וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן אפשר לטוס - מדינות ירוקות ואדומות

בשיתוף tripinfo

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 9:40

למרות שנגיף הקורונה עדיין עימנו - אפשר לטוס לחופשות בחו". רק צריך לברר מבעוד מועד מה דרישות המדינה אליה טסים והם היא מדינה ירוקה או אדומה. כך תעשו זאת

מטוס ממריא. צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב, ShutterStock
טיסה לחו"ל/ShutterStock, צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

מדינת ירוקות, מדינות אדומות - האם אתם בכלל יודעים לאן אפשר לטוס? ככל הנראה שהתשובה היא שלילית, וזה מובן לחלוטין כי ההחלטות משתנות כל הזמן. מדינות שעד לא מזמן היו ירוקות, יכולות להפוך בין לילה למדינות שהן אדומות. כך שהבלבול הוא עצום. אך זה לא אומר שאתם לא יכולים לטוס לחו"ל בדיוק כמו שהייתם עושים בעבר. במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו לטוס לחו"ל למרות שנגיף הקורונה עדיין חלק מחיינו. קחו בחשבון כי אף אחד לא באמת יודע מתי נגיף הקורונה ייעלם לחלוטין. זה לא אומר שאתם צריכים להישאר בארץ עד שזה יקרה.

לאן אפשר לטוס?

לא מעט אנשים שואלים את עצמם כמעט בכל שבוע לאן אפשר לטוס? מדובר על ההזדמנות היחידה שיש להחזיר את החיים כמעט בחזרה למסלולם התקין. אז התשובה היא שבאופן עקרוני ניתן לטוס אל כל אותן המדינות שמוגדרות בתור מדינות ירוקות. המדינות הללו הן מדינות שבהן רמת התחלואה בקורונה היא מאוד נמוכה, ולכן הטיסה אליהן נחשב בתור טיסה בטוחה. כדי שתוכלו לדעת אילו מדינות הן ירוקות ואילו מדינות הן אדומות, מוטב כי תיכנסו לאתר של משרד הבריאות או משרד התחבורה. שם תוכלו לקבל את תמונת המצב הכי עדכנית שיש.

האם צריך להיכנס לבידוד עם החזרה לארץ?

ברוב המקרים יהיה עליכם להיכנס לבידוד עם החזרה לארץ, כך שמוטב כי תיקחו את הנושא הזה בחשבון. אך גם כאן ההחלטות משתנות מפעם לפעם, ולא מן הנמנע כי ישראלים עם דרכון ירוק לא יחויבו להיכנס לבידוד. כך שכמו שאתם בודקים על העת לאן אפשר לטוס? תוכלו גם לשאול מהן ההנחיות החדשות בכל מה שקשור לנוחתים בישראל. זוהי הדרך שלכם לקבל את תמונת המצב הכי עדכנית שיש, תמונת המצב שתוכלו להתבסס עליה. אל תימנעו מעצמכם לטוס לחו"ל בגלל כל מיני עניינים בירוקרטיים שניתן לפתור בקליק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אילו אישורים צריך להחזיק בהישג יד?

לכל מדינה יש את האישורים שאותם היא דורשת כדי להכניס תיירים אל תוך שטחה. כך שאם אתם רוצים לדעת אילו אישורים צריך להביא בכניסה אל מדינות ירוקות או מדינות אדומות, זה מאוד אינדיבידואלי. אך תמיד כדאי שיהיה לכם אישור לכך שאתם עברתם בדיקה או שיש לכם דרכון ירוק. ברוב המקרים האישורים הללו אמורים להיות מספיקים כדי שתתאפשר לכם הכניסה. כמובן שאם יש מסמכים מיוחדים, יהיה עליכם לבדוק זאת מראש כדי שלא תמצאו את עצמכם חוזרים לארץ.

למה כדאי לארגן טיסה לחו"ל עם סוכן נסיעות?

● אם עד לפני הקורונה הייתם רגילים לארגן טיסות לחו"ל לבד, כעת מוטב כי תעשו זאת עם סוכן נסיעות לחו"ל. סוכני נסיעות הם אנשים שחיים את עולם התיירות גם בימים אלה, ולכן הם יוכלו להסביר לכם מראש אילו מדינות הן אדומות ואילו מדינות הן ירוקות. כך שתוכלו לסמוך עליהם, ולדעת כי יש מי שיגיד לכם בדיוק לאן אפשר לטוס?

● בנוסף סוכני נסיעות יוכלו להתריע על מדינות ירוקות שהופכות למדינות אדומות או להפך. כך תוכלו לדעת כי שום דבר לא עומד להשתנות במהלך הטיול שלכם לחו"ל. הרי כמו שכבר הבנתם בתקופה הזאת שום דבר לא בטוח, ולכן תצטרכו להיות עם יד על הדופק. למה שאתם תהיו אלה שצריכים לבדוק כל הזמן? גם ככה סוכני נסיעות עושים זאת על בסיס קבוע. הם יוכלו לסייע לכם לכל אורך הדרך, כדי שלמרות ההגבלות תוכלו לטוס לחו"ל.

בשיתוף tripinfo
  • עוד באותו נושא:
  • חו"ל
  • טיסות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully