וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושב על רכישת דירה בחו"ל? בוא תלמד את כל האמת מצוות נדלנקו

בשיתוף נדלנקו

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 20:47

כשמזדמן לנו סכום כסף שעמלנו עליו קשות או קיבלנו בירושה תמיד עולה בראשנו השאלה, איך אנו מקבלים את התשואה הגבוהה ביותר עבור הכסף בסיכון הנמוך ביותר? בכתבה הנ"ל נציג עבורכם את אחת האלטרנטיבות שכדאי לבחון, ונחשוף אתכם לעולם הולך וגדל של השקעות נדל"ן בחו"ל

בואו ללמוד מה כלול בהשקעות נדל"ן בחו"ל ולראות את כל התמונה המלאה. אתר נדלנקו nadlanco.co.il,
בואו ללמוד מה כלול בהשקעות נדל"ן בחו"ל ולראות את כל התמונה המלאה/אתר נדלנקו nadlanco.co.il

כל אחד יכול למצוא את ההשקעה המתאימה לו. באופן טבעי חשש מחוסר ידיעה וחשש מניצול לרעה, מקשים על מרביתינו לעשות את הצעד הראשון ולהיכנס לעולם המופלא והרווחי הזה של השקעות נדל"ן בחו"ל.

אתר נדלנקו נולד בדיוק בשביל זה, לשמש לכם מורה נבוכים ומורה דרך אובייקטיבי ובלתי תלוי. לספק לכם מידע ומדריכים להשקעות נדל"ן בחו"ל, סקירות שוק, מחשבונים וחדשות נדל"ן רציפות ועדכניות על שווקי הנדל"ן ברוב מדינות אירופה. מאחורי הפרויקט הגדול והחינמי הזה עומד סיפור מעניין על הרצון לחשוף את הישראלים לשוק הנדל"ן בחו"ל.

מה הביא להקמת אתר נדלנקו?

הרעיון להקמת אתר נדלנקו החל להתגבש טרום פרוץ מגפת הקורונה, כאשר היינו מעוניינים לרכוש נכסים להשקעה בחו"ל. היעד להשקעה לא היה מגובש, ולכן בהיותנו אנשים המאמינים בלמידה מעמיקה ורחבה לפני לקיחת החלטה, התחלנו במסע של למידה נרחבת. כבר בשלב הראשון היה ברור שאין אתר בארץ המאפשר אינפורמציה מקיפה ואובייקטיבית מספיק, גם האינפורמציה שפורסמה באתרים זרים הייתה שונה ומבלבלת, נפגשנו עם מלווי נדל"ן ישראלים (ישראלים המציעים ליווי בכל תהליך הרכישה בתמורה ל 3500-5500 יורו לערך פלוס הוצאות נלוות) כל אלה רק הגדילו את כמות סימני השאלה.

בשלב זה גמלה החלטה בליבנו, לבנות תשתית זמינה למשקיעי נדל"ן ישראלים שתחסוך מהם את דרך החתחתים שעברנו, ותאפשר למשקיעים: סקירה על מצב הכלכלה בכל מדינה ומדינה, חשיפה למגמות נדל"ן מקיפות ועדכניות הנסמכות על אתרים ברי סמכא ולחדשות האחרונות בשווקי הנדל"ן בעולם.

מהחוסר והצורך הזה נולד אתר נדלנקו, ואנו עדים לכמות עולה באופן מתמיד של גולשים הנהנים מהחומרים שאנו מעדכנים באתר.

למה נבחר השם נדלנקו?

בחרנו בשם נדלנקו כי חיפשנו שם עממי שמדבר לאנשים בגובה העיניים, לא מתנשא. האתר מנגיש אינפורמציה ממקורות מגוונים. צוות נדלנקו מנהל דו שיח עם הגולשים באתר ופתוח לביקורת ולדעות הגולשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

במה אתר נדלנקו שונה מהאתרים האחרים?

אנחנו פחות עוסקים בהשוואה לאתרים אחרים, אנו מתרכזים בחזון שלנו, שהוא לאפשר למשקיעי נדל"ן ישראלים אינפורמציה שאנו חושבים שהיא נדרשת לפני ביצוע השקעת נדל"ן בחו"ל, סקירה של מצב הכלכלה בכל מדינה ומדינה, מגמות נדל"ן מקיפות מעודכנות הנסמכות על אתרים ברי סמכא, חדשות רציפות המאפשרות למשקיעי הנדל"ן להתעדכן בחדשות עדכניות.

כמו כן אנו משתדלים שהלקוחות המתעניינים ברכישת נכסים בחו"ל יקבלו מענה והדרכה ממומחי נדל"ן דוברי עברית הגרים במדינת היעד, אשר נושמים וחיים את שוק הנדל"ן המקומי, דבר זה גם מייתר את תהליך הליווי מהארץ ומוזיל את תהליך רכישת הנכסים בחו"ל.

להיות עם יכולת לקבל מידע ממומחה מקומי בכל נקודה בעולם. freepik,
להיות עם יכולת לקבל מידע ממומחה מקומי בכל נקודה בעולם/freepik

למה כדאי למשקיעים לבצע רכישה דרך אתר נדלנקו?

זאת שאלה מצוינת המצריכה הבהרה. אתר נדלנקו אינו מוכר נכסים, כיוון שהאתר מוכר בקרב מרבית העוסקים בנדל"ן בחו"ל אנו מקבלים פניות רבות לפרסום. מכל הפניות אנו בוחרים עבור הגולשים שלנו לפרסם מתווכי נדל"ן דוברי עברית הגרים במדינות היעד, ואשר משאירים עלינו רושם אמין. עם זאת אנחנו בקשר רציף עם הלקוחות שהשאירו את פרטיהם על מנת לוודא את שביעות רצונם מרמת השירות. השימוש והמידע באתר הם חינמיים לחלוטין ואנחנו לא גובים שום עמלה מהלקוחות שלנו.

למה אנשים מעדיפים להשקיע בנדל"ן בחו"ל במקום בארץ?

מרבית האנשים אשר הזדמן בידם סכום כסף לא גדול מפיצויים או חסכונות, מחפשים אפיקי השקעה סולידיים עם התשואה הגבוהה ביותר, אחד מאפיקי ההשקעה הסולידיים המאפשרים תשואה נאה זה נדל"ן. בארץ התשואה הממוצעת מהשכרת דירה היא כ 3%, ומי שיש בידו סכום נמוך אינו יכול לרכוש נכס בארץ, לעומת זאת בחו"ל ישנן מדינות בהם מחירי הדירות נמוכים והתשואה המתקבלת גבוהה.

באתר נדלנקו מפורסמות טבלאות עדכניות של מחירי נכסים במדינות השונות ותשואות ברוטו מהשכרת דירות.

מה היא תשואה טובה משכירות?

זאת שאלה מאוד כוללנית. תשואה טובה, סיכון נמוך ומחיר זול לא תמיד ניתנים להשגה. התשואות נעות בין 3-9 אחוז ברוטו תלויי במדינה באזור ובזמן. כמובן ההתייחסות פה היא לשכירות ארוכת טווח. חשוב לציין, שרוב האתרים יציגו תשואה ברוטו, ועל מנת לראות את התמונה הנכונה יש לקחת בחשבון עלויות קניה שיפוץ וריהוט, ועלויות שכירות. בנוסף על מנת להביא את הכסף הביתה יש צורך בתשלום מס נוסף בתנאים של כפל מס במידה וקיים הסכם עם אותה מדינה או מס מלא במידה ולא קיים. באתר נדלנקו ישנו מחשבון נדל"ן אשר יכול לסייע בתחשיב.

היכן אתם ממליצים להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

מעצם הצורך לשמור על אובייקטיביות אינפורמטיבית אנחנו נמנעים ממתן המלצות בד"כ. יש לציין שהאטרקטיביות עבור השקעה בחו"ל משתנה כל הזמן מאזור לאזור וממדינה למדינה, לכן חשוב להישאר מעודכנים כל הזמן במגמות הנדל"ן, בשינויי כלכליים, במגבלות עתידיות ושינויי מיסויי, דוגמאות לשינויים מתוכננים או נשקלים מהתקופה האחרונה הינם: שינויים במתן הגולדן ויזה, מגבלות על הפעלת דירות AIRBNB, שינויי מדרגות מס ועוד, כל אלה משפיעים בסופו של דבר על התשואה מעסקת הנדל"ן.

בכל אופן על מנת לא להתחמק מהשאלה, אנסה לחלק את התשובה ל 3 קטגוריות:

• השקעות נדל"ן בסכומים גבוהים - גרמניה נשארה האופציה האטרקטיבית ביותר, כאשר בראש העדיפויות נמצאת ברלין, ומיד אחריה פרנקפורט, המבורג ומינכן. באנגליה לונדון נשארת אטרקטיבית.

• השקעות נדל"ן בסכומים בינוניים - בספרד, מדריד ופרווריה הופכים להיות מאוד מבוקשים לאחרונה. בפורטוגל, פרוורי ליסבון ופורטו הופכים אטרקטיביים לאחרונה, עקב מגבלות הגולדן ויזה והשינוי בתפיסת איכות הדיור של התושבים עקב מגפת הקורונה.

• השקעות נדל"ן בסכומים נמוכים - פולין ממשיכה להיות אטרקטיבית מאוד, שצ'צ'ין מציגה תשואות מעולות בשנים האחרונות. יש לשים לב גם ללודז', שהיא הקרובה ביותר לוורשה מהערים הגדולות והמחירים בה נמוכים עדיין, לודז' מתפתחת ובמהירות, ומחירי הדירות בה עולים יפה משנה לשנה, כמוכן בפרסומים האחרונים, לודז' הציגה תשואות מצוינות מהשכרת דירה.

אוקראינה החלה לעורר עניין בקרב משקיעי נדל"ן עקב תחילת התייצבות מחירי הדירות לאחר ירידות של שנים ארוכות, קייב נמצאת כרגע במרכז הפוקוס של משקיעי הנדל"ן, אבל גם אודסה מושכת תשומת לב.

גאורגיה עדיין מהווה אטרקציה, הישראלים ממקדים השקעות נדל"ן בבטומי, בעוד שחלק גדול מהמשקיעים הזרים דווקא מתמקדים בטביליסי.

שכנתינו יוון שהיא הפייבוריטית עבור המשקיעים הישראלים לרכישת דירה להשקעה, רבות מהשקעות נדל"ן ביוון ממוקדות כיום באתונה ולא בכדי, מחיר הנכסים באתונה זול עדיין ועולה יפה משנה לשנה, התשואה משכירות נאה, המיסוי נוח ובונוס חשוב נוסף זה הקירבה לישראל. גם קפריסין הינה חביבת המשקיעים הישראלים מאותן סיבות, יש לציין שמגפת הקורונה פגעה קשות בקפריסין ויוון, מצב כזה מזמן בד"כ הזדמנויות השקעה, אבל מחייב גם התנהלות זהירה.

גם בוקרשט רומניה עדיין אטרקטיבית עבור השקעת נדל"ן.

איזה טיפים חשובים אתם יכולים לתת למשקיע הקטן

זאת אולי השאלה החשובה ביותר שבגינה הוקם אתר נדלנקו, למנוע ממשקיעים קטנים להפסיד את כספם.

• חייבים לדעת שהאטרקטיביות של השקעת נדל"ן היא דינמית ומשתנה, וחייבים להישאר מעודכנים כדי לדעת היכן ומתי לקנות ומתי למכור.

• אל תבצעו השקעת נדל"ן בחו"ל רק על סמך המלצה של חבר אח או בעל עניין.

• תקראו ותלמדו ממקורות ברי סמכא על המצב הפיננסי של המדינה, מגמות נדל"ן בשנים האחרונות, מיסים וגזרות עתידיים.

• הכינו תוכנית השקעה בה תפרטו את כל ההוצאות הצפויות בשלב הרכישה, השכירות והמכירה. ובהתאם לכך גבשו תקציב השקעה.

• אם זו הרכישה הראשונה שלכם במדינה מסוימת, תעזרו במתווך נדל"ן תושב המקום דובר עברית אמין עליכם, אשר יוליך אתכם בכל סבך הבירוקרטיה, החוזה והמעורבים בחוזה, דרך סיוע בשיפוץ אם נדרש, ומציאת חברה שתנהל עבורכם את הנכס.

אנו חושבים שהערך המוסף שאתם מביאים באתר נדלנקו הינו חדשני ומעניין, הנותן פריזמה רחבה ועדכנית למשקיעי הנדל"ן, ומאפשר קשר ישיר עם מתווכי נדל"ן דוברי עברית בחו"ל ללא עלות נוספת ללקוח

אנו שמחים לשמוע, ומקווים באמת לתת מענה לקהל הישראלי שמחפש להשקיע בנדל"ן בחו"ל ולהמשיך להיות מקור מידע מאגד שנותן מענה גם למשקיעים הקטנים וגם המשקיעים הגדולים.

מוזמנים ליצור קשר בווטסאפ או טלפון - 055-9869630
מוזמנים לבקר אותנו בפורטל נדלנקו - nadlanco.co.il

בשיתוף נדלנקו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully