וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא במקרה - רוב בתי הקפה בארץ משתמשים בתחליף הסוכר הזה. ואתם?

בשיתוף מתוק וקל

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 10:35

ממתיק הקפה באריזת החצי חצי - חום לבן, המותג סוכרה דיאט, מחזיק בנתח שוק עצום משוק המסעדות ובתי הקפה. איך זה שכולם משתמשים באותו ממתיק בדיוק? יצאנו לגלות

סוכרה דיאט. יח"צ,
סוכרה דיאט/יח"צ

מי שאוהב לשתות קפה חם ומתוק בבתי קפה כנראה כבר שם לב לתופעה: כמעט בכל בית קפה אפשר למצוא בדיוק את אותו מותג ממתיקים: שקיות חצי חצי חום-לבן של חברת סוכרה דיאט היוקרתית - וזאת למרות שסוכרה דיאט הינו מוצר יחסית יקר ביחס לשאר תחליפי הסוכר, אם כן, איך ייתכן שכל כך הרבה בתי הקפה משתמשים במוצר יקר יותר?

גם טעים יותר, גם בריא יותר

קודם כל, מחיר המוצר אינו זול אך הוא בהחלט הוגן. בתשלום הוגן תוכלו לפנק את עצמכם בממתיק עם הטעם האיכותי והמוכר מהמסעדות. טעמו של הסוכרה-דיאט, עפ"י מרבית הנשאלים, עדיף בהרבה על טעמם של ממתיקים אחרים.

במבחן הטעימה העיוורת הספונטני שערכנו אצלנו במשרדים, הסכימו כל העובדים פה אחד שסוכרה-דיאט הינו המותג המועדף עליהם: לסוכרה דיאט יש טעם יוקרתי, עדין ומתוק שמעלה לנו בראש דימויים של מסעדות מצוחצחות, מלצרים נעימים וקפה איכותי.

טעמו המתוק מזכיר סוכר ואינו מכיל את טעם הלוואי המתכתי שיש לממתיקים אחרים. שקית אחת של סוכרה דיאט שוות ערך לכפית וחצי סוכר. במבחן טעימה, מרבית העובדים התקשו להבדיל בין משקה חם עם סוכר למשקה חם עם סוכרה - דיאט.

אולם לא זו הסיבה היחידה שבתי קפה מעדיפים את המותג החום-לבן של סוכרה דיאט. הסיבה הנוספת הנסתרת היא המחיר הכבד הנסתר של הממתיקים האחרים - המחיר הבריאותי.

סוכרלוז - הגיבור השקט של הממתיקים

סוכרה דיאט מבוסס על חומר בשם סוכרלוז אשר נחשב לבריא ביותר מבין הממתיקים. חוקרים הצליחו להדגים במחקרים חוזרים ונשנים כיצד עוברת מולקולת הסוכרלוז בגוף בשלמותה מבלי להשאיר אחריה רעלנים, סוכרים או פחמימות. זאת בניגוד לממתיקים אחרים העלולים לגרום לבעיות בריאות, ביניהם סרטן, בעיות כבד, פגיעה בכליות, בלב, במוח ובבלוטת התריס.

הסוכרלוז מופק מסוכר בתהליך מורכב שבו מולקולת הסוכר מעובדת והופכת לבלתי ניתנת לעיכול. המולקולה החדשה שומרת על טעמה המתוק של מולקולת הסוכר וכך מספקת אלטרנטיבה בריאה וטעימה לחובבי המתוקים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פשוט טעים

אין זה פלא, אם כן, שמסעדות ובתי קפה מציעים ללקוחותיהם את הממתיק הטעים והבריא ביותר.
באריזה חומה-לבנה יפהפייה ויוקרתית, טעמו מעלה בפה זיכרונות של קפה איכותי במסעדה יוקרתית.

מתאים לשימוש לסוכרתיים, ילדים, כממתיק בבישול ולהמתקת שתייה חמה. לרוויה!

ניתן להשיג את ממתיק הסוכרה דיאט בכל רשתות השיווק

לדף הפייסבוק של סוכרה דיאט

בשיתוף מתוק וקל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully