וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פנים לבית - אריה גולדין

בשיתוף אריה גולדין

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 12:59

עיצוב פנים לבית הפך בשנים האחרונות לתחום מבוקש מאוד ויותר ויותר משפחות מתעניינות בתחום ורוצות לעשות עיצוב פנים לבית בעצמן. לצד מגמה זו התפתח טרנד נוסף בתחום עיצוב פנים לבית, טרנד ה-DIY, 'עשה זאת בעצמך', שמאפשר למי שגר בבית לנסות לבצע עיצוב פנים לבית לבד

עיצוב פנים. istock photos,
עיצוב פנים/istock photos

לפעמים התוצאות של עיצוב פנים עצמאי מספקות את הדיירים אך על פי רוב עיצוב פנים לבית הנעשה לבד לא משיג את אותן התוצאות שאפשר להשיג בעזרת מעצב פנים, בעל מקצוע, שיכול לתת פרספקטיבה חיצונית ולרתום את הידע והכישורים שלו על מנת להשיג תוצאות טובות יותר. אריה גולדין הוא מעצב פנים מוכר ומנוסה בתחום עיצוב פנים לבית ובאמתחתו מספר פרויקטים רב בהם עיצב סלונים, מטבחים, חדרי שינה ועוד בווילות, בתים פרטיים ודירות. אתם מוזמנים להתרשם באתר מהפרויקטים שיצאו תחת ידיו של מעצב הפנים אריה גולדין ואם אהבתם את מה שראיתם, אתם יותר ממוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר על עיצוב פנים לבית קומפלט, עיצוב חדרים, עיצוב מטבח, עיצוב חדר אמבטיה וכו'.

עיצוב פנים. istock photos,
עיצוב פנים/istock photos

טיפים מקצועיים: עיצוב פנים לבית כמו שצריך

בא לכם בכל זאת לעשות עיצוב פנים לבית בצורה עצמאית? הנה שלושה טיפים בסיסיים שיכולים לעזור לכם להשיג תוצאות טובות בכוחות עצמכם בכל פרויקט עיצוב פנים לבית שיש לכם. אם התוצאות לא תהיינה לשביעות רצונכם תמיד תוכלו לאחר מכן להיעזר בשירותיו של מעצב פנים להשגת תוצאות טובות יותר עבור עיצוב פנים לבית שלכם.

טיפ מס' 1 - עיצוב פנים לבית - סגנון - היום יש חופש פעולה גדול יותר למעצבי פנים וסגנון העיצוב האקלקטי, זה המשלב בין כמה סגנונות הוא הנפוץ ביותר. אם בעבר עיצוב פנים לבית היה שמרני יותר, קלאסי או מודרני אך שמר על קוים ברורים ועיצוב מינימליסטי ברוב המקרים, הריי שהיום יש חופש גדול יותר למעצבים וסגנון העיצוב האקלקטי המשלב חדש וישן, צבעוני ולבן, חלק או עם טקסטורות וכדומה, נותן למעצבים מגוון אפשרויות עיצוב ואפשרות לבטא את היצירתיות שלהם בצורה טובה יותר. זה יכול לבוא לידי ביטוי אפילו בבחירת מערכת ישיבה לסלון כאשר אתם כבר לא חייבים שיהיה לכם סלון סטנדרטי של 1+2+3 ספות, כאשר תוכלו לרכוש סט של שתי ספות תואמות אך להוסיף כורסת טלוויזיה מסט אחר, שונה לגמרי במראה מזה של שתי הספות. כמובן שבסגנון העיצוב האקלקטי החוכמה היא להתאים צבעים, סגנונות, קווים וכו' וזה שאתם יכולים לערבב כמה סגנונות יחד עדיין זה לא אומר שתגיעו לתוצאה טובה ולא לבלגן...

טיפ מס' 2 - עיצוב פנים לבית - חומרי גלם - לכל אחד יש את ההעדפות שלו, יש מי שאוהב עץ ולעומת זאת מי שאוהב מתכת או אבן, יש כאלה שאוהבים סלון עור ויש כאלה שאוהבים סלון בד. היום טרנדי לשלב לא רק סגנונות אלא גם חומרי גלם ולכל חומר גלם יש את האופי שלו. טיפ מרכזי בעניין חומרי הגלם בכל מה שקשור לעיצוב פנים לבית: בחירת הרצפה חשובה מאוד למראה הכללי של הבית. היום ניתן ליהנות מעושר אדיר של חומרי גלם לריצוף הבית, שיש מסוגים שונים, דמוי שיש וכדומה ואריחים גדולים ומעוצבים שבקלות הופכים כל בית מרשים יותר וזו נקודת פתיחה מצוינת שכמובן כדאי להשקיע בה מחשבה ולדאוג לכך שהריצוף יתאים לשאר מרכיבי העיצוב.

צריכים מעצב פנים מקצועי שיעזור לכם להוציא לפועל את חלומות עיצוב הבית שלכם? אריה גולדין - מעצב פנים מנוסה שישמח לתת לכם עין מקצועית ולהתאים לכם תוכנית עיצוב פנים לבית! פנו עכשיו לקבלת ייעוץ ללא עלות

השירות ניתן עבור עיצוב מטבח, עיצוב פנים יוקרתי, עיצוב פנים מטבח קטן, עיצוב פנים סלון מודרני, עיצוב פנים בדירות קטנות, עיצוב פנים בווילות ועוד. פנו עכשיו אל אריה גולדין לקביעת פגישה היכרות לא מחייבת לבחינת חידוש הנכס שלכם עם מייק אובר ועיצוב בית מקצועי!

טיפ מס' 3 - עיצוב פנים לבית - תקציב - קל מאוד להפליג בחלומות ותהיו בטוחים שאם לא תקבעו לעצמכם גבול עליון להוצאה הכספית עבור עיצוב הבית, אין ספק שתמיד תחרגו ממנו... החוכמה היא לקבוע מראש תקציב עבור פרויקט העיצוב ולהחליט מה הסכום המקסימלי שאתם רוצים, יכולים ומכונים להוציא. אתם תראו שדווקא לאחר שתקבעו תקציב סופי לעיצוב, יהיה לכם קל יותר להתקדם, תוכלו להתמקד טוב יותר בטווח המחירים המתאים לכם עבור כל פריט ופריט ואפילו ליהנות יותר מהשגת כל האלמנטים הדרושים לבית במסגרת התקציב ובלי לחרוג ממנו. כך תוכלו ליהנות גם מהתוצאה הסופית לאחר העיצוב וגם ליהנות מהעבודה שהצלחתם לעשות את כל זה במסגרת התקציב הראשוני שקבעתם לעצמכם. בעזרת תקציב אפשר לחלק את עוגת ההוצאות בצורה הגיונית ולדעת מה אפשר להשיג בתקציב זה. כמובן שאף אחד לא עוצר אתכם מלחרוג מהתקציב ובדרך כלל זה מה שקורה... אנחנו מתחילים מהריצוף, עוברים לריהוט הגדול ואם מצאנו למשל ספה שממש אהבנו אך המחיר שלה גורם לנו לחרוג מהתקציב, אנחנו מעלימים עין וקונים אותה למרות המחיר היקר... אך גם אם זה מה שקורה בפועל, קביעת תקציב תעזור לנו להישאר בגבולות הגזרה שלו ולא לחרוג ממנו בצורה קיצונית יותר, דבר שיכול להיגרם לנו כאשר אין לנו תקציב בכלל.

טיפ מס' 4 עיצוב פנים לבית - מעצבים את הבית כמו בקטלוג - אין ספק שהיום קל יותר לעצב את הבית לבד ואפשר לספוג השראה בקלות היום באמצעות מגזינים בתחום עיצוב הבית באינטרנט ובכלל. קל היום מתמיד להיעזר במידע, תמונות וכדומה על מנת להצליח לעצב את הבית בצורה עצמאית. יחד עם זאת עובדה זאת גורמת לתחום עיצוב הבית המקצועי להתפתח ומעצבי פנים מקצועיים, שלמדו את התחום ועובדים בו, צריכים היום לעבוד קשה יותר על מנת לעמוד באתגר של התקופה ולהגיע לתוצאות מדהימות יותר ומעניינות יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עיצוב פנים. istock photos,
עיצוב פנים/istock photos

עיצוב בית בעידן המודרני - DIY לעומת עיצוב בעזרת מעצב פנים

חושבים לעצב את הבית? תוכלו לעשות זאת היום בשני אופנים, לבד או באמצעות מעצב פנים. אפשר היום לעצב לבד בצורה קלה יותר מתמיד אך יחד עם זאת בעזרת מעצב פנים תוכלו לקבל רעיונות חדשים, הן פונקציונליים והן עיצוביים, שייתכן ולא חשבתם עליהם בעצמכם. מעצב פנים ירתום את הידע והניסיון שלו ויאפשר לכם להגיע לתוצאות טובות יותר במסגרת התקציב שקבעתם, בסגנון שאליו אתם יותר מתחברים ויספק לכם עזרה והדרכה בבחירת חומרי הגלם ופרטי הריהוט המתאימים ביותר לבית כך שהבית ייראה גדול יותר, מעוצב יותר ומרשים יותר.

מוזמנים ליצור קשר עכשיו עם מעצב הפנים אריה גולדין לקביעת פגישת היכרות ללא התחייבות לבחינת עיצוב הנכס שלכם ועיצובו מחדש כך שתהיו שבעי רצון מהתוצאה וגם תעמדו בתקציב שקבעתם לעצמכם ובלוח הזמנים להשגת התוצאה הסופית הטובה ביותר. להתראות והצלחה!

בשיתוף אריה גולדין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully