וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תבחרו חברה להפקת סרטוני תדמית?

בשיתוף גושפנקה הפקות

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 16:11

מה תפקיד סרטוני התדמית, איך הוא יכול לעזור לחברה ומה צריך לבדוק כשמחליטים בשירותי איזו חברה להיעזר על מנת להפיק אותו?

צילום סרטון תדמית. canva,
צילום סרטון/canva

הפקת סרטוני תדמית הינה הדרך היעילה והפופולרית בימינו להעביר לכל אדם את החזון של החברה או בית העסק בו הוא מתעניין. סרטון תדמית הוא מעין כרטיס ביקור חדשני והאורך הממוצע שלו ינוע בין חמש דקות ל -20 דקות, כשהוא מעביר מסרים, רעיונות ובעיקר רושם חיובי לכל אדם שצופה בו, כשיעדו העיקרי הוא - הגדלת קהל לקוחות פוטנציאלים.

כל סרטון תדמיתי כרוך בחשיבה יצירתית שהיא רלוונטית למוצר או לשירות שמציע בית העסק, בנוסף, צריך להילקח בחשבון גם התקציב והזמן שנדרש עבור הפקת סרטוני תדמית - כל זה יאפשר סרטון מקצועי שיחשוף את צדדיו החיוביים של הארגון וכך יסייע לו בעתיד בגיוס כספים, השקעות וקידום מכירות, כשהכל יהיה בקנה מידה גדול ומשמעותי יותר. בעבור כל זה נדרשת חברה מהימנה ומנוסה בתחום שיודעת כיצד לגשת לכל הפרויקט ולהפיק לחברה את הסרטון האיכותי ביותר.

אז כיצד נדע לבחור את החברה המתאימה?

בחירה בחברה שתבצע עבורכם את הסרטון התדמיתי הטוב ביותר, צריכה להיות בחירה בחברה בעלת ניסיון בתחום זה, חברה מקצועית שביצעה בעברה לפחות כמה עשרות פרויקטים דומים לאלה שניתן יהיה להתרשם באמצעות מבט מעמיק בתיק העבודות באתר שלה או באמצעות סרטונים שלה שרצים ברשת. כך תוכלו להיווכח מהאופי של הסרטונים מהיצירתיות שלהם ולבדוק אם אתם מצליחים להתחבר לרעיונות ולסגנון.

עוד חשוב לוודא כי החברה עומדת במספר פרמטרים מהותיים כגון:

תקציב - יש להיות שקופים כבר מההתחלה לגבי התקציב שעומד לרשותכם ולדאוג שהחברה תדע לעמוד בו.

אפיון - יש לאפיין ביחד עם החברה את הסרטון מבעוד מועד. הכוונה היא להבין יחד מה המטרה של הסרטון, מי הוא סוג הקהל אליו הוא פונה ומה תוכנו? האם הסרטון הוא רציני או קומי? מה המיקום הנכון יהיה לצלם אותו וכולי. החברה תספק רעיונות רבים מתוכן תוכלו לבחור את הרעיון שהכי מדבר אליכם.

עמידה בלוח זמנים - הפקת סרטי תדמית מחייבת עמידה קפדנית בלוח זמנים ורצוי שהחברה תתחייב על כך מראש.

תסריט, בימוי וצילום - כדאי לבדוק ולהבין מהחברה מה יהיה אורכו של הסרט התדמיתי או הפקת סרטוני הדרכה, מי האדם שהולך לכתוב אותו והאם ישנה שקיפות מלאה עם הלקוח. האם החברה מחויבת במסגרת כל התקציב שנקבע מראש, לערוך את הסרטון, לכל העיצובים הגרפיים וכדומה.

כיצד יופץ הסרטון בין הלקוחות?

סרטוני תדמית מטרתם הינה הפצה בכל פלטפורמה רלוונטית ושיווקית. ניתן להציג אותם במסגרת תערוכות וכנסים חשובים שבו בית העסק משתתף או מיוצג, כחלק מפרזנטציה או פגישת מכירה בנוכחות לקוחות. סרטוני תדמית רצים ברשת באין ספור אתרים רלוונטיים ואפשר גם לשלוח אותם בדואר מייל לכל לקוח פוטנציאלי או קיים, וכמובן להטמיע אותם בתוך האתר של החברה.

נסכם שסרטון תדמית הוא אמצעי שיכול להוות חלון נפלא לעסק ולכל ארגון. הוא יחשוף את מה שהעסק מציע ויספק מענה ברור לשאלות רבות אודות המוצר או השירות. סרטוני תדמית מבוצעים רק על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, על מנת שאתם תוכלו למנף את המוצרים והשירותים שלכם הכי גבוה שאפשר.

המאמר נכתב ע"י גושפנקה הפקות - הפקת סרטוני תדמית לעסקים חברות וארגונים

בשיתוף גושפנקה הפקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully