וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על יבוא מקביל - מותגים בחצי מחיר

בשיתוף אימפורט מותגים

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 13:16

זה לא סוד שהיום בשוק החופשי והתחרותי ניתן לקנות כמעט כל מוצר דרך היבואן הרגיל או יבואן מקביל. מה ההבדל בין יבואן רשמי לבין יבואן פרללי (מקביל)?

מותגים. אבי משולם,
אימפורט מותגים/אבי משולם

כמעט כולם סבלו בשנה הקשה שהייתה. הבדידות מהמשפחה, החל"ת, אירועים שבוטלו. עכשיו אלפי אזרחים מסתערים על הקניונים, חנויות הרחוב והשווקים ורוצים למלא את אחד החסכים הנפשיים הכי משמעותיים שהייתה להם השנה וזה רכישת ביגוד חדש וכמו שהישראלי אוהב - ביגוד ממותג.

הכמיהה לביגוד חדש, אופנתי וממותג הוא משותף לכולם, לכל אדם בלי קשר לרמת השכר שלו. כדי להעניק הזדמנות שווה לכל אחד, עשינו בדיקת שוק איך נוכל לאפשר לעצמינו מצד אחד להתלבש במותגים הידועים והנחשבים ומצד שני לא 'לקרוע את הכיס'. לא פעם אנחנו נחשפים למושג 'יבואן רשמי' ו'יבואן מקביל(פרללי)' ופעם אחת ולתמיד בואו נעשה סדר ונלמד את ההבדלים.

יבואן רשמי - עובד בישראל תחת הוראות יצרן המותג שבעצם מינה אותו לשווק עבורו את המוצרים. היצרן קובע עבור היבואן את כל ההתנהלות המסחרית, תקציבי פרסום, נראות החנויות, מספר העובדים וגם קובע עבורו את המחיר הסופי לצרכן.

יבואן פרללי (מקביל) - מייבא את המוצרים בעצמו כחוק מחו"ל לישראל. אין לו בעל בית שיקבע עבורו כיצד להתנהל מסחרית וגם לא שקובע עבורו את המחיר הסופי לצרכן. היבואן המקביל עושה את ההחלטות המסחריות לעצמו, מתיר לעצמו להרוויח פחות וכך יוצא שגם הוא מצליח למכור את אותו מוצר, אותו מותג, באותה איכות במחירים נמוכים בהרבה מהיבואן הרשמי בהפרש שיכול להגיע גם ל-50%.

אחת מחנויות הבגדים המפורסמות בישראל שמתקרא 'יבואן מקביל' היא אימפורט הממוקמת ברחוב בן גוריון 30 ברמת גן. בעלי הרשת שכרו צוות קניינים בארצות הברית שכל תפקידם הוא ללקט חולצות, מכנסיים, נעליים וכל פרטי הלבוש לגברים, נשים וילדים - מהמותגים הנחשבים בעולם כגון ראלף לורן נאוטיקה טומי הלפינגר, ליוויס וכו ולייבא אותם לישראל תוך הקפדה ייתרה שכל הביגוד הוא כמובן מקורי עם תעודות.

בבדיקה שערכנו גילינו להפתעתנו גם שמחירי פריטי הלבוש הממותגים באימפורט זולים בהרבה מהמחיר לצרכן בחנויות בארה"ב. פנינו לאבי מנכ"ל הרשת שהסביר לנו בפשטות שכח הקניה שלהם בארה"ב הוא גדול מאוד ומעוגן עם הסכמי האאוטלט שנחתמו עם היצרנים המובילים והנחשבים.

מעבר למחירים הנמוכים והקבועים בשגרת היומיום ב'אימפורט' לא נחים והיות ויום שישי הפך ליום הפנאי, הבילוי והקניות המועדף על הישראלי החליטו להעניק הנחות מפתיעות ומבצעים מיוחדים נוספים המיועדים לימי שישי בלבד.

היות והמחירים באימפרט הפכו לשם דבר בישראל ולקוחות רבים פוקדים את המקום, נוצר מצב בו התחלופה גבוהה, פרטי הלבוש מתחלפים מידי כמה ימים. לכן, גם אם הגעת, קנית, ניהנת, תוכל לשוב לעיתים קרובות ולראות כל הזמן דברים חדשים.

אז גם אם הייתה לך שנה קשה, גם אם היית בחל"ת, תוכל לפנק את עצמך בביגוד חדש וממותג בלי לקרוע את הכיס.

אימפורט מותגים נמצאת בדרך בן גוריון 30 רמת גן , יש חניה בשפע במקום

לאתר החנות


.

בשיתוף אימפורט מותגים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully