקים הקטנים להתייעלות וחיסכון, ובמקביל מתוך הצורך של הלקוחות לצרף את נותני השירות הוותיקים שלהם לעולם הדיגיטלי המהיר. בכך יצרנו אפליקציה ייעודית המותאמת לקהל הישראלי. מדובר באפליקציה חכמה ולומדת, וככל שיהיו יותר משתמשים, המאגר יגדל. בעזרת האפליקציה העסקים יכולים לנהל את היומן הדיגיטלי שלהם, לקבל תורים ואפילו לפרסם מבצעים עבור קהל לקוחותיהם בחינם. מהצד השני המשתמשים זוכים לאפליקציה אחת המאגדת עבורם את כל נותני השירות הקבועים שלהם, שם הם יוכלו ליצור קשר ולהזמין תור בכל שעה ומכל מקום שירצו".

להורדת האפליקציה שתעזור לכם לנהל את העסק שלכם באופן דיגיטלי, בצורה פשוטה ויעילה לחצו כאן

הורידו את האפליקציה והחלו עוד היום לנהל את העסק שלכם באופן דיגיטלי, בצורה פשוטה ויעילה. להורדה לאייפון לחצו כאן. להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

בשיתוף point
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully