וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות ייחודי, שמבטיח שקיפות מלאה והיצע איכותי: הכירו את שיר"ן

בשיתוף שיר"ן

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 12:42

פורטל הנכסים המצליח של שיר"ן מאגד את משרדי התיווך המובילים באזור ירושלים והסביבה ומבטיח איתור מהיר ועסקאות מוצלחות לכל משקיע

בשנת 1990 הוקם שירות חדשני בשם "שירות ישראלי לרישום נכסים" או בקיצור שיר"ן. השירות מהווה תרגום לתנאי הארץ של המערכת שנוסדה ופועלת בארצות הברית תחת השם "Multiple Listing Service" וכבר למעלה מ-30 שנה ששיר"ן מצליח לאגד את מיטב אנשי המקצוע בתחום התיווך בירושלים וסביבתה.

על ידי שיתוף בשיווק נכסים בבלעדיות, ארגון סיורים שבועיים בנכסים והסכם סודיות ואתיקה עליו חתומים כל המנויים באתר שלו, מציע שיר"ן שירות ייחודי, שמבטיח למשקיעים שקיפות מלאה ולמתווכים היצע איכותי ומדויק לכל פרופיל משקיע. שירות כזה מסוג MLS מהווה מעין בורסה לנכסי נדל"ן וניתן למצוא במידענונים עיסקאות שבוצעו, כולל פרטים רבים על כל נכס שנמכר.

בנוסף, סוכני נדל"ן המנויים על השירות וחברים גם בארגון הנדל"ן האמריקאי, NAR, נהנים מפירסום הנכסים שהם משווקים גם באתר האינטרנט מהמרכזיים בתחום בארה"ב: ww.realtor.com/international
.

פורטל הנכסים שיר"ן. יח"צ,
פועלים גם מול ארה"ב/יח"צ

מעניק ביטחון למשקיעים וממנף את מאמצי השיווק של משרדי התיווך

עבור המשקיעים היתרונות ברורים. שקיפות מלאה, מידע עשיר מאוד ומדויק על כל נכס, עדכונים שוטפים של נכסים, מחירים, מגוון נתונים נוספים והבטחה לאנשי מקצוע מוסמכים בלבד, שמטפלים בעסקאות הנדל"ן המוצגות באתר.

עבור תושבי חוץ רבים, העיקרון של השירות (שיטת ה-MLS) מוכר היטב מארצות מוצאם, וברור להם הערך המוסף הן כקונים הנחשפים לנכסים של משרדי תיווך רבים בעבודה עם סוכן אחד שמתאים להם, והן כמוכרי נכסים, שמקבלים ייצוג אישי אך כיסוי מלא של כלל הלקוחות האפשריים.

הודות לשיתוף הפעולה המקצועי שנעשה בין מאות הקולגות המנויים לאתר, הלקוח מרוויח את מיומנויות המתווך שעובד עבורו, יחד עם מאות סוכנים נוספים שמשתפים עמו פעולה ועובדים על מנת להבטיח עסקה טובה ואיכותית ללקוח.

באתר שיר"ן אין חובבנים שמכנים את עצמם מתווכים ולא תמצאו נכסים פיקטיביים, שנועדו למלא את האתר כדי לתת לו נפח. מדי יום מתפרסמים בו כ-400 נכסים אותנטיים רלוונטיים מסוגים שונים, שזמינים למכירה או להשכרה ברחבי ירושלים והמושבים והישובים הסמוכים לה.

באתר ניתן למצוא דירות להשכרה בירושלים, כמו גם למכירה, ואם יש משהו שחשוב לדעת זה שהנכסים המפורסמים באתר הם החמים ביותר בעיר.

אנשי המקצוע שמנויים לאתר מרוויחים היצע רחב של נכסים, שמאפשר להם להציע לכל לקוח את הנכסים האופטימליים עבורם. משמעות הדבר היא מיצוי מקסימלי ומיטבי של שוק הנדל"ן ולקוח שלא צריך להתפשר על הנכס שיבחר להשקיע בו.

שיתוף הפעולה בין המתווכים באתר אינו מסתכם בשיתוף הנכסים שהם מתווכים, שכן מדי שבוע הם נפגשים לסיור נכסים, אותו מארגן שיר"ן, כי אין טוב ממראה עיניים. בסיור נוצרים קשרי עבודה וסוכני הנדל"ן הופכים קשרים אלה לעיסקאות מוצלחות

מענה לכל צורך של הלקוח

בגלל כמות הנכסים שמפורסמת ומתעדכנת באתר, כל לקוח יכול למצוא את הנכס האידיאלי עבורו, בהתאם לתקציב שעומד לרשותו, לדרישות ולצרכים שלו ולאופי ההשקעה שהוא מבקש.

אם הלקוח מעוניין להשביח נכס ולמכור אותו, לרכוש דירה שמוכנה למגורים או לרכוש נכס יוקרה שישמש אותו בביקוריו בארץ הקודש, כאן הוא יכול למצוא מענה מושלם - גם היצע אדיר של נכסים וגם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בהעדר רגולציה, זה הביטחון של כל משקיע ואיש תיווך

בעשור האחרון שוק התיווך הפך לתחום פרוץ, בו כל אחד שרוצה להשלים הכנסה קורא לעצמו מתווך, או מבטיח בלעדיות, גם אם הוא לא עומד מאחורי דבריו. בהעדר רגולציה והסדרת המקצוע מבחינה חוקית, רבים עלולים ליפול למלכודות שונות שמוציאות למתווכים מקצועיים ואמינים שם רע.

שיר"ן פועל נמרצות כדי לתת למתווכים המקצועיים ערך מוסף, ובזכות האתר שלו הוא מצליח ליצור קהילה מקצועית שמשתפת פעולה ונהנית לעבוד יחד. הסינרגיה המקצועית באה לידי ביטוי בעסקאות מוצלחות שנותנות מענה מדויק לצורכי הלקוחות במהירות רבה.

האתר של שיר"ן בא לעשות סדר בבלגן, ומבטיח שמה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים, בלי חרטות ובלי פולישטיק.

מחפשים נכסים להשכרה או למכירה בירושלים? רוצים לשווק נכסים בקלות ובמהירות? בקרו באתר של שיר"ן.

בשיתוף שיר"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נכסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully