וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה משמחת לחובבי גבינות משובחות, יין ודגים: סניף נוסף למעדניית איבגי

בשיתוף מעדניית איבגי

3.3.2021 / 11:14

מעדניית איבגי, מחנויות הדגל שכבשו את שוק מחנה יהודה מתרחבת ופותחת סניף נוסף, בעיר מודיעין. נתי איבגי: "מעתה לקוחותינו המגיעים במיוחד למחנה יהודה ייהנו מטעמי המעדנייה שלנו בסמוך לביתם"

מעדניית איבגי. אדם רבינוביץ',
מעדניית איבגי/אדם רבינוביץ'

מגוון פסטות מיוחדות המיובאות מאיטליה, גבינות בוטיק ישראליות ובינלאומיות, דגים מעושנים, יינות מובחרים, ממולאים, מחלקת קפואים עם מבחר רחב דוגמת רביולי ובורקסים, מוצרים ייחודיים ואפילו פרלינים לאפייה ובישול, הם רק חלק מהמוצרים המשובחים במעדניית 'איבגי' שפתחה בשישי האחרון את החנות השנייה שלה ובחרה בעיר מודיעין כיעד. הבחירה במודיעין נבעה מ כך שרבים מלקוחות המעדנייה הם תושבי מודיעין והסביבה המגיעים במיוחד לשוק מחנה יהודה מדי שבוע על מנת לרכוש את המוצרים של 'איבגי'. כחצי מיליון שקל הושקעו בסניף הטרי השוכן ברחוב דם המכבים 36, בחנות המשתרעת על פני 60 מ"ר.

נתנאל איבגי, בעלי 'מעדניית איבגי' אמר כי "דווקא בתקופת הקורונה גמלה בליבי ההחלטה לפתוח מעדנייה נוספת. ההגבלות והסגרים, מנעו מלקוחות רבים המתגוררים מחוץ לירושלים להגיע ולקנות מוצרים שבמקומות מעטים בארץ ניתן להשיג אותם. אחוז ניכר מהלקוחות מתגורר במודיעין והסביבה, והמסר שלהם מאז פרוץ נגיף הקורונה היה עקבי 'אנו באים במיוחד לכאן, והגיע הזמן שתפתח מעדנייה נוספת לידנו'.

"בהתחלה חייכתי וראיתי בזה פרגון ותו לא. בסגר השני, המסר חלחל היטב לראשי והחלטתי לבדוק את כמות הלקוחות שלי מהאזור, ואכן גיליתי שאחוז ניכר מהם מתגורר במודיעין, מכבים-רעות, בית חורון, לפיד ועוד. מסביב לשעון, חיפשתי מקום נכון שיוכל לשרת גם את תושבי מרכז הארץ. מודיעין קסמה לי הן בזכות החנות ששכרתי, שענתה על הקריטריונים שהצבתי לעצמי ותוכל לתת מענה לביקוש האדיר והן בזכות המרחק הזהה לתל אביב ולירושלים. הסניף במודיעין רחב יותר, יחד עם זאת החמימות וקווי הדמיון לסניף משוק מחנה יהודה נשמרו בו. דברים שיתווספו בסניף הם משלוחים למודיעין, לפיד, בית חורון בהזמנה מעל 250₪ ללא תוספת תשלום.

"מעתה לקוחותינו המגיעים במיוחד למחנה יהודה, ייהנו מטעמי המעדנייה שלנו בסמוך לביתם. מבטיח חוויה נעימה וטעימה במיוחד, כי מבחינתי אפשר להוציא אדם מהשוק אבל אי אפשר להוציא את השוק מאדם ואני גאה שמשם באתי".

בשוק מחנה יהודה כולם מכירים ואוהבים את נתנאל. מכירים ויודעים לספר בע"פ את הסיפור של האיש. לפני 6 שנים בהיותו בן 36 הגשים את חלומו הגדול: לפתוח מעדנייה בשוק מחנה יהודה. איבגי שגדל ברחוב אגריפס בשוק מחנה יהודה מכיר כל סמטה, כל סוחר וחי ונושם את ניחוחות השוק מאז ומעולם.

מעדניית איבגי. אדם רבינוביץ',
נתנאל איבגי, בעלי מעדניית איבגי/אדם רבינוביץ'

"הייתי עורך קניות לשכנות המשפחה רק כדי להסתובב בשוק, לראות את האנשים וליהנות מהאווירה ומהניחוחות בין הבאסטות. כנער מכרתי מוצרים במספר באסטות בשוק ומדי יום אמרתי לעצמי שיבוא היום ותהיה לי חנות משלי.מאז ומעולם הייתי מחובר לדגים וגבינות, סבא שלי היה נוהג להכין דגים מעושנים, גבינות וחמוצים ואני המשכתי את דרכו, בתוספת שדרוג שיתאים לתקופה וכמובן שראיתי את עצמי פותח מעדניה אך ורק בשוק מחנה יהודה, לא הייתי מוכן לשמוע על מקום אחר גם אם זה היה במחיר רצפה".


בשנת 2015 הבין איבגי כי בעל מעדנייה ותיקה בשוק מעוניין למכור את העסק. איבגי זיהה את הפוטנציאל בה בה ושיתף בכך את רעייתו, ממנה ביקש את ברכת הדרך לחתום על העסקה. "הבהרתי לאישתי מה ההשלכות שבמהלך, שהיא תראה אותי פחות, מאחר ואני מתכוון להיות עם האצבע על הדופק בכל שלב במהלך היום. אשתי השיבה לי בשני משפטים: 'זה הרגע לו חיכית מאז הכרנו, בחלום הזה אני לצדך בכל שלב וללא תנאי. בהצלחה.' חיבקתי אותה ורצתי לחתום על הסכם הרכישה. לצורך כך שברתי חסכונות ולקחתי הלוואה. תקענו מזוזה ויצאנו לדרך. מיד עם כניסתי התחלתי לממש את מה שרציתי, לכן ערכתי מהפך במקום והוספתי סוגים רבים של דגים מעושנים והפכנו לחנות עם המבחר הרב ביותר בשוק מחנה יהודה, אליהם צירפתי חמוצים ביתיים, סלט מטיאס כבוש, עם כארבע מאות גבינות מובחרות מרחבי תבל, כמו כן מחלבות בוטיק ישראליות, מגוון יינות, קוויאר של דג בורי, סוגי זיתים רבים ועוד. בניתי מקום עם מוצרים שניתן למצוא את רובם אך ורק אצלי.

"דבר אחד, שהיה לי חשוב לשמר ואקח אותו איתי למודיעין הוא אווירת יום שישי. לגימות הארק בסביבת החנות זה דבר מוצלח ונכון שהתקיים טרם כניסתי ושימרתי אותו. מבחינתי זה שוק מחנה יהודה, חום, נשמה, שמחה ופסטורליות.

"בשתי המעדניות יצרנו אווירה חמימה וביתית וזו הייתה המטרה המרכזית, שכל לקוח ירגיש בבית. אצלנו הכל בגובה העיניים. שגם לקוחות שלא מגיעים לרכוש, יכנסו בכל ביקור כדי להרים כוסית לחיים ולאחל שבת שלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מעדניית איבגי. אדם רבינוביץ',
מעדניית איבגי/אדם רבינוביץ'

ההתחלה בעסק

"בהתחלה היה קשה, חבלי לידה, אנשים שטרם הכירו את המוצרים ותוהים האם המלצתי אליהם לגבי מוצר זה או אחר זו חותמת עם ביטוח, לשמחתי כבר לאחר תקופה קצרה זיהיתי לקוחות רבים חוזרים, מדד האושר היה בשמיים, התמלאתי שמחה, כי הם שבו, אמרו תודה על ההמלצה, סיפרו על החוויה שלהם והביאו במקרים רבים את החברים איתם, הבנתי מיד את העובדה שהמוצרים שלי בשילוב היחס האישי וחווית הקנייה ש'איבגי' מספק, מצליחה ועליי לשמר אותה.
תודה לאל ב-6 השנים שהעסק פועל בשוק, אנו משמרים את זה בענק, אני קורא לזה משפחה מתרחבת".



מעדניית איבגי

כתובת דם המכבים 36, בניין רקיע

שעות פעילות: א'-ה: 09:00-21:00,

ו': 08:00 עד כשעה לפני כניסת השבת, ש': כרגע סגור, בהמשך ייפתח

המוצרים כשרים

טלפון: 050-3334386

בשיתוף מעדניית איבגי
  • עוד באותו נושא:
  • מעדנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully