וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאבי רגליים? לאלפא מעבדות מדרסים יש פיתרון בשבילכם

בשיתוף אלפא מעבדות מדרסים

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 16:19

בדקנו למה כל מי שמחפש מדרסים אורתופדיים בירושלים בוחר במדרסים של אלפא מעבדות מדרסים כמוצר המוביל לכאבים בכפות הרגליים

התאמת מדרסים. ShutterStock
התאמת מדרסים/ShutterStock

15 שנה שחברת אלפא מעבדות מדרסים מייצרת פתרון מהפכני לכל הסובלים מבעיות אורתופדיות שונות כמו כאבי ברכיים, שחיקת סחוס בברך או בקרסול, דורבן בכף הרגל, בעיות ביציבה, עקמת ועוד. לדברי מומחים מטעם החברה, 70% מהמטופלים שמגיעים אליהם בשלבי טרום ניתוח מקבלים פתרון יעיל שמונע מהם להיכנס אל חדר הניתוחים ומשפר את איכות חייהם באופן משמעותי, ו- 100% מהמטופלים מוצאים פתרון לכאבים, שהרפואה הקונבנציונלית, הפרא רפואית והמשלימה לא הצליחו למצוא להם פתרון.

הקליניקה, שממוקמת בירושלים מקבלת בין 100 ל- 120 מטופלים מידי יום, מספר לא מבוטל, שללא ספק מעורר סקרנות באשר לפתרון שמציעים בה. חלק משמעותי מהמטופלים הם רופאים, ביניהם גם אורתופדים שונים, שהיו שמחים להציע למטופליהם את הפתרון, לו היה זה במסגרת הכיסוי הביטוחי שקופות החולים מעניקות.

רק אלפא מעבדות מדרסים מציעה פתרון יעיל ומתקדם לכאבים בכפות הרגליים

להבדיל מכל ספק מדרסים אחר, אלפא מעבדות מדרסים מציעה טיפול ארוך טווח, ולא מוצר מדף. כיום אנשים יכולים לרכוש מדרסים בחנויות הפארמה, בבתי המרקחת ובמכונים שונים, אך מדרס, איכותי ככל שיהיה, גם אם הוא מותאם אישית לכף רגלו של המטופל, חייב לעבור מקצה שיפורים בהתאם לרגישויות של המטופל, לתהליך ההחלמה שלו ולשינויים נוספים שגופו עובר לאורך השנים.

באלפא מעבדות מדרסים מיוצרים מדרסים ייחודיים מחומר פולי- פרו, שהנו חומר שניתן לחמם ולהגמיש על מנת להתאימו שוב ושוב לכף רגלו של המטופל. ייצור המדרס נעשה על סמך סריקת לייזר שמתבצעת בסורק ייחודי שפותח על ידי נאס"א, ורק לאחר שהמטופל התנסה במדרסים זמן מה, הוא שב למעבדה ומבצעים במדרסים שהותאמו לו מקצה שיפורים.

למעשה, המטופלים באלפא מעבדות מדרסים עשויים להגיע למעבדה בין 7 ל- 20 פעמים, הן בשביל להתאים את המדרסים מחדש והן לצורך מעקב אחר השינויים שחלו מהמפגש הקודם. המומחים של אלפא מעבדות מדרסים מתחייבים לפתרון הבעיה, ולכן הם לא מסתפקים במכירת מדרסים שהלקוח יזרוק בחלקו האחורי של הארון בגלל שלא הועילו לו.

מדרסים. shutterstock,
מדרסים/shutterstock

למה תושבי ירושלים מעדיפים את אלפא מעבדות מדרסים?

באלפא מעבדות מדרסים מעניקים מעטפת טיפול כוללת לבעיה שעמה המטופל מגיע. בעוד שבמכוני מדרסים אחרים יסתפקו בהמלצת הרופא, כאן ידרשו לבחון סריקות ובדיקות רפואיות על מנת לוודא שהפתרון שמוצע למטופל הנו אינדיבידואלי למצבו. פרט לכך, ילמדו את המטופל כיצד לבצע מגוון תרגילי תנועה ופיזיותרפיה שמתאימים למצבו ויתעדו את כל הליך הטיפול ופרוטוקול המפגשים בתיק המטופל.

רק המדרסים של אלפא מעבדות מדרסים יעמידו אתכם על הרגליים

אורתופדים שמקבלים מטופלים במסגרת בתי החולים הציבוריים ומרפאות קופות החולים מחויבים לתת למטופלים המלצה למדרסים של החברות עמן הקופה חתמה על הסכמים. הקופה מצידה מסבסדת את עלות המדרסים, המטופל משלם פחות ומרגיש שהקופה מעניקה לו טיפול הולם. אלא שבפועל, המדרסים לא מועילים, ובמקרים רבים אף מחמירים את המצב.

כאשר מדובר ברפואה הפרטית, למנתחים אין שום אינטרס להמליץ למטופלים על מדרסים שיפתרו את הבעיה, שכן מבחינתם ניתוח הוא הפתרון הטוב ביותר, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית.

פרט לכך, מרבית האורתופדים אינם בקיאים מספיק בתחום המדרסים. באלפא מעבדות מדרסים נוהגים לערוך השתלמויות לרופאים ואורתופדים צעירים, שמבקשים לרכוש ידע והבנה בנושא על מנת לדעת מה להמליץ למטופלים וכיצד לשפר את סיכויי ההחלמה שלהם ולמנוע נזק נוסף.

מעבדה למדרסים, בית למטופלים

העובדה שבאלפא מעבדות מדרסים מסתכלים על הלקוח כמטופל ומתנהלים מולו בגישה טיפולית, מכילה ומקצועית מבטיחה לכל מטופל בית חם להגיע אליו. כל מטופל רשאי לשוב ככל שנדרש על מנת להתאים את המדרסים שרכש ולבצע בהם שינויים. בעוד שבמרפאת האורתופד, הרופא רק מקליד על המחשב ונותן מרשמים והפניות, כאן רואים את המטופל ומגלים רגישות לכל צרכיו. זה הופך את אלפא מעבדות מדרסים לבית שכיף לבוא אליו, ועוד יותר כיף להירפא בו.

בשורה התחתונה, או שהולכים על מדרסים טובים, או שפשוט לא הולכים. השקעה בכל מדרס אחר פרט לאלפא עלולה לרדת לטמיון ולגרום לנזק גרוע יותר מהקיים. הבחירה במומחים של אלפא מעבדות מדרסים מבטיחה את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, וזו הסיבה שהיא מוקד עליה לרגל עבור מטופלים רבים כל כך.

בשיתוף אלפא מעבדות מדרסים
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully