וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם החלקות השיער עולה לליגת העל עם שיטת ההחלקה האמריקאית שהגיעה לישראל

בשיתוף גולדן סיקרט

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 15:42

יותר ויותר מעצבי שיער ישראלים מגלים את גולדן סיקרט, שיטת ההחלקה מארה"ב, ומעידים שזו השיטה הטובה ביותר בה נתקלו. גולדן סיקרט כוללת פעולות שיקומיות לשיער בנוסף להחלקה, מוסיפה רכיבים שבריאים במיוחד לשערה, קלה לתחזוקה, ובעיקר - משאירה שיער רך, בריא ומלא ברק

התאמה מושלמת לכל סוגי השיער, גולדן סיקרט. יח"צ,
התאמה מושלמת לכל סוגי השיער, גולדן סיקרט/יח"צ

עוד בימים שהחלקות השיער הראשונות הגיעו לישראל, מעצב השיער אסף עמוסי כבר הכיר אותן והתנסה בהן. כיום, כמעט שני עשורים לאחר מכן, אפילו הוא הופתע לגלות את שיטת ההחלקה החדשה, הנחשבת לטובה בעולם, שהגיעה לאחרונה לישראל מארה"ב ומשאירה מאחור את מתחרותיה - גולדן סיקרט שמה. עמוסי מספר: "כשהחלטתי לעסוק בעיצוב שיער למדתי אצל שוקי זיקרי, אחר כך עבדתי בבית הספר שלו כמדריך במשך שנתיים. כשהחלקות היפניות הגיעו לארץ הן נחתו אצלו, והיינו הראשונים להכיר ולבדוק אותן. את תחום ההחלקות למדתי וחקרתי משך כל השנים ותמיד לא הייתי שלם עד הסוף עם הפעולה והתוצאות. בחודשים האחרונים גיליתי את ההחלקה האמריקאית וזו ליגה אחרת. זו החלקה שלאחריה השיער מלא ברק, נוצץ, ועם מגע רך ונעים".

החלקות השיער הן הלהיט של השנים האחרונות. נשים רבות מעוניינות בשיער חלק וקל לתחזוקה, ללא הפתעות מיותרות. מדובר בענף שעבר גלגולים רבים. ההחלקות הראשונות היו אגרסיביות ביותר. עם הזמן הגיעו החלקות שעדיפות עליהן, ועם זאת - מדובר בשיטות שמתמקדות בפעולת ההחלקה ולא תורמות לשיקום השיער. עמוסי חושף: "עם ההחלקות האגרסיביות סירבתי לעבוד. במשך 16 שנה ההחלקה היחידה שהסכמתי לבצע הייתה היפנית. היו לה חסרונות, אבל העדפתי אותה על פני האורגנית שהייתה עוד פחות טובה לטעמי. עם ההחלקה הנוכחית מארה"ב הדילמה לא קיימת".

את החלקת השיער גולדן סיקרט גילה עמוסי לפני 8 חודשים, סמוך להגעתה לישראל. מדובר בפורמולה מיוחדת שפותחה עבור חברת גולדן סיקרט האמריקאית שמשווקת מוצרי טיפוח לשיער, וביקשה להביא פתרון לעולם החלקות השיער, כזה שגם מבצע פעולות שיקומיות במקביל להחלקה.

עמוסי: "עברתי השתלמות בנציגות גולדן סיקרט בארץ, הדרכה מא'-ת'. וזה שינה את כל תורת ההחלקות עבורי. מבחינתי קם עידן חדש להחלקות, ליגה אחרת. אני כל הזמן מקבל הודעת מלקוחות, שכולן אומרות שזאת ההחלקה הכי טובה שעשו, עם ברק ומראה טבעי. החלקות אחרות גורמות לשיער להיות יבש, גמור מת. פה השיער בריא. ויותר מזה - לאחר הפעולה השיער נראה יותר טוב מאשר לפני הפעולה".

אסף עמוסי בפעולה עם החלקת גולדן. באדיבות המצולמים
אסף עמוסי בפעולה עם החלקת גולדן/באדיבות המצולמים

תכשירי ההחלקה של גולדן סיקרט, המיועדים לשימוש במספרות על ידי מעצבי שיער מקצועיים, מתאימים לכל סוגי השיער ומעניקים 100 אחוז שיקום יחד עם ההחלקה. המוצרים, שזכו לאישור משרד הבריאות, יוצרו בטכניקת ננו אקטיב - שילוב של תוסף מכיל מינרלים וקראטין עם חומר פעיל ביחס מדויק. ההחלקה מבוססת על 14 חומצות מינרליות, ביניהן חומצה נדירה ויוקרתית בשם טיטניום דו חמצני, ושני סוגי CPR (חומר משקם שערה) שכל אחד מהם מכיל 9 מינרלים ושמנים. מוצרי ההחלקה מכילים גם קולגן וקראטין - שני רכיבים חיוניים לשיקום ובניית השיער. הם אינם מכילים פורמלין ופורמלדהיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תוכל להסביר את ההבדל והיתרון של גולדן סיקרט מול השיטות האחרות?

"ההחלקה היפנית מפרקת 100 אחוז קשרי גופרית, כלומר השיער נשאר ללא חוט שידרה, השערה שוכבת ונחלשת, ומצבה לא מאפשר לבנות תהליך כמו צביעה וגוונים, כי אין מה שיתפוס. לגבי ההחלקה האורגנית, השם שניתן לה הוא שיווקי לחלוטין ולא מעיד על טיבה. היא על בסיס חומצות, וגם אם יש בה חומרים טבעיים, כשהם מעורבבים יחד, אז זה חומר פעיל וכבר ממש לא אורגני. היפנית עדיפה על פניה. מלבד זאת, ההחלקה האורגנית מפרקת 50 אחוז קשרי גופרית, ואז בעצם נשאר חוט שדרה חלקי לשערה. ניתן להחזיק עליו גוונים או צבע. אבל מי שהתנסו באורגנית יודעות שלאחר חפיפה יש צורך לייבש את השיער טוב טוב כדי שיישאר חלק. כלומר, יש הרבה עבודה שמתלווה להחלקה הזאת".

גולדן סיקרט. יח"צ,
גולדן סיקרט/יח"צ

עמוסי מספר שבחודשים האחרונים מאז החל להשתמש בגולדן סיקרט הלקוחות שלו עפות על התוצאות, ונהנות משיער חלק, יפה, נעים ובריא, שלא דורש תחזוקה גבוהה. "הלקוחות שלי מרגישות ביומיום את השינוי, מעידות שאיכות החיים עלתה. עם ההחלקה של גולדן סיקרט את קמה, מתאפרת, יוצאת, בלי להתעסק בשיער. עם ההחלקות הקודמות נשים חששו להיכנס לים ולבריכה, כי היה צורך לייבש את השיער מיד לאחר שנרטב, כדי שישמור על צורתו. עכשיו הלקוחה יכולה להיכנס באופן חופשי לים ולבריכה, ולא לחשוש מכך שצורתו תתקלקל והיא תצטרך לרוץ לספר שלה".

ההחלקה האידיאלית ללקוחה ולמעצב השיער, גולדן סיקרט. יח"צ,
ההחלקה האידיאלית ללקוחה ולמעצב השיער, גולדן סיקרט/יח"צ

המספרה של אסף עמוסי שוכנת בהרצליה וקיימת כבר 15 שנה. הוא מנהל אותה יחד עם אשתו מאיה, אף היא מעצבת שיער במקצועה, שאותה הכיר במהלך לימודיו אצל זיקרי. מדובר במספרה בוטיקית ואינטימית, עם יחס אישי ולקוחות "כמו משפחה", כפי שהוא מעיד. הלקוחות הן בכל הגילאים, ובעיקר נערות ונשים צעירות עם חוש אופנה, שהטיפוח חשוב להן. "תמיד כיפי אצלנו במספרה, אווירה טובה, יחס אישי, מוסיקה ברקע. מתרגשים להגיע אלינו". אחרי החלקות גולדן סיקרט שהוא מבצע, הוואטסאפ שלו גועש בתודות ומחמאות. עמוסי נבוך, אבל מציג חלק מההודעות - "וואו אסף, השיער שלי יצא מדהים. השיער שלי עכשיו הכי יפה מאי פעם", "תודה תודה תודה!!! אסף אתה אלוף! זו ההחלקה הכי יפה שעשיתי", "כולם אומרים שהשיער שלי מדהים, יא מלך!!".

עמוסי מביא נקודה נוספת שמעידה על יעילות השיטה: "בנוסף לכל היתרונות, מדובר בשיטה קלה במיוחד לעבודה. בשיטות אחרות צריך הרבה עבודת ידיים, עם 10-15 פעולות החלקה על השיער לפחות. פה לא צריך אגרסיביות ולחיצות, רק 4-6 החלקות קלילות, והשיער מתיישב היטב. פעם אחרי החלקה אחת או שתיים הידיים שלי כבר היו עייפות ולא יכולתי לבצע החלקות נוספות. היום אני יכול לעשות כמה ברצף ואני לא מרגיש שעבדתי. גם לאשתי זה קל יותר".

הודעות תודה, ומחמאות וואו על השיער, גולדן סיקרט. יח"צ,
הודעות תודה, ומחמאות וואו על השיער, גולדן סיקרט/יח"צ

מדובר בטיפול שהוא מעט יקר יותר משיטות ההחלקה האחרות בשוק, אבל עמוסי מסביר שאין כאן מקום להתפשר בכלל. "ההחלקות הזולות יוצאות הכי יקרות. לא פעם באו אליי למספרה נשים שעברו החלקות במספרות אחרות, עם נזקים שאי אפשר לשקם, שרק מספריים עוזרים להם. היא גם מגיעה מתוסכלת וגם צריכה לעבור עבודה כפולה על השיער שלה. אז לא, הזול לא משתלם".

כמו עמוסי, יותר ויותר מעצבי שיער ישראלים כבר אימצו את גולדן סיקרט, שיטת ההחלקה מארה"ב המיטיבה עם השיער. למידע על מספרות המציעות את השיטה ניתן להתעדכן דרך נציגות חברת גולדן סיקרט בישראל.

לאתר גולדן סיקרט

גולדן סיקרט באינסטגרם

גולדן סיקרט, טלפון: 053-7899660

אסף עמוסי עיצוב שיער באינסטגרם

אסף עמוסי, טלפון: 050-4234778

בשיתוף גולדן סיקרט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully