וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרית הריון - 5 סיבות טובות שלא לרכוש אותה

בשיתוף תינוקות

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 14:10

מספרים לנו שתקופת ההיריון והלידה הן התקופות המאושרות בחיינו, אולם, יחד עם זאת, קוראים, בכל מקום, תלונות של נשים הרות, בעיקר בחודשי ההיריון המתקדמים יותר שלהן, על כך שכואב להן, מציק להן, לוחץ להן, לא נוח להן...

כרית היריון. יח"צ,
כרית היריון/יח"צ

אנחנו, כמו תמיד, בעד חיים נוחים ומשועשעים ככל האפשר, ולכן, הפעם, בחרנו להתמקד במשהו, שלדעתנו, כל אישה בהיריון צריכה - כרית היריון. אבל יש לנו חמש סיבות טובות (וכאמור - הומוריסטיות) למה לגמרי אסור שתהיה לך כרית כזו :).

כרית הריון - 5 סיבות טובות שלא לרכוש כרית כזו

לא תביני איך לא קנית אותה כבר מזמן

לכולנו יש את אותו הבגד, האקססורי או אותו "משהו" שמהרגע שקנינו אותו, אנחנו עסוקות בחרטה על כל הזמן שעבר עלינו בלעדיו, לפני שרכשנו אותו. תקופת ההיריון עשויה להיות תקופה כזו, במיוחד של פריטים שימושיים שנוגעים להריון, ללידה ולגידול הרך הנולד. חבל שתמשיכי בחייך מבלי לרכוש לפחות כרית היריון אחת. למה כדאי לרכוש יותר מאחת? תכף נסביר...

אף כרית אחרת כבר לא תיראה נוחה בעיניך

כן, יש מיליון כריות ראש וכריות גוף וכריות חיבוק ומה שאת רוצה ולא רוצה. אבל לטוב מתרגלים מהר, אז סביר להניח שמהרגע שתפגשי בפעם הראשונה את כרית ההיריון/ההנקה של תינוקות, שום כרית אחרת לא תהיה לך נוחה כמוה. זה, אמנתם, עלול להיות קצת מבאס, אבל מבטיחים שאיכות הכריות שלנו תאפשר להן ללוות אותך עוד שנים רבות.

אם תרכשי רק כרית אחת, יהיו לך די הרבה מתחרים עליה

כולם אוהבים נוחות, גם במיטה וגם בזמן הרביצה מול הטלוויזיה. בשל עיצובה, את כרית ההריון הייעודית, בניגוד לסוגי הכריות האחרות, ניתן למקם, לכופף, לעגל ולהניח בכל צורה. כך שסביר להניח, כי, בשלב כלשהי, תמצאי את עצמך נאבקת עם בן/בת הזוג, הילדים הבוגרים יותר או החברה הטובה, על "זכות הראשונים" להשתמש בכרית הזו. אל תוותרי, הצדק (וגם אנחנו) לצידך :).

כרית היריון. יח"צ,
כרית היריון/יח"צ

את עלולה לריב עם בן / בת הזוג בגללה

הזכרנו את זה קודם, בנשימה אחת עם הילדים הבוגרים יותר או החברה הטובה, אבל בואי נרחיב קצת על זה. במרבית המקרים "גנבי" כריות ההיריון העיקריים הם בן או בת הזוג, שלהם - יש את הגישה, ההזדמנות והמניע החזקים ביותר לסחוב לך את כרית ההיריון/הנקה הנוחה שלך. קחי את זה בהומור, אבל אל תוותרי להם, ובהזדמנות הראשונה - תסחבי אותה בחזרה. את בהיריון - מכולם, לך מגיע הכי הרבה פינוק, לא? :)

קניית כרית היריון / כרית הנקה עלולה לגמד את שאר המתנות

תקופת ההיריון היא תקופה שאת מקבלת לא מעט מתנות - אנשים חשים צורך לפנק אותך עכשיו, כי אחרי הלידה, מרכז הכובד של תשומת הלב (לא רק שלכם, ההורים, אלא של כולם) עובר אל הרך הנולד. זוהי, אגב, הסיבה, שכל ההורים המנוסים יותר ימליצו לכם לישון כמה שיותר וגם לבלות כמה שיותר, כי החודשים הראשונים לאחר הלידה הם אינטנסיביים מאד. הבעיה העיקרית היא, שאחרי שאת קונה לעצמך (או מקבלת) כרית היריון או כרית הנקה, כל השאר עלול להיראות קצת פחות "שווה" בעיניך.

אבל עזבי הכל,

העיקר שיש לך כרית הריון של חברת תינוקות.

עוד אין לך?

זה בדיוק הזמן לקנות. לרכישה לחצי כאן

בשיתוף תינוקות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully