וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהילתיות טכנולוגית - יש דבר כזה והוא כבר כאן!

בשיתוף גלדווין לואיס

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 15:52

לימודים מרחוק לא חייבים להיות מנוכרים או לא נוחים. עם המערכת של חברת גלדווין לואיס תרגישו כאילו אתם רואים טלוויזיה ואף תצליחו לפתח תחושת קהילתיות

ללמוד עם מערכות סטרימינג מתקדמות דרך אולפנים מעוצבים, ממש כמו לראות תוכנית טלוויזיה. איתי סיון,
ללמוד עם מערכות סטרימינג מתקדמות דרך אולפנים מעוצבים, ממש כמו לראות תוכנית טלוויזיה/איתי סיון

ימי קורונה הוכיחו לכולנו שאפשר ללמוד ולעבוד מהבית ואפשר להניח שבמובנים רבים חברות וארגונים יאמצו את העבודה עם הזום גם אחרי שהקורונה תחלוף. מי שהבינו כבר מזמן שאפשר ללמוד מרחוק בלי לוותר על איכויות כמו לימוד פרטני ומותאם לצד תחושת קהילתיות דרך המחשב הביתי היא חברת גלדווין לואיס, שבה הבינו כבר מזמן שגם בלמידה מרחוק אין צורך לוותר על תחושת קהילתיות, להיפך: מסתבר שזו דווקא פלטפורמה מצוינת ליצור קהילה לומדת.

גלדווין לואיס, חברה ישראלית שפעילה גם במרחב הבינלאומי עוסקת בחינוך טכנולוגי ושמה דגש על קהילתיות. באופן מדויק יותר, על למידה במרחב קהילתי. מלבד זאת החברה מחזיקה בפיתוחים בתחום הבינה המלאכותית והיא הראשונה להשיק בישראל פלטפורמת לימודים ייחודית וחדשנית.

למידה במרחב קהילתי- מה זה אומר בדיוק?

עידן רואה, יזם חינוך שפועל שנים בזירה הטכנולוגית הוא ממקימי החברה שהחלה את דרכה כגוף שתפקידו לספק מענה קהילתי בכלים טכנולוגיים. במסגרת העבודה הבין עידן שקיים צורך לשנות את שיטות ההוראה בישראל ושיש להתאים אותן לשוק הטכנולוגי. כיאה ליזם מצליח הוא גייס את האנשים הנכונים שיודעים כיצד לעשות את זה.

בסיכומו של דבר, ואחרי הרבה חשיבה יצירתית, ניסיון ועיסוק בעיקר, התכנית החינוכית של גלדווין לואיס מכילה את כל מה שקהילה וירטואלית טכנולוגית חדשנית צריכה: אינטראקטיביות, זמינות וחדשנות.

לדברי חברים בסגל המכללה המשותף לכל הקורסים הוא בשאיפה להעביר את הידע הכי רלוונטי בשוק, כדי שאחרי הקורס יוכל בוגר המכללה להתברג בתפקיד שקשור לתחום ההייטק והטכנולוגיה. או במלים אחרות, לעלות לגלגל שנקרא עולם הטכנולוגיה והדיגיטל. גלדווין כאמור שואפת לספק ללמודים בה ולבוגרים קהילה וירטואלית, וככזו היא מאפשרת להם להמשיך לקבל את הליווי של צוות המכללה. היתרון ברור: בוגר המכללה משתלב בשוק העבודה ונעזר במכללה כקהילה תומכת שמתעדכנת כל הזמן בנעשה בשוק ולכן מותאמת לספק ליווי לבוגריה בהלימה מלאה לנעשה בשוק.

Win Win Situation

התוצאה היא ששוק העבודה מרוויח אנשי מקצוע מעולים שנהנים מהדרכה וליווי שממקצעים אותם שוב ושוב ובוגרי המכללה זוכים בכרטיס כניסה נחשק לעולם הסייבר והטכנולוגיה. כולם מרוויחים, כבר אמרנו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ללמוד או ללכת לסרט? אפשר גם וגם

כולנו מכירים את הלמידה בזום, אבל גלדווין לואיס מציעה משהו אחר. בשונה מזום שמבוסס על טכנולוגיה שאינה מותאמת להעברת תכנים לימודיים, בגלדווין לואיס פיתחו פלטפורמה מותאמת להעברת שיעורים. חווית הלימוד מזכירה יותר צפייה בטלוויזיה מאשר צפיה בשיעור, צוחק עידן וזה הופך את השיעורים להרבה יותר אטרקטיביים. הנראות של המסך, הוא ממשיך ומערכות השמע המתקדמות יוצרות תחושה של שיעור לכל דבר, ובזה אנחנו מאד גאים.

ללמוד באמצעות משחקים בסביבת לימוד טכנולוגית הכוללת נטוורק לתלמידים. estock,
ללמוד באמצעות משחקים בסביבת לימוד טכנולוגית הכוללת נטוורק לתלמידים/estock

עידן מוסיף ומספר על חווית הלמידה: בזכות תהליך הלמידה והסימולטור שאנחנו משתמשים בו הסטודנטים עושים תחרויות ומתנסים בפריצה לטכנולוגיות מורכבות, להיכנס למערכות ולהוציא מהן מידע. לדבריו, דרך המשחק החוויתי והמשימות הלימוד הופך להיות הרבה יותר אפקטיבי.

תחושת קהילתיות- איך בדיוק עושים את זה מרחוק?

אם חשבתם שלמידה מרחוק מייצרת תחושה של ניכור, כדאי שתחשבו שוב. בגלדווין לואיס כל תלמיד הוא עולם ומלואו, ונראה שבזכות מאמץ רב והרבה חשיבה יצירתית הצליחו למצוא את הנוסחה המנצחת איך לקיים למידה אינטראקטיבית מרחוק אבל לשמור על יחס אישי וליווי צמוד כל הדרך. זה מתחיל עם ההרשמה, מסביר עידן. מקבל כל סטודנט אזור אישי שבו הוא מקיים צ'אט פתוח עם מדריכי ומורי המכללה. כל הסטודנטים במכללה מקבלים בעצם מנטור שמעניק להם הדרכה וייעוץ. חידוש נוסף של המכללה- ארכיון השידור החכם שמבצע מעקב רציף אחר תכניות הלימוד של כל אחד ואחת מהסטודנטים ומבטיח עמידה בכל יעדי הקורסים.

כדי להבטיח שכל סטודנט מקבל בדיוק את התכנים הלימודיים שהוא צריך, בארכיון החכם זמינים כל הזמן שיעורים פרטיים בחינם וגם שאלון שבעזרתו יכולים סטודנטים לאמוד את התקדמותם בלימודים. כל אלה הן רק דוגמאות ליצירתיות הרבה שמושקעת בפיתוח של הקורסים בגלדווין לואיס בניסיון (ובהצלחה) להפוך את המכללה לקהילה של ידע, טכנולוגיה ויצירתיות מתחדשת.

קהילה חינוכית- מה לומדים בה?

גלדווין לואיס, המכללה של דור העתיד מציעה מגוון קורסים במקצועות מבוקשים שמותאמים למי שמעוניין להתחיל את צעדיו הראשונים בשוק העבודה התחרותי עם כמה שיותר אופציות לעבודות ראשוניות בתחום.

קורס סייבר

קורס סייבר באינטרנט למשל, מעניק לבוגריו בסיס חזק לעולם הטכנולוגיה בדגש על מקצועות הסייבר. בפועל, מסביר עידן, יש שלושה כלים שמי שבא ללמוד קורס סייבר ועתיד לקפוץ לעולם התעסוקה באבטחת המידע חייב להכיר: תקשורת, תשתיות ותכנות. בכל מקום איש סייבר יפגוש כלים אלה ועליהם בונים את כל המידע של אבטחת מידע.

כולם יודעים שעולם הטכנולוגיה מתקדם בקצב מהיר ושהדרישות בו מרקיעות שחקים. כאן בדיוק המקום להבין מה מספקת המכללה ומה היתרון שלה על פני לימודים ארוכים ומפרכים.

אנשים מסיימים קורס סייבר ולא ממש יודעים, מסביר עידן לאיזה תחום כדאי להם לפנות. קורס סייבר בגלדווין לואיס מסייע לבוגרים שלו למצוא את המקום שיתאים להם בעולם הסייבר שיכול להיות מאד מבלבל. את זה עושים, לדברי עידן על ידי תרגול ולימוד מעשי במעבדות, חיבורים מאובטחים, סימולציות ועבודה על סביבות ענן בשימוש כל הטכנולוגיה שקיימת כיום בשוק. במלים אחרות, כשבוגר של גלדווין לואיס מגיע לשוק הוא לא רק יידע ויכיר את כל הטכנולוגיות שקיימות בשוק, אלא גם יתנסה בהן.

ניהול מדיה דיגיטלית

מתוך ההכרה ששוק העבודה כיום מתבסס במובנים רבים על הדיגיטל, מציעה המכללה קורס ניהול מדיה דיגיטלית. משום שלכל חנות פיזית כדאי שתהיה המקבילה המקוונת, מסביר עידן, יצאנו עם קורס שיווק דיגיטלי שמכין את הבוגרים להשתלב מידית בתחום. הקורס עוסק בבניית אתרי וורדפרס עם דגש על ניהול של חנויות אינטרנטיות, בניהול מדיה מעשי בכל הפלטפורמות המובילות שקיימות כיום בשוק: גוגל, פייסבוק, לינקאדין ועוד וביזמות שזה בעצם לימוד של מחקרי שוק, בנייה של מודלים עסקיים, ניהול צוותים, הקמת חברה, ניהול תקשורת עם גופים פיננסיים וכדומה.

גם כאן, בשונה מקורס ארוך ומפרך בעלות גבוהה, מציעה המכללה את התכניות הייחודיות שלה שנבנו בהתאמה לשוק העבודה ולצרכים שקיימים בו כיום, כך שבוגר הקורס יוכל למצוא את עצמו בשוק העבודה בקלות עם ההכוונה הנכונה.

מיזם נוסף של המכללה הוא קול סקול- בית ספר לתלמידי תיכון שמעוניינים בקריירה בתחום הטכנולוגי. הקורס מציע הכנה למבחני 8200, היחידה היוקרתית שכל מי שחולים על קריירה בהייטק שואף להגיע אליה. גם כאן, הלימודים נעשים באופן חוויתי ומהנה עם מערכת שיעורים מתקדמת שמאפשרת לכל תלמיד להתקדם בקצב שלו עם סיוע והכוונה מהמרצים, מתרגלים ומדריכי הקורס. במסגרת הלימודים מתבצעים גם סיורים מודרכים- לא בימי קורונה כמובן, ועוד מגוון פעילויות שמכינות את התלמידים לעולם הדיגיטל והטכנולוגיה.

גלדווין לואיס- Game changer

החזון שלנו, מסביר עידן רואה, הוא ליצור קהילה לומדת ומתפתחת שמתאימה את עצמה לשוק. זה אולי נשמע רחוק ומורכב להשגה, אבל לא באמת. השימוש בידע מקצועי, ניהול יעיל ויצירתי של מערך ההדרכה ובעיקר הנכונות להשתנות כל הזמן, מתוך ההבנה שהשכלה חייבת להיות דינמית ומותאמת לכללי השוק, מתבררים כמשנים את כללי המשחק.

העתיד כבר כאן, וזו לא באמת עוד קלישאה. נראה שבגלדווין לואיס הצליחו לאחר מאמצים רבים לפצח את הנוסחה הנכונה ללימוד חוויתי, מותאם ונגיש שנעשה באמצעים טכנולוגיים. את כל זה, באורח פלא מצליחים לעשות מנהלי המכללה בלי לוותר על תחושת הקהילתיות ואפילו להעצים אותה.

בשיתוף גלדווין לואיס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully