וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרוזים לתכשיטים - רגע של פנאי מספרים איך הכל התחיל

בשיתוף רגע של פנאי

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 20:44

רגע של פנאי היא חנות קטנה שמתמחה במגוון חרוזים עבור תכשיטים שונים ומגוונים. מרכז רגע של פנאי נמצא במדרחוב בפתח תקווה ומספק ללקוחות חוויה ססגונית, מלאת צבעים, ועם הרבה אנרגיה. במאמר זה נספר כיצד הכל התחיל, מהי החנות לפרטי פרטים, היסטוריה, ומה יתרונותיה

רגע של פנאי. רגע של פנאי,
רגע של פנאי/רגע של פנאי

איך הכל התחיל - קצת על החנות

רגע של פנאי הוקמה בשנות ה-2000 (לפני כ-20 שנה) ע"י מירה, המייסדת והבעלים. הקמת החנות התחילה כאשר מירה הבינה שהיא מסוגלת לרגש את בני האדם ולהיכנס לליבם. מירה הקימה את רגע של פנאי במטרה לתת במה לכוחות היצירה והאומנות. מייסדת רגע של פנאי, מירה עזר מאמינה בהזדמנויות ומאמינה במשמעות החיים, לכל דבר יש סיבה.

הכל התחיל ממחשבה אחת, מרגע של עזרה לזולת, ומהאהבה שלה לתחום האומנות. ומכאן, נולד העסק והשם "רגע של פנאי". בתחילת דרכה, רגע של פנאי נתנה הזדמנות ייחודית למשתתפים להתנסות בסדנאות יצירה, לפתח כישורים. בנוסף, בהתאם לסדנאות היצירה, החנות פיתחה קורסים מקצועיים עבור עיצוב תכשיטים ברמה הגבוהה ביותר, וכך הרבה מאוד תלמידים ממגוון אזורי הארץ הפכו את המקום למלא חיים. לחנות רגע של פנאי יש מטרה אחת: לרכז תחת קורת גג אחת יצירה ועשייה משותפת באווירה משפחתית. מאחר והייתה דרישה לחשיפה לחומרים חדשים היא פרצה את השוק הישראלי בייבוא חומרים גלם.

בעקבות זאת, רגע של פנאי החלה לייבא והפצה של חומרים וכלי עבודה נדרשים, הייבוא התבצע מארה"ב, סין, וכמובן צ'כיה. מירה ובעלה החלו לייבא חרוזים לתכשיטים בצורה פרטית ולמכור אותם בסיטונאות במחירים טובים לכל כיס. בנוסף, החנות גם מייבאת חומרי יצירה, כלי עבודה, וכל מה שקשור ליצירה אומנותית. רגע של פנאי מתמחה בסדנאות יצירה, וביצירת תכשיטים מעוצבים לכל המעוניין, היא משתמשת בחומרים איכותיים מרחבי העולם, מספקת שירות אדיב, אחריות, וכמובן ייעוץ.

רגע של פנאי. רגע של פנאי,
רגע של פנאי/רגע של פנאי

היתרונות ברכישת חרוזים לתכשיטים מרגע של פנאי

רגע של פנאי מתמחה בעיצוב תכשיטים ברמה איכותית ויחד עם המחירים המשתלמים ביותר לצרכנים. במטרה לחסוך כסף לצרכן הממוצע, חנות חרוזים רגע של פנאי עוסקת גם ביבוא רשמי של החומרים והחרוזים לארץ ובכך מפחיתה משמעותית את המחיר לצרכן. אז למה כדאי לכם לרכוש חרוזים לתכשיטים מחנות רגע של פנאי? הנה כמה יתרונות די בולטים:

1. יבוא רשמי עם מחירים טובים יותר - רגע של פנאי עוסקת ביבוא רשמי של חומרים ליצירת תכשיטים מעוצבים, היא מייבאת את החרוזים הכי איכותיים ממגוון מקומות בעולם, ומספקת את המחירים הטובים ביותר לצרכן. במילים אחרות: חוסכת לצרכנים הרבה כסף.

2. שירות וייעוץ במקום - רגע של פנאי מעניקה שירות לקוחות מצוין, ונותנת לכם אפשרות להתייעץ. ברגע של פנאי תקבלו שירות ברמה הכי גבוהה שיש, ייעוץ בכל שאלה או בעיה, ומענה מהיר ומקצועי. בנוסף, רגע של פנאי זמינה בכל שעות היממה ותשמח לספק לכם שירות טלפוני איכותי.

3. משלוחים מהירים עד לפתח הדלת - רגע של פנאי מעניקה שני אופציות לבחירה: איסוף של התכשיטים או החרוזים בצורה עצמית, או במשלוחים. ניתן לבצע הזמנות אונליין ולקבל את המוצרים והרכיבים השונים עד לביתכם. במקרים מסוימים, ייתכן שהמשלוח יהיה בתוספת תשלום. המשלוחים של החנות מאוד מהירים, מדויקים, וחוסכים את הצורך להגיע לחנות.

4. רכישה אונליין מהקטלוג הקיים - רגע של פנאי מעניקה לכם את ההזדמנות לרכוש את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר תחת אתר האינטרנט הרשמי. אתר האינטרנט שלנו מאפשר רכישה של מוצרים מקוונים בצורה הנוחה והטובה ביותר, ובמחירים הכי טובים.

אלה הם ארבעת היתרונות הבולטים ברכישת חרוזים לתכשיטים מרגע של פנאי. אם אתם מחפשים סדנאות וקורסים, חרוזים ואביזרים, תכשיטים מעוצבים, תוכלו למצוא זאת באתר האינטרנט שלנו. מקווים שהצלחנו לשכנע, מכאן הבחירה בידיים שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חנות חרוזים בפתח תקווה - רגע של פנאי לשרותכם

חנות חרוזים היא דרך נפלאה ויצירתית להפיק את השעמום, להתנסות בדברים חדשים, לפתח תחביב רלוונטי, וכמובן להתעניין בדברים מעניינים ואהובים. רגע של פנאי מעניקה לכם את הזכות "לטעום ולהרגיש" את תחום האומנות הטוב ביותר בישראל. בנוסף, עשיית עבודת המלאכה של רגע של פנאי מאפשרת לצד השני קצת להירגע, לפתח את היכולות הפנימיות, להיות יצירתיים, והיא מכניסה קצת עניין לחיים. בואו להירגע בעולם של יצירה ועשייה, בעולם מרגש עם אהבה אין סופית, השמיים הם הגבול.
לפרטים נוספים אודות המוצרים, הסדנאות והקורסים, התקשרו עוד היום 03-904-1243, או בקרו בחנות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בשיתוף רגע של פנאי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully