וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום אורגני: כך תקדמו את האתר שלכם בגוגל

בשיתוף אורי מינץ

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 15:55

כל אתר עסקי שואף להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש גל גוגל. כדי לעשות זאת על בעלי האתר לדאוג לקידום אורגני על ידי איש מקצוע מנוסה ומוכשר. כך תבחרו את המקדם המתאים

אורי מינץ. אורי מינץ,
אורי מינץ/אורי מינץ

בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. יחד עם זאת, אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור כל עסק לצורך שיווק ופרסום הוא בניית אתר אינטרנט וקידום אתר האינטרנט שלו בצורה הטובה ביותר בגוגל, בדגש על קידום אורגני. כדי שהאתר של העסק שלכם יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בעמודי התוצאות של גוגל כאשר גולש מחפש מוצר או שירות שהעסק שלכם מספק, יש צורך לשפר אותו, לעדכן את התכנים שבו, לשדרג את חווית המשתמש שהוא מציע והכל כדי שגוגל יאהב אותו וידרג אותו במקום גבוה. ככל שגוגל ידרג את האתר שלכם במקום גבוה יותר, כך הוא יקבל חשיפה משמעותית יותר ויגיעו אליו יותר גולשים.

קידום אורגני בגוגל- במה מדובר?

קידום אורגני בגוגל הוא קידום שהמטרה שלו היא כאמור לאפשר לאלגוריתם החיפוש של גוגל לדרג את האתר כמה שיותר גבוה וכך להציג אותו בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. כאשר גולש כלשהו שמהווה לקוח פוטנציאלי של העסק, מחפש מידע, שירות או מוצר כלשהו שקשור לעסק. ידוע כיום שניתן למצוא באינטרנט לא מעט אתרים המציעים שירותים או מוצרים דומים.

כל בעל עסק מעוניין למשוך לאתר שלו כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים כאשר המגמה והמטרה היא שהם יבצעו פעולה כלשהי בסופו של דבר כגון: ישאירו פרטים ליצירת קשר, ירכשו מוצר כלשהו אם מדובר באתר מסחרי, יצרו קשר עם העסק דרך האתר ועוד. ניתן לומר כי מטרתו של קידום אורגני הוא לגרום לאתר של העסק להופיע בגוגל לפני האתרים המתחרים לו בעת חיפוש רלוונטי של גולש.

גולשים יעדיפו לבחור כמובן את האתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל כאשר הם מחפשים מידע, מוצר או שירות כלשהו שכן הם מבינים כי גוגל מציע לכם את התוצאות האמינות ביותר והמדויקות ביותר בהתאם לצרכים שלכם. האלגוריתם של גוגל איננו מציע באקראי תוצאות חיפוש, אלא מדייק בבחירת תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר למילת החיפוש שהקליד הגולש בשורת החיפוש בגוגל.

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

כל קידום אורגני יתחיל במחקר מעמיד של ביטויי מפתח ומילות מפתח. המחקר הזה בעצם יאפשר למקדם לבחור באופן מושכל את המילים והביטויים למיקוד על פי מספר החיפושים, המתחרים, הרלוונטיות, הקושי ועוד.

מעבר לכך, קידום אורגני בגוגל מושפע מהוספת תוכן חדש באתר, הזנת קישורים חיצוניים או פנימיים, מיקוד מילות מפתח, שיפור כותרות ותיאורים וכן, הוא מושפע גם משיפור טכנולוגי של האתר. כלומר, כל מה שנוגע למהירות הטעינה של דפי האתר, היררכיה נכונה של מבנה האתר, התאמת האתר למובייל, קוד נקי, מפת אתר תקינה ועוד. ישנם לא מעט פרמטרים שבגינם גוגל מכריע לגבי דירוג אתר ומקדם מקצועי העוסק בתחום קידום אורגני, יחקור כמה שיותר אודות הפרמטרים הללו ויישם אותם באתר של העסק או מחוץ לאתר שלו לצורך קידום אורגני איכותי של האתר.

קידום אורגני לא מעניק תוצאות מיידיות, אך חשוב לזכור שכאשר הוא מתבצע בצורה נכונה ומקצועית, הוא יביא תוצאות ארוכות טווח ועל כן אין ספק שעבור קידום מעין זה יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך קידום אורגני?

הן כאשר מדובר על בניית אתרים והן כאשר מדובר על קידום האתרים במנועי חיפוש, אין ספק שיש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בתחום קידום אתרים באופן אורגני ולכן, לא מעט בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של קידום בשיטה המדוברת לאתר שלהם, מוצאים את עצמם תוהים כיצד לבחור את איש המקצוע הנכון עבורם. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם לצורך קידום האתר שלכם בשיטה האורגנית: ראשית כל, חשוב מאוד לוודא שמדובר במקדם מקצועי שלמד את התחום ומכיר את העבודה. לא מעט מקדמי אתרים לא למדו את התחום באופן מקצועי ולא פעם גם לא באמת יודעים איך לקדם אתרים בשיטה האורגנית בצורה נכונה. בחירה בהם תגזול לכם זמן יקר על קידום אתר לא מספיק איכותי שלא יביא לכם את התוצאות הרצויות.

הוותק והניסיון שיש למקדם אתרים הם גם דבר שחשוב מאוד לבחון. אין ספק שכדאי לבחור במקדם בעל ותק בתחום שיש לו ניסיון מעשי בקידום של לא מעט אתרים בשיטה האורגנית על פני בחירה במקדם חובבן או מתחיל בתחומו.

בחרו במקדם שיציג לכם תוצאות של קידום אורגני שהוא ביצע עבור אתרים. מקדם מוצלח יוכל להוכיח בקלות שהוא אכן כזה שכן, האתרים שהוא קידם באופן אורגני יופיעו בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. כדאי לבדוק האם יש המלצות למקדם וכן, לקרוא אודותיו באינטרנט. לא כדאי לבחור במקדם שיש עליו ביקורת שלילית ברשת.

קידום בשיטה האורגנית הוא בהחלט קידום שכל בעל עסק חייב לבחור עבור האתר שלו שכן, קידום מעין זה שמתבצע בצורה מקצועית, יכול לפרסם ולשווק את העסק שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר בקרב לקוחות פוטנציאלים.

מאמר זה נכתב על ידי אורי מינץ, לאורי יש ניסיון של למעלה מעשור בעולם הדיגיטל, בניית אתרים וקידום אורגני. מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום - 0533350992

בשיתוף אורי מינץ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully