וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכות ישיבה - סטנדרט בכל בית מגורים

בשיתוף אלטוני

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 11:17

כאשר אנחנו מתכננים את עיצוב הבית, אחד מהדברים הבולטים ששמים עליו דגש הינו הסלון. חלק לא מבוטל מהדקורציה הינו הספות, השולחן ועוד קישוטים נלווים שהופכים את הסלון שלנו לייחודי

ספה בתוך חלל פנימי מעוצב. ShutterStock
ספה/ShutterStock

עיצוב הסלון מחייב אותנו לתכנן היטב מה הולכים להכניס אליו, כולל בדיקה של מידות נכונות, גוונים, הסדר בו יונחו הספות והשולחן. יש לציין כי חובה שיישאר לנו גם מרווח נשימה וגם יהיה לנו נוח לשבת בו ולארח אנשים.

מערכות ישיבה הן כלי ישיבה שנשארים איתנו, בדרך כלל, לטווח ארוך ולכן חשוב להשקיע מחשבה מרובה בעיקר בנושא הזה. המומחים מבית אלטוני, המותג הבינלאומי לרהיטים, מציינים כי כאשר ניגשים לבחור את הסלון שלנו, מעבר למידות ולגוונים יש להתייחס גם לסוג הריפוד, וזאת מכיוון שריפוד מעור מצריך ניקיון שונה מאשר ריפוד מבד וההשקעה בין שני הסוגים היא שונה.

משדרגים את הסלון עם מערכות ישיבה מעוצבות

כל אחד שמתכנן את הסלון שלו שואף לכך שהוא יהיה לא פחות ממושלם. הן מבחינת הנוחות והמרווח והן מבחינת המראה. כאשר מוסיפים מערכות ישיבה בהתאמה מדויקת למבנה הבית אנחנו יוצרים לעצמנו סיפוק רב מעצם זה שאנחנו שותפים ל"בנייה" הזו.

כשתגיעו לבחור את מערכת הישיבה שלכם בחברת אלטוני, תראו שפע של אפשרויות ובכך יהיה לכם את החופש לבחור את מראה הסלון שלכם. תוכלו להיעזר במומחים של החברה כדי להגיע לתוצאות המקסימליות.

סוגי מערכות ישיבה

כמו בכל דבר בעל משקל כבד (מטאפורית כמובן), גם במערכות ישיבה יש סוגים וסגנונות שונים ומגוונים. הנה כמה מן הבולטים שבהם:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מערכות ישיבה פינתיות

מערכות אלו מורכבות מספה ארוכה בצורת רי"ש כאשר צד אחד שלה נצמד לקיר אחד וצדו השני מוצמד לקיר האנכי לו. עקב צורתה הייחודית, מערכת זו תמוקם בדיוק בפינת הסלון ותוכל לחשוף יותר את הריצפה כך שגם שם ניתן יהיה להוסיף אלמנט עיצובי, כגון שטיח.

אם מרחב הריצפה חשוב לכם, מערכת ישיבה פינתית בהחלט יכולה להתאים לכם.

מערכת ישיבה בעלת מספר רכיבי ישיבה

אם אתם מעוניינים שהסלון שלכם ייראה כמה שיותר יוקרתי, זו מערכת הישיבה שכדאי לכם לשקול. הן יוקרתיות מכיוון שהן מכילות מספר של כורסאות וספות ולא מסתפקות ברכיב ישיבה אחד. באופן זה, הסלון נראה יותר מלא ויותר מאובזר.

המחיר הוא, בדרך כלל, יקר יותר מכלי ישיבה אחד, ובנוסף מערכות אלו תופסות מקום רב יותר קח שתאלצו לוותר על חלק בלתי מבוטל מהריצפה שלכם. מומלץ יותר לסלונים גדולים ומרווחים.

מערכות ישיבה חד ממדיות

במערכת זו הכוונה היא לספה אחת. הרעיון הוא שריכוז הישיבה מסתכם במקום אחד ושאר שטח הסלון מתפנה לשולחן, שטיח וכל מה שתחפצו לעשות עם השטח הפנוי שנשאר לכם. במקרים אלו, הספה תהיה גדולה יחסית על מנת שיוכלו לשבת ללא צפיפות.

השראה מבתים אחרים

קרה לכם שנכנסתם לבית של חבר, בן משפחה או שכן ואהבתם את מה שראיתם בסלון? לא מעט פעמים אנשים רוצים לעצב את הבית שלהם על פי מה שהם צפו במקומות אחרים. הם נכנסים למקום מסוים ויכולים להגיד "כזה אני רוצה!", ובאמת חלק מהפעמים כך מקבלים החלטה לגבי בחירת עיצוב מערכות הישיבה.

אם ראיתם מערכת כזו כדאי לצלם (כמובן באישור בעלי הבית) כדי שתוכלו להגיע לחנות הרהיטים ולהציג להם את הכיוון שלכם.

חשוב להדגיש, כי מעבר לנראות יש גם לוודא את איכות הרהיטים ואת עמידותם, כי כפי שצוין, עיצוב סלון הוא לא דבר שמשנים בכל שנה.

מערכות ישיבה איכותיות ממותגות

אם שאלתם את עצמכם איפה אתם יכולים להשיג מערכות ישיבה באיכות מצוינת, מראה מרהיב ומחיר נוח, התשובה שלכם נמצאת כאן. חברת אלטוני, המותג הבינלאומי מבית ניקולטי.

אחד מהדברים שמייחדים את המותג זה המחיר הנוח שלו ביחס למותגים היוקרתיים בארץ, ועם זאת אינו יורד מהם באיכות של הרהיטים. כיום, יש מספר סניפים ברחבי הארץ ועתידים בקרוב להיפתח עוד.

לסיכום, אם אתם חושבים על חידוש הסלון שלכם או לחלופין נכנסים לבית חדש ומעוניינים במערכות ישיבה מעוצבות מבלי לקרוע את הכיס, היכנסו לאחד מסניפי ניקולטי והמומחים יסייעו לכם בבחירת העיצוב המושלם.

בשיתוף אלטוני
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully