וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי גזיבו - כל הפתרונות במקום אחד

בשיתוף איזי גזיבו

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 17:00

אירועים בטבע, הצללה לגינות או אפילו לבילוי משפחתי בחוף הים: אין פעילות בחוץ שגזיבו מתקפל ואיכותי לא יככב בו. גזיבו איכותי ישרת אתכם שנים רבות, יהיה עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים - חום, קור, גשם, רוחות - ויתקפל במהירות ויהיה נוח וקל לנשיאה. איזי גזיבו

איזי גזיבו. יח"צ,
איזי גזיבו/יח"צ

קצת אודות גזיבו

האמת, קשה להפריז בחשיבותו של הגזיבו. מה הוא לא יכול לעשות? הוא מעניק לנו צל נעים בחוף הים ובאתרי הטבע, הוא יכול לשמש כפתרון הצללה קבוע בחצר הבית שלנו, מגן עלינו מפני פגעי הטבע, ובאירועים גדולים הנערכים בחוץ - תערוכות, פסטיבלים, חפ"ק, תרגילים צבאיים וכו' - הגזיבו משרת אותנו באופן מיוחד. כמובן, ישנם אינספור סוגים ווריאציות למוצר הזה, דגמים יקרים יותר ופחות, עשויים אלומיניום או מתכת, מתקפלים באופן כזה או אחר - אך העיקרון זהה: פתרון נוח ויעיל לשהייה ממושכת בחוץ.

איזי גזיבו. יח"צ,
איזי גזיבו/יח"צ

איכות זו לא מילה גסה

אנחנו יודעים מה אתם חושבים. כולה גזיבו, כמה כבר אפשר לחדש? מה אפשר להוסיף לארבעה עמודים עם גג ביניהם? אז תנו לנו לחדש לכם: מדובר בעולם ומלואו! הפער בין האיכויות השונות הוא עצום, ישנם דגמים של גזיבו שיחזיקו לכם שבועות ספורים בלבד לפני שיתחילו להעלות חלודה או אפילו להיקרע ולהתפרק כתוצאה מנפגעי הזמן ומזג האוויר. שימוש בחומרים לא איכותיים אמנם יפחית מהעלות של היצרן - ובעקבות כך גם מהכיס שלכם - אבל זכרו! זה תמיד יגיע על חשבונכם.

גזיבו איכותי, מצד שני, עשוי תמיד משלדה חזקה ואיכותית מברזל מגולוון או מאלומיניום, יהיה בעל מנגנון קיפול מיוחד וגג עשוי חומרים עמידים כמו פוליאסטר בעובי וברמת גימור שתבטיח שימוש לאורך זמן רב בתנאי מזג אוויר מאתגרים. גזיבו כזה יחזיק מעמד שנים רבות וישרת אתכם גם תחת תנאי מזג אוויר קשים במיוחד. מהיבט נוסף, ישנם דגמי גזיבו משוכללים ומתקדמים במיוחד, גזיבו ממותג או גזיבו מודפס המותאמים לתערוכות למשל, והם כוללים תוספות מיוחדות כמו "חצאיות" (מין ארבעה פאות היורדות מגג הגזיבו), קירות עם הדפסים מיוחדים או גג ממותג בהתאמה אישית.

איך לבחור גזיבו טוב?

על מנת להפיק את המיטב מהגזיבו שלך ולרכוש את הגזיבו שיפיק לך את התועלת הרבה ביותר בצורה המשתלמת ביותר מבחינת העלות, ראשית עליך לברר מה יהיו הצרכים שלך. גודל הגזיבו הוא פרמטר חשוב, למשל, ויש לתת עליו את הדעת. האם אתה זקוק לגזיבו שיכיל 30 אנשים בו זמנית? או אולי רק 15? האם תכניס ציוד לתוכו? האם תזדקק מערכות חימום או קירור? חברה מקצועית המשווקת ומוכרת פתרונות הצללה עשויה לסייע לך בהליך הזה ולעזור לך לבחור את הגזיבו המתאים לך.

איזי גזיבו. יח"צ,
איזי גזיבו/יח"צ

איזי גזיבו - המקצוענים האמיתיים

חברת איזי גזיבו היא המשווקת הבלעדית של חברת Easyscreen הבלגית, יצרנית אוהלי יוקרה בסטנדרט אירופאי מחמיר ואיכות בנייה חסרת פשרות. חברתנו עוסקת מעל 16 שנים בתחום פתרונות ההצללה ואנו משווקים מגוון גדול של אוהלים לכל מטרה, החל מאוהלי גזיבו ממותגים לתערוכות וכנסים ועד לאוהלים לחנויות, שווקים ולחפקי"ם, באנרים, דגלים ושלטים. עם אמנת שירות יוצאת דופן וניסיון רב של אלפי לקוחות מרוצים שרכשנו במהלך השנים, אנו נדאג לך לגזיבו בהתאמה אישית, המותאם בדיוק לצרכים שלך.

לקבלת פרטים נוספים ושיחת ייעוץ ללא עלות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. 0732021555

השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

בשיתוף איזי גזיבו
  • עוד באותו נושא:
  • גזיבו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully