וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן קפיטל מציגה: הזדמנות השקעה רווחית במיוחד בפלורידה

בשיתוף גולן קפיטל

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 15:24

"דווקא במשבר ובזמן שהדולר בשפל": גולן גרופ תצרף משקיעים בודדים מ-75,000 אלף דולר להשקעה במתחם מסחר אקסקלוסיבי בפלורידה עם תפוסת שכירות של 93% ו-55 שוכרים שמשלמים מהיום הראשון!

פאלם קוסט פלורידה. גולן גרופ,
פאלם קוסט פלורידה/גולן גרופ

גם בתקופת משבר הקורונה שפקד את ערי כל העולם, כלכלת העיר פאלם קוסט שבצפון פלורידה המשיכה לצמוח. לא בכדי בחרה קבוצת "גולן קפיטל", החברה המובילה בישראל בתחום השקעות הנדל"ן בארה"ב, ליזום את אחד מהפרויקטים הגדולים שלה, דווקא שם.

שוק הנדל"ן בעיר אכן רושם זינוק משמעותי במחירים בשנים האחרונות, זאת ניתן לייחס ודאי למיקום האידיאלי של העיר בסמוך לרצועת החוף, לענף התיירות המשגשג, לשפע האטרקציות ולאתרי הפנאי והבילוי שמציעה העיר, מזג האוויר הנוח לאורך רוב ימות השנה, וכמובן לאיכות החיים הגבוהה בעלות הנמוכה.

היזמית "גולן קפיטל" המתמחה באיתור השקעות נדל"ן מניבות ואטרקטיביות במיוחד, תרה אחר העסקה הבאה שלה. מנכ"ל החברה, יריב גולן, מספר כי משבר הקורונה היווה אתגר משמעותי עבור עולם הנדל"ן בעולם ובארה"ב בפרט, שכן סקטור המגורים בה התמקדה החברה בשנים האחרונות החל להתערער.

עניין זה דרש מהיזמית לחפש עסקה שגם בתקופת הקורונה הצליחה לשמור על יציבותה, ואכן לאחר מאמצים כבירים המלווים בחוסר התפשרויות, נמצא האחד: פארק העסקים המבוקש "מרווין גרנדס", בפאלם קוסט פלורידה. מלבד לעובדה כי מפארק העסקים נבעו נתונים חסרי תקדים גם בתקופת המשבר שפקד את המדינה, ידוע כי מדובר באחד ממתחמי העסקים הבולטים והמובילים ביותר בעיר.

הודות למיקומו האסטרטגי, בפאתי שכונה יוקרתית בסמיכות לחוף הים היפהפה, לצד מגרשי גולף, שדה תעופה למטוסים פרטיים ובנגישות שיא לצירי התנועה המרכזיים (כמו כביש 95 הממשיך עד מיאמי)- מדובר בפארק עסקים שלא מפסיק לעבוד לרגע. המתחם, הכולל כ-11 מבנים צמודים ומשתרע על פני שטח של למעלה מ-20,000 מ"ר, נמצא בתפוסה של 93% עבור 55 השוכרים שכבר מאיישים אותו. חשוב לציין כי כבר בעת היום הראשון לרכישה, המשקיעים נהנים מהכנסה וזאת בשל תפוסתו הכמעט מלאה לחלוטין של המתחם. בימים אלה, עבור המשקיעים החדשים המצטרפים, ההשקעה מתחילה מסכום של 75,000$ בלבד, ואכן, בשל הביקוש הגובר להשקעה במתחם, מספר מקומות הרוכשים מוגבל.

פאלם קוסט פלורידה. גולן גרופ,
פאלם קוסט פלורידה/גולן גרופ

אחד ממתחמי העסקים הפופולריים והמבוקשים ביותר בעיר פאלם קוסט בפלורידה - שמחירי הנדל"ן בה עלו ב-17% בשנה האחרונה!

על איתור אחד ממתחמי העסקים הפופולריים ביותר בעיר פאלם קוסט שבפלורידה, מספר מנכ"ל החברה, יריב גולן, כי "לאחר הבדיקה הראשונית של המתחם, התברר לנו שהמוכר הוא בחור מבוגר שבנה בעצמו את המתחם בשנת 2005, וניהל באופן אישי אותו עד שהחליט לצאת לפנסיה. כל עסקה שלנו עוברת בדיקה אנליסטית מטעמנו ומטעם הבנק שמלווה את העסקה. ברגע שהמנהל האזורי של הבנק אמר לנו שהוא מאוד אוהב את העסקה, הבנו שמדובר בבוננזה של עסקה".

כאמור, יזמית הפרויקט "גולן קפיטל" היא אחת המובילות בתחום הנדל"ן בארה"ב, בזכות המוניטין וניסיון רב השנים של החברה, היא מתפעלת את העסקאות שלה עם צוות מקצועי בשטח ודואגת לעדכונים שוטפים למשקיעים לצד חלוקת כספי הרווחים באופן מסודר. על כן, מעידים המשקיעים כי הם חשים ביטחון מלא, וזו הסיבה שהם חוזרים להשקיע בעסקאות חדשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בשיתוף גולן קפיטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully