וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SOHO - כנרת: השקעה נמוכה ותשואה גבוהה בעיר הצפונית

בשיתוף קבוצת רינג

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:36

הביקוש להשקעה בפרויקט "SOHO - כנרת" בעיצומו: עם הון עצמי החל מ- 100,000 שקל בלבד תוכלו ליהנות מהשקעה הצפויה להניב תשואה גבוהה במיוחד!

SOHO כנרת. קבוצת רינג,
SOHO כנרת/קבוצת רינג

בשנים האחרונות טבריה מסתמנת כאחת מהערים המיוחדות והמעניינות ביותר בישראל. בין אם נייחס זאת לעליה במפלס הכנרת ולנופים המרהיבים סביב, ובין אם מדובר בפיתוח העירוני המואץ ובתנופת הבנייה - מגמה חיובית בכל הנוגע לביקושים להשקעות בטבריה אשר גוברת כל העת ושמה את העיר הגלילית על המפה.

ואכן, לאחרונה חל פיתוח עירוני מואץ בעיר בתקציב של 50 מיליון שקל אשר אושר על ידי המדינה, הכולל שיפור תשתיות ופני העיר, קידום תיירות הפנים והמסחר, מענקים להקמה והרחבה של בתי מלון, סיוע לעסקים ועוד . כל אלה, מעריכים המומחים, מהווים רק חלק מהסיבות שהעיר הגלילית והמיוחדת, הממוקמת על שפת האגם המרהיב ביותר בישראל, הפכה בשנים האחרונות לאחד ממוקדי ההשקעה החזקים והיציבים בישראל.

הודות לתיירות הפנים אשר הרקיעה שחקים בתקופת הקורונה, זכה פרויקט "SOHO - כנרת" לביקוש חסר תקדים בקרב משקיעים, שהביעו עניין רב בפרויקט הדירות שהוא מציע. הפרויקט היוקרתי מציע פתרון לינה מושלם ברמה גבוהה ביותר, עבור תיירים או מבקרים שמחפשים חדרי לינה לטווחים קצרים או ארוכים.

ייחודיות הפרויקט היא במיקומו האידיאלי, בלב העיר הגלילית התוססת, ובמרחק של כ-7 דק' בלבד מקו החוף! הפרויקט צפוי לרכז אליו תנועה משמעותית של מבקרים ותיירים, בשל סמיכותו לטיילת הראשית של העיר, לחופים המרהיבים, למתחם ה"BIG" האטרקטיבי וכמובן לצירי התחבורה הציבורית המרכזיים.

SOHO כנרת. קבוצת רינג,
SOHO כנרת/קבוצת רינג

בימים אלה, מוצעת הזדמנות יוצאת דופן ליהנות מהשקעה בפרויקט המבוקש. במחיר התחלתי של 450,000 ש"ח בלבד תוכלו ליהנות מדירה יוקרתית להשקעה, אשר על פי תחזיות המומחים, צפויה להניב תשואה גבוהה ומשמעותית לבעליה. במחיר ממוצע של כ-350 ש"ח לילה, ובתפוסה חלקית בלבד, צפי ההכנסה של המשקיע יעמוד על כ-3,500 ש"ח ברוטו בחודש, שמהווה הכנסה של כ-42,000 ש"ח בשנה! כלומר, מדובר בצפי תשואה של כ-6% ומעלה בשנה אחת. זאת ועוד, למשקיעים שמעוניינים ברווח מצד אחד ובראש שקט מצד שני, קיימת אפשרות ליהנות מהכנסה פסיבית מהנכס מבלי להתעסק בטיפולו ובתחזוקתו השוטפת, באמצעות חברת ניהול ייעודית.

לא בכדי ניכר הזינוק בביקוש להשקעה בפרויקט, שכן "סוהו - כנרת" טומן בחובו פוטנציאל רווח אדיר. מלבד מיקומו המנצח ולעלות ההשקעה הנמוכה, מתחם הפרויקט צפוי לכלול מגוון רחב של פסיליטיס מפנקים: קומת גג עם בריכה מפנקת הצופה לנוף הכנרת, חדר כושר חדשני, חללי עבודה מרווחים, טרקלין פנאי יוקרתי ועוד- כל אלו צפויים לספק לדיירים את החוויה הטובה ביותר. כמו כן, הפרויקט צפוי להוות מוקד משיכה לתיירים ולשוכרים קבועים לאורך כל ימות השנה.

לקבוצת "מטאורה", העומדת מאחורי הפרויקט, מוניטין וניסיון רב שנים בכל הנוגע לבנייה ברמה גבוהה ולמפרט טכני עשיר. בזכות העבודה המקצועית ולצד אנשי המקצוע המובילים בתחומם בישראל, מנהלי "מטאורה" עומדים מאחורי פרויקטים מצליחים רבים בארץ, כגון "בנייני המדע" בפארק המדע בנס-ציונה, פרויקט "אסותא" בתל אביב ועוד. כמו כן, לקבוצת "רינג", האחראית על שיווק הפרויקט, ניסיון רב שנים בתחום בכל הנוגע לשיווק ויזמות נדל"ן. בראש הקבוצה עומד דוד רינג, יוצא תעשיית ההיי-טק ויזם בינלאומי אשר היה שותף לפרויקטים גדולים בכל רחבי הארץ.

למידע נוסף והשקעה בפרויקט לחצו כאן !

בשיתוף קבוצת רינג
  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully