וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Foodלבריאות - ארוחות בריאות מוכנות עד הבית

בשיתוף Foodלבריאות

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 21:02

Foodלבריאות מציעה קונספט חדשני - ארוחות בריאות מוכנות שמגיעות אליכם עד הבית. "אנחנו חוסכים את הזמן המיותר שאתם משקיעים בהכנות במטבח ובחישובי הערך הקלורי של האוכל", אומר ניקולאי רוזנפלד הבעלים שהביא את הקונספט החדשני לארץ

קונספט הארוחות הבריאות שמשגע את העולם עכשיו בישראל. FOODלבריאות,
קונספט הארוחות הבריאות שמשגע את העולם עכשיו בישראל/FOODלבריאות

אורח החיים התובעני שסיגלנו לעצמנו בשנים האחרונות מאלץ אותנו לתמרן בין ניהול קריירה, מטלות הבית, זמן איכות עם המשפחה ובתוך כל זה גם למצוא לעצמנו זמן לתרבות פנאי ובילויים. נשים וגברים כאחד מגלים שבנוסף לשעות העבודה הרבות, הם נאלצים לבזבז זמן יקר בהכנת ארוחות ותבשילים במטבח. בין אם אתם רווקים שגרים לבד או זוגות נשואים עם ילדים תופתעו לגלות שגם אם לא מדובר במנות שף מושקעות, זמן רב מתבזבז במטבח בהכנת אוכל.

במדינות רבות בעולם גילו את הפתרון המושלם עבור מי שלא מעוניין ללכת לקניות, לחפש חניה, לעמוד במטבח, לחתוך, לקצוץ ולבשל. הקונספט החדשני מציע לכם ארוחות בריאות מוכנות המגיעות עד לפתח הבית ובכך מקלות עליכם במשימה ומשפרות את איכות חייכם בצורה משמעותית, אוכלים בריא, טעים ומדוד.

זה לא נגמר כאן, מדובר על אורח חיים שונה לחלוטין, כמעט חלומי. אין צורך בקניות בישולים, לעמוד בתורים והדבר הזה מפנה לנו זמן, זמן ללכת למכון כושר, לסרט, לקרוא ספר או סתם לצאת לסיבוב. בתקפותנו אנחנו חיים בקונפליקט, מצד אחד אנחנו חשופים לכל המידע באינטרנט ורוצים לאכול ולחיות בריא יותר מאי פעם. ומהצד השני העולם נהיה כל כך מהיר ועמוס שאנחנו כל היום עסוקים בעבודה, במסכים או עם הילדים ואין לנו זמן לשום דבר אחר. בדיוק עבורכם Food לבריאות מספקת לנו פתרון ייחודי לקונפליקט הזה: גם אוכל בריא, טעים, מדוד שאף פעם לא נשרף, עם תפריט עונתי ומשתנה.

התפריט המפתיע מכיל בתוכו מעל 160 מנות שונות שלא תמצאו בשום מסעדה בארץ. גריסים עם ירקות וחזה עוף, פירה בטטה, קציצות דף שבדרך כלל ניתן למצוא רק במסעדות יוקרה ויש גם קינוחים. לקינוח נקבל פנקייקים או עוגת גזר ועוד הרבה מנות מפתיעות. כל התענוג הזה מתחיל בפחות מ-18 שקלים לארוחה.

Foodלבריאות. FOODלבריאות,
Foodלבריאות/FOODלבריאות

בואו נעשה קצת סדר

Foodלבריאות מביאה בטיסה ישירה מסביב לעולם את הקונספט החדשני שישנה את כל מה שהכרתם על אוכל בריא. "כשחושבים על אוכל בריא אנשים הולכים למחוזות של מזון תפל, ירקות דלי קלוריות ובאופן כללי מזון נטול שמחת חיים", אומר ניקולאי רוזנפלד, בעלים ומנכ"ל חברת Foodלבריאות.

"לפני כשנתיים הבאתי לארץ את הקונספט המצליח ששינה לאנשים את אורח החיים לחלוטין. מדובר בארוחות מוכנות בריאות וטעימות הכוללות מבחר משתנה של למעלה מ- 160 מנות בתפריט עונתי שמשתנה כולו כל 3 חודשים הכוללות את כל אבות המזון והערכים התזונתיים הנדרשים. בין שלל המרכיבים תגלו ירקות, קטניות, בשר, עוף ומנות צמחוניות וטבעוניות שמגיעות במארזי קרטון מתכלים ששומרים על טריות הארוחה ועל הסביבה".

הארוחות ב- Foodלבריאות מגוונות ורבים ימצאו בהן את מבקשן "מדובר במנות טעימות ובריאות שעשויות מחומרי גלם איכותיים בהם ירקות טריים, בשר טרי וקטניות מובחרות. גם קינוחים אפשר למצוא והם יספקו רגע מתוק לסיום ארוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה ייחודן של הארוחות?

"מדובר בחמש ארוחות ליום המגיעות עד הבית במארז מרשים ונוח עם מספור של כל מנה וערכן הקלורי שכבר ידוע מראש. כל התפריט של פוד-לבריאות נבחר בשילוב עם תזונאית וטכנאי מזון מהטובים בעולם. גם טיפים מהתזונאית שיסייעו לכם לבחור להיצמד תכנית מככבים בערכה. היתרונות של שיטת הארוחות הבריאות של Foodלבריאות הוא היכולת להיות בשליטה על כמות האוכל, הטעם וההרכב התזונתי מבלי לבזבז זמן יקר על חישובים מיותרים ועל הכנות במטבח. כמות הזמן שתגלו שהתפנתה לכם תפתיע אתכם ותאפשר לכם להתפנות לדברים מהנים יותר.

"כמובן שבשל הרצון להביא להעלאת המודעות לאכילה בריאה ומאוזנת, אנחנו מכינים את הארוחות ללא נתרן, סוכר או שמן. המנות המוצעות הן מבושלות, מאודות או אפויות. חשוב לנו שאנשים יידעו מה הם מכניסים לגוף ולכן אנחנו פועלים בשקיפות מלאה". אומר ניקולאי.

כשתתקשרו למרכז ההזמנות של Foodלבריאות תגלו שמצידו השני של הקו נמצאים אנשי מקצוע ובטרם ישלחו אליכם הארוחות, הם יבררו מה המטרות שלכם. "התזונאית בעצם מבצעת אפיון לקוח. אנשים שמעוניינים לקבל ארוחות מוכנות הביתה עושים זאת פעמים רבות מתוך מטרות אישיות שונות. יש כאלה שרוצים לשמור על המשקל, יש ספורטאים שמעוניינים לאכול מזון עשיר בחלבון ויש כאלה שחולמים על אוכל חם ומנחם. התזונאית מבצעת מולם שאלון קצר שמאפשר לה להתאים עבור כל לקוח את הארוחות הייחודיות והמומלצות עבורו. את המשלוח שכולל מארז של חמש ארוחות ליום אנחנו מבצעים פעמיים בשבוע כדי להבטיח שהאוכל יהיה טוב, טרי וטעים".

Foodלבריאות. FOODלבריאות,
Foodלבריאות/FOODלבריאות

הארוחות ב- Foodלבריאות מחולקות לפי ערך קלורי. בתפריט תגלו ארוחות הבנויות מ- 1,300, 1,700, 2,100 ו- 2,500 קלוריות ליום. "אנחנו בעצם עושים בשבילכם את העבודה המתישה של ספירת הקלוריות. כל אחד בוחר את הארוחות בהתאם למטרות, לנתונים ולטעמו האישי. כך מתאפשרת שליטה מוחלטת בכמות הקלוריות ובאיכות המזון שאנחנו מכניסים לגוף". פוד-לבריאות מתאימה לכל סוגי האנשים, אלו שרוצים להרזות, לשמור על משקלם וכמובן למתאמנים שבנינו, וכל הליווי הזה של אנשי המקצוע מסביב הינו ללא עלות כלל, אנחנו באמת רוצים שתצליחו אתנו, אחרי הכל הצלחתכם - הצלחתנו".

"חשוב להבין שמדובר בשינוי באורח החיים וכדי לצלוח אותו בצורה מיטבית אנחנו כאן עם אוכל טעים ובריא שמגיע עד הבית במנות מדודות, טעימות ואסתטיות. אין ספק שמדובר בסגנון חיים שונה שיאפשר לכם לחיות טוב ובריא יותר מאי פעם", פוד-לבריאות הצליחה באתגר הגדול ביותר, להביא תפריט בריא, טעים, מגוון ובמחיר אטרקטיבי והכי חשוב הצלחנו לעזור ללקוחות שלנו לחיות חיים שונים עם יותר זמן פנוי ולפחות להוריד להם משהו אחד מהראש ומשהו חשוב מאוד, אחרי הכל תזונה היא הדלק שמניע של הגוף שלנו".


Foodלבריאות

טלפון להזמנות: 073-2160-489

למעבר לאתר לחצו כאן

למעבר לפייסבוק לחצו כאן

למעבר לאינסטגרם לחצו כאן

בשיתוף Foodלבריאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully