וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה בעגלות עם טרמינל עבודה בחו"ל

בשיתוף טרמינל

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 9:25

צעירים רבים בוחרים לעבוד במכירות בדוכני מכירה בקניונים ומרכזים מסחריים בחו"ל - כך ניתן להרוויח משכורת נאה לצד חווייה וטיולים. מה מציעות החברות המארגנות עבודות אלה?

משקפי שמש על דוכן. ShutterStock
דוכן מכירה/ShutterStock

לא מעט צעירים ישראלים כיום מחפשים עבודה בחו"ל. אותם צעירים בוחרים לטוס לעבוד בעגלות בקניונים. אם שמעתם לא מעט על עבודה בעגלות בחו"ל, אך אינכם מבינים במה בדיוק מדובר וכן, אם אתם מאוד רוצים לעבוד בחו"ל ומחפשים תחום כלשהו שתוכלו להרוויח בו, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא שיספק לכם את כל המידע שאתם צריכים.

מהי עבודה בעגלות?

כאשר מדובר על עבודה בעגלות בחו"ל, מדובר בעצם על דוכני מכירה נייחים אשר מוכרים בהם מוצרים שונים. הדוכנים הללו מצויים בקניונים סגורים או במרכזי קניות הומי אדם. המוצרים שנמכרים בעגלות בחו"ל הם מגוונים: ניתן למכור מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מים המלח בדוכנים הללו, ניתן למכור סיגריות אלקטרוניות, ניתן למכור מיישרי שיער, ספינרים, צעצועים לילדים, אביזרים ומוצרים לבית, כריות חימום או כל מוצר אחר שידוע כי יש לו ביקוש ויהיו לו קונים רבים. המוצרים שנמכרים בעגלות הללו יכולים להשתנות בין מדינה למדינה שכן, לא בכל מדינה אוהבים לרכוש את אותם המוצרים. המטרה היא בעצם למכור מוצרים שידוע כי במדינה שאתם מוכרים אותם יש להם ביקוש והם פופולאריים. אם אתם מרגישים שעבודה במכירות פחות מתאימה לכם, כדאי שתדעו שלא פעם ניתן ללמוד כיצד לעבוד בתחום בצורה הטובה ביותר תוך כדאי תנועה. בקלות אפשר ללמוד את הטעם של קהל לקוחות ואת הדרכים הנכונות לשווק לקהל את המוצרים ולהשפיע עליהם למכור אותם.

מהו אופי העבודה בעגלות?

מדובר כאמור על עבודה במכירה אקטיבית או כמו שאומרים עבודה בעגלות מכירה . יש צורך לקרוא לאנשים ולנסות לגרום להם להתעניין במוצרים שאתם מוכרים עד כדי שהם יבחרו לרכוש אותם בסופו של דבר. המטרה של העובדים היא בעצם לשווק כמה שיותר טוב את המוצרים, להדגים כיצד משתמשים בהם ולמכור כמה שיותר מהם לכמה שיותר אנשים. כלומר, המגמה הגדולה היא בעצם למכור כמה שיותר מוצרים בכמה שפחות זמן. עבודה במכירות היא בעצם עבודה מול קהל. מרבית האנשים שעובדים בעבודה המדוברת הם צעירים בגילאי 20-30. העבודה מספקת מסגרת חברתית וכן אפשרות קידום לתפקידים ניהוליים והדרכתיים. השכר בעבודה זו יכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כמה אפשר להרוויח בעבודה בעגלות?

אם אתם תוהים כמה אפשר להרוויח בעצם בעבודה בעגלות, כדאי שתדעו שהשכר בדרך כלל יתבסס על עמלות מכירה, בונוסים ותמריצים, ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר, כך שהכל תלוי בעצם בכם, במוטיבציה שלכם, בכושר השכנוע שלכם וביכולת שלכם להתחבב על אנשים. ניתן להרוויח בעבודה זו בממוצע בין 4,000 דולר ל-6,000 דולר בחודש. אם מדובר על עונת חגים או קיץ, ניתן להרוויח אפילו הרבה יותר.

מהם התנאים בעבודה בעגלות?

רוב החברות מציעות עבודה של 6 ימים בשבוע, כאשר יהיה לכם יום חופש אחד שבו תוכלו לבלות ולטייל. מרבית החברות שמציעות את העבודות הללו גם דואגות למגורים במחיר נמוך עבור העובדים, כאשר הדירות שבהן העובדים מתגוררים הן דירות מרוהטות ומאובזרות אשר לרוב יהיה ממוקמות בסמוך למקום העבודה שלכם. כמו כן לרוב יש רכב צמוד שיעמוד לרשות העובדים וכן, החזר כספי עבור כרטיס הטיסה שלכם. חשוב שתבחרו את החברה שמציעה לכם את התנאים הטובים ביותר עבור עבודה בעגלות ואת היעד הטוב ביותר לעבודה מעין זאת בחו"ל.

בשיתוף טרמינל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully