וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה משמחת עבור העוסקים בתחום הביוטי: מרכז שיתופי חדש שיחסוך לכם הרבה כסף

בשיתוף ביוטי סטיישנס

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 13:36

הכירו את מתחם ביוטי סטיישנס, הממוקם בלב בת ים ובסמוך לצירי תחבורה מרכזיים, אשר מספק עמדות עבודה וחדרי טיפולים לקוסמטיקאיות, מעסים, ספרים ועוד

עמדות ספרים להשכרה יומית. ביוטי סטיישנס,
עמדות ספרים להשכרה יומית/ביוטי סטיישנס

ביוטי סטיישנס הוא מתחם ייחודי, אשר נותן מענה לכל מי שאין ברשותו מקום משלו או נאלץ לסגור עקב מגיפת הקורונה המשתוללת בארץ ובעולם. מהו המתחם, לאילו בעלי מקצוע מתאים וכמה זה עולה בכתבה שכל ספר, קוסמטיקאית, מקעקע או בונת ציפורניים חייבים לקרוא.

קצת על המתחם

ביוטי סטיישנס, כשמו כן הוא, מרכז יופי וטיפוח מפואר הבנוי מעמדות עבודה מאובזרות וחדרי טיפולים מסודרים הניתנים להשכרה לבעלי מקצוע שונים. פנינו למנהלים של המתחם המיוחד הזה, על מנת להבין כיצד המתחם פועל ומה עומד מאחורי הרעיון להקימו.

"המרכז שהקמנו הוא ממש כמו wework, רק לעמדות עבודה או חדרי טיפולים לבעלי מקצוע שונים מתחום הביוטי. את המתחם פתחנו ממש אחרי הסגר הראשון ומאז אנחנו עובדים בין סגר לסגר, כאשר הביקוש לעמדות עבודה להשכרה רק הולך וגדל. כיום, בעלי מקצוע רבים חוששים לפתוח מקום, מאחר וקיים חוסר ביטחון לגבי העתיד וכמות העבודה שתיכנס, הסגרים שמגיעים אחד אחרי השני וחוסר יציבות כלכלית. בסגר האחרון שיפצנו והרחבנו אף יותר את המתחם מתוך זיהוי הצורך של לקוחותינו. כל מי שרוצה יכול לבוא עם הלקוחות שלו ולהתחיל לעבוד בלי להתכונן ובלי להשקיע מאות אלפי שקלים. פשוט לבוא ולעבוד מדי ואן. יש כל מה שצריך - הכל חוץ מחומרים מתכלים כמו צבע, חומרים להחלקה, לקים וכו' שכל אחד מביא בעצמו".

חדרי טיפולים למניקוריסטיות ובונות ציפורניים. ביוטי סטיישנס,
חדרי טיפולים למניקוריסטיות ובונות ציפורניים/ביוטי סטיישנס

מגוון רחב של עמדות עבודה וחדרים להשכרה

במתחם, המשתרע על פני 150 מ"ר, ניתן למצוא עמדות עבודה וחדרי טיפולים לקוסמטיקאיות, מניקוריסטיות ובונות ציפורניים, ספרים, מסז'יסטים, מאפרות, מקעקעים ועוד. כל הציוד הנדרש, כלי העבודה והריהוט מסודרים ומונגשים עבור בעלי המקצוע ולקוחותיהם בצורה אסתטית, נקייה ומזמינה.

ספרים ימצאו במתחם עמדות, מראות וכיסאות פנים, מספריים ועוד. את הציוד המתכלה כמו צבע לשיער או חומרים להחלקה כל אחד מביא לעצמו וזוהי כל ההשקעה הנדרשת ממנו. "יש לנו ספרים שעובדים כשכירים במספרות ומעוניינים להתחיל לצבור קהל לקוחות משלהם, משלמים שכירות יומית ופשוט מגיעים לעבוד. יש גם ספרים שיש להם מספרה בצפון ומעוניינים להיחשף גם לקהל במרכז. הם מרכזים את כל הלקוחות ליום אחד ומגיעים ליום עבודה מלא אצלנו במתחם".

אחד היתרונות הבולטים של ביוטי סטיישנס בהיותו מתחם שיתופי הוא שבעלי המקצוע מזינים אחד את השני בלקוחות - בחורות שמגיעות לספר, לא פעם מתפנקות גם על לק ג'ל או טיפול פנים אצל קוסמטיאקית שיושבת ליד.

חצר מרווחת ומקורה. ביוטי סטיישנס,
חצר מרווחת ומקורה/ביוטי סטיישנס

לא מוכרחים להגיע לבית הלקוח

מעסים, מאפרות וגם ספרים נתקלו באתגר חדש בתקופת הקורונה - לקוחות רבים, אשר היו מזמינים את שירותיהם היישר לביתם, התחילו לחשוש מלהכניס אנשים זרים לביתם בגלל הילדים או ההורים וכך התפספסו הרבה עבודות ולקוחות. ביוטי סטיישנס נותן מענה מדויק לשינויים הדרמטיים שנוצרו בשיטת העבודה ומאפשר להביא לקוחות למקום מסודר ומאובזר תמורת תשלום מינימלי. המקום כמובן פועל על פי התו הירוק, עובר ניקיון יסודי במהלך כל יום עבודה ובסופו תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

כמה עולה להשכיר עמדת עבודה או חדר במתחם?

" לקראת החזרה לשגרה יצאנו במבצע מדהים, כאשר להשכיר עמדת עבודה ליום שלם מ-9 בבוקר עד 21 בערב עולה 100 ש"ח וחדר טיפולים 50 ש"ח לשעה. כך מעסה שלוקח 300 ש"ח לעיסוי, יכול לצאת עם רווח מאוד יפה ולחסוך את העלויות של מיטת עיסויים והשכרת מקום מתאים. בנוסף, ניתן לעשות מנוי חודשי ב-2000 ש"ח ולהגיע בכל זמן לעבודה."

נראה שבעלי המתחם חשבו על כל פרט קטן על מנת לספק לבעלי המקצוע ולקוחותיהם חוויה איכותית, כאשר במתחם ניתן למצוא כמובן גם שירותים, פינת קפה, אזורי עישון וחצר מקורה.

לסיכום, בין אם נאלצתם לסגור את הסטודיו שלכם עקב הסגרים והמחסור בעבודה, או שאתם בתחילת הדרך או פשוט לא ערוכים כלכלית לפתוח מקום לקבלת הלקוחות - מתחם ביוטי סטיישנס הוא המקום המושלם עבורכם ליהנות משני העולמות - ללא התחייבות על שכירות רכישת ציוד עבודה מצד אחד ולקבל לקוחות במקום מקצועי ומסודר מצד שני. לפרטים נוספים פשוט חייגו למספר 03-6861530 ותתחילו לעבוד!

בשיתוף ביוטי סטיישנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully