וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חשוב לדעת בטרם הזמנת הובלה ומיהו המוביל המומלץ ביותר באזור ירושלים והסביבה?

בשיתוף יבגני זבלסקי הובלות

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:40

הובלת בית או עסק זה לא עניין של מה בכך, והיא כרוכה במתן אמון רב בבעל מקצוע אשר מבצע עבורכם את ההובלה. פנינו אל המוביל המומלץ ביותר באזור ירושלים, יבגני זבלסקי שמנהל את עסק ההובלות שלו כבר מעל 10שנים על מנת לספק לכם את הטיפים החשובים ביותר לקראת ההובלה

יבגני זבלסקי הובלות. יבגני זבלסקי הובלות,
יבגני זבלסקי הובלות/יבגני זבלסקי הובלות

המומחים בהובלות באזור ירושלים והסביבה

הכירו את יבגני זבלסקי, הבעלים של הובלות יבגני. יבגני חי את תחום ההובלות כבר מעלה מ-20 שנה וביצע אלפי הובלות של תכולת דירה, משרדים, מפעלים קטנים ועסקים שונים כגון פיצריות, קייטרינג ועוד. "נכנסתי לעולם ההובלות לפני יותר מ-20 שנה", מספר יבגני. "עבדתי בחברת הובלות כמוביל וכבר אז זיהיתי שיש צרכים נוספים מלבד להוביל את הציוד ממקום למקום, כגון אספקת חומרי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ועוד.

"נכון, עברו 20 שנה והתחום שינה את פניו, ובכל זאת העיקרון על פיו אני עובד הוא פשוט - איכות העבודה. מחיר נמוך וזמן אספקה מהיר מאבדים את ערכם ברגע שאיכות ההובלה אינה מספקת. אנו מספקים מעטפת כוללת לכל צורך שיכול לעלות בזמן ההובלה, החל מחומרי אריזה ועד פירוק והרכבת רהיטים. בכל הובלה אני או אחד מבניי מפקחים על העבודה הנעשית בשטח על ידי צוות מובילים מקצועי ומהימן ומוודאים שלא יהיה נזק ולו מינימלי לציוד ותכולה שאנו מובילים".

לא רק הובלות תכולת הבית או העסק

"אני מאמין במתן שירות כולל", מסביר יבגני. "הלקוחות שלי מקבלים מענה מלא לכל הצרכים הקשורים להובלה ואריזת הבית מא' עד ת'".

מה זה אומר? זה אומר שתקבלו את כל השירותים הנלווים למעבר דירה, ביניהם ניתן למנות:
● אספקת חומרי אריזה לאריזה עצמית: קרטונים, סרטי הדבקה וניילונים
● שירותי אריזה ומיגון רהיטים מקצועיים על ידי עובדי החברה
● שירותי פירוק והרכבת רהיטים על ידי נגר מהימן ומקצועי
● שירותי הובלת תכולת בית, רהיטים, פסנתרים ומוצרי חשמל
● שירותי מנוף

יבגני זבלסקי הובלות. יבגני זבלסקי הובלות,
יבגני זבלסקי הובלות/יבגני זבלסקי הובלות

טיפ מהמומחה - מה חשוב לדעת בטרם הזמנת הובלה

" זה לא משנה אם מדובר בהובלה רצינית או הובלה קטנה, ישנם מספר דברים חשובים שעליכם לבדוק בטרם הזמנת מוביל", מסביר יבגני ומציג את כל הפרמטרים שחשוב לבדוק בעת הזמנת מוביל:

● ביטוח: יש לוודא שקיים ביטוח תכולה לזמן המעבר. כך תוכלו להבטיח לעצמם שבמידה וייגרם נזק לרכוש, תקבלו פיצוי כספי בגין המוצרים שניזוקו בזמן ההובלה.

חשוב לדעת - הביטוח לא מכסה תכשיטים, על כן מומלץ להעבירם עצמאית.

● מחיר סופי: מחיר ההובלה מושפע ממגוון רחב של פרמטרים, ביניהם ניתן למנות מספר קומה, הימצאות מעלית, מרחק בין החנייה לבניין, אריזה, פירוק והרכבה ועוד. יש לוודא כי המחיר הנקבע עבור ההובלה כולל את כל הפרמטרים הרלוונטיים על מנת לוודא שהמחיר שנקבע הוא המחיר הסופי.

לעשות סדר בבלאגן

בין אם מדובר בהובלת תכולת דירה עקב מעבר לבית חדש, או הובלת העסק - דבר אחד ברור, יהיה בלאגן והרבה ממנו. איך בכל זאת ניתן להשתלט על הכל ולהבטיח פריקה נוחה, מהירה ויעליה של כל הארגזים? הכנו לכם רשימת טיפים מנצחת:

● סימון ארגזים: מומלץ לסמן על כל ארגז לאיזה חדר בבית הם שייכים ( סלון, מטבח, חדר ילדים וכו'), אילו פריטים נמצאים בתוכו (מצעים, כריות, בובות, כלי מטבח וכו') וכן להוסיף כיתוב "שביר!" במידת הצורך. את הארגזים מומלץ לפרוק ישירות בחלל הרלוונטי לצורך הקלת תהליך מיון וסידור הארגזים ותכולתם.

● לחלק את הרכוש לפי תדירות שימוש: בעת אריזת הרכוש, מומלץ למיין קופסאות לפי תדירות השימוש בציוד וכך גם לפרוק אותו. ארגז עם מצעים ובגדים חשוב לפרוק ולסדר בארונות לפני פריקת הארגז עם אלבום חתונה וברכות ששמרתם (אותם תוכלו לשמור ולפרוק בהמשך).

● לזרוק את מה שלא נחוץ: בעת אריזת הרכוש שלכם, תזכרו טוב טוב שאת כולו תצטרכו לפרוק ולסדר מחדש ועל כן מומלץ לחשוב בכובד ראש אילו פריטים תרצו לשמור ואילו אינם נחוצים לכם כלל. זה זמן נהדר לתרום, לזרוק, למכור או להעביר הלאה כל מה שלא נמצא בשימוש או אינכם באמת זקוקים לו.

לסיכום, אם אתם מחפשים הובלות בירושלים והסביבה - פנו ליבגני, איש מקצועי, אדיב וחביב שלא רק יהפוך את ההובלה לקלה ונוחה עבורכם בזכות מגוון השירותים המשלימים שהוא מספק ללקוחותיו, אלא גם יכנס לכם ללב. בקרו בעמוד הפייסבוק של החברה או חייגו 054-5713894.

בשיתוף יבגני זבלסקי הובלות
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully