וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המברשת 2-R המתקדמת ביותר לשטיפת פאנלים סולאריים

בשיתוף R-2

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 9:00

פאנלים סולאריים על הגג הם דרך נוחה להשיג הכנסה פאסיבית - אבל כדי למקסם אותה צריך לתחזקם כמו שצריך. הערכה של R-2 עושה את העבודה

R-2. יח"צ,
R-2/יח"צ

התקנת פאנלים סולאריים בבתים פרטיים הפכה לתופעה מוכרת בישראל והסיבות לכך ברורות - ארץ שטופת שמש, תועלת סביבתית ורווח של הכנסה פסיבית למשך 25 שנה קדימה (לאחר כיסוי עלויות ההתקנה של המערכת הסולארית). התהליך הוא פשוט - מזמינים מתקין, העבודה מתבצעת על ידי המתקינים המקצועיים וכל מה שעליכם לעשות הוא להרוויח מאור השמש. מדוע צריך להקפיד על שטיפת הפאנלים הסולאריים ומדוע המברשת 2-R החדשנית היא המברשת המומלצת ביותר לניקוי פאנלים סולאריים - במדריך שלפניכם.


לאתר החברה

ניקיון שווה כסף

אם יש לכם פאנלים סולאריים על גג ביתכם הפרטי, אתם מודעים לעלויות הגבוהות של התקנת המערכת הסולארית וכן לרווחיות הגדולה שניתן להגיע אליה במשך יותר משני עשורים. מה שאנשים שוכחים, הוא שלניקיון ותחזוקה של המערכות הסולאריות ישנה השפעה רבה על יעילות העבודה של הפאנלים וכן על ההכנסות שתקבלו לאורך הזמן.

הלכלוך המצטבר על הפאנלים מגיע מחומרים טבעיים כגון פיח, אבק, חול ולשלשת יונים וציפורים אשר שוקעים ומצטברים על גבי הלוחות הסולאריים. שילוב של שכבת אבק זו יחד עם הלחות המצטברת בלילות יוצר שכבה עבה של עיסה בוצית ולחה שלא יורדת בקלות.

המחשבה הראשונית שעולה לאנשים רבים בראש, היא שהגשם מהווה ניקוי מספק לפאנלים ובכך בעצם שומר על המערכת הסולארית נקייה לאורך חודשים האביב והקיץ. אך לא כך הדבר.

ראשית, עונת הגשם בארץ היא קצרה ולא מספקת עבור שמירה על הפאנלים נקיים לאורך כל השנה. בנוסף, הגשם לא יכול לנקות אבק גס, אבנים, צואת ציפורים ולכלוכים קשים ועל כן לא ניתן להסתמך על הגשם כגורם ניקוי בלעדי.

גגות סולאריים. freepik,
גגות סולאריים/freepik

פגיעה בתפוקת ייצור החשמל ונזקים בלתי הפיכים למערכת כולה

כאשר מצטבר לכלוך על הפנלים, החשיפה לשמש מצטמצמת ובכך לא מיוצרת אנרגיה ברמה מירבית. מעבר לכך, הלכלוך עלול לגרום לכשלים במערכת כולה ולהוביל להשבתתה. תופעה הנקראת "נקודות חמות" על הפאנלים גורמת להתחממות גבוהה מהנדרש של המערכת. אלו אזורים עם הצטברות כתמים של אבק ולכלוך אשר מונעים מאור השמש להגיע לתאים הפוטו אקלרים שמתחתיהם, מה שגורם לכל תא לעבוד בצורה חלקית בלבד. כך נוצר עומס על שאר התאים והמערכת כולה מתחילה להתחמם יתר על המידה. בנוסף, התפוקה החלקי של כל תא כזה יוצרת בלאי גבוה ומגבירה את הסיכון לתקלות. הנתונים מראים כי מערכות סולאריות אשר לא מתוחזקות באופן קבוע כנדרש מייצרות חשמל באופן לא רציף בתפוקה נמוכה בכ-30% לעומת מערכות נקיות אשר מתוחזקות כראוי.

ניקיון מושלם תוך 30 דקות

הכירו את ערכת ניקוי מערכות סולאריות החדשה של חברת R-2, אשר יוצרה במיוחד לניקוי פאנלים סולאריים וכוללת מספר אביזרים שיהפכו את עבודת השטיפה העצמית למקצועית יותר, מהירה יותר וקלה יותר, ממש כמו הסלוגן של החברה - make it simple:

● מברשת תלת מימדית בעלת 5 פאות אשר תוכננה כך שתוכלו להגיע לכל המקומות אליהם מברשות אחרות לא יכולות להגיע. המברשת מורכבת מאלפי סיבים אשר שומרים על הציפוי העדין של הפאנל ומורידים כל כתם ולכלוך במהירות ובפשטות.

● מוט אלומיניום טלסקופי ארוך וקל במיוחד הניתן לכוונון החל מ1.2 ועד 5 מטר (במקום הסטנדרט הקיים בשוק) במשקל 3.5 קילו בלבד. המוט נוצר במטרה שתוכלו להגיע לכל המקומות המאתגרים והרחוקים שיש על גג ביתכם ללא מאלץ ושבירת גב.

● צינור הזרמת מים באורך 7 מטר אשר מתחבר בפשטות לכל ברז ומזרים את המים בעוצמה רבה על מנת לקצר את זמן השטיפה ולצמצם צריכת מים.

בנוסף, כחלק ממבצעי ההשקה, חברת R-2 מעניקה ללקוחותיה מיכל סבון (דיספנסר לסבון) המתחבר לצינור מים על מנת לאפשר שימושים נוספים בצינור המים, כגון שטיפת חלונות, מכוניות, ויטרינות ועוד.

המברשת של R-2. יח"צ,
המברשת של R-2/יח"צ

מה חשוב לדעת לפני שמנקים

הכלל הוא ברור, חובה לשמור על ניקיון הפאנלים באופן תדיר, אך זה לא הכל. ישנן מספר נקודות שחשוב לדעת בטרם ניגשים למלאכת הניקיון:

● שטיפה במים בעלי ריכוז נמוך של מינרלים. מי הברז למשל, מכילים ריכוז גבוה של מינרלית ושטיפה איתם מייצרת אבנית והורסת את שכבת הציפוי. על כן מומלץ להשתמש במרכך מים ייעודי.

● שימוש במברשת ייעודית לניקוי פאנלים סולאריים - שימוש במטאטא או במגב ביתיים שורטים את ציפוי ה-ARC העדין של הפאנלים ופוגעים למערכת.

● חל איסור מוחלט להשתמש בחומרי ניקוי שונים כמו סבון כלים, מסירי שומנים וכו', אלא במברשת ומים בלבד.

פאנלים סולאריים. תכלס דיגיטל,
פאנלים סולאריים/תכלס דיגיטל

לסיכום, אם התקנתם מערכת סולארית על גג ביתכם, כדאי שתכירו את מברשת הניקוי החדשה של R-2 שתהפוך את מטלת ניקוי הפנלים לפשוטה יותר, מהירה יותר ויעילה יותר. תוכלו להשתמש במברשת זו לניקוי ויטרינות, חלונות גבוהים, רכבים ועוד. בנוסף, תמצאו בין מוצרי החברה מרכך מים, מפריד יונים וגלגלת מים ומוצרים משלימים נוספים.

בשיתוף R-2
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully