וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אקסלנט פיננסים ומשכנתאות מבטיחה לעשות מהמשכנתא שלכם לימונדה למינוף כלכלי ועסקי

בשיתוף יורם פלד

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 16:21

ייעוץ. crello,
ייעוץ/crello

יורם פלד עוסק בנדל"ן ובפיננסים כבר למעלה מעשור. התמחותו בעיקר בייעוץ כלכלי למשפחות ולעסקים ובשירותים פיננסיים כמו גיוסי הון, מחזור משכנתא ועוד. במסגרת פעילות החברה שבבעלותו, "אקסלנט פיננסים ומשכנתאות" הוא מעניק תמהיל שירותים ייחודי, הנותן ערך מוסף לכל לקוח, פרטי או עסקי, לבצע השקעות חכמות, המניבות למשקיע תשואה עתידית ואפשרות להיכנס לתהליך צמיחה כלכלית ויציאה מהלופ של מרדף כלכלי מתיש כל החיים.

אקסלנט פיננסים ומשכנתאות- תחומי עיסוק של החברה

* ייעוץ כלכלי למשפחות עסקים ופרטיים.

* טיפול בכל סוגי המשכנתאות

* טיפול במסורבי בנק .

* מחזורי משכנתא, איחוד הלוואות והלוואות לכל מטרה

* משכנתא הפוכה עבור מועדון גיל הזהב.

* גיוס הון ואשראי ללקוחות פרטיים ועסקיים.

* ייעוץ בהשקעות נדל"ן, תמ"א קבוצות בניה וקבוצות רכישה.

יורם פלד. יח"צ,
ערך מוסף לכל לקוח. יורם פלד/יח"צ

רכישת נדל"ן היא ההשקעה המשמעותית ביותר בחייו של האדם, יורם פלד מתחייב לתמהיל הטוב ביותר המותאם אישית לכם, בעת לקיחת המשכנתא

כיועץ כלכלי למשפחות ולעסקים יורם מכיר היטב את השיקולים, הצרכים והקשיים עמם מתמודדים לקוחותיו השונים. על ידי הכוונתם לביצוע עסקה שנכונה לפרופיל ההשקעה שלהם ובניית תמהיל אופטימלי עבורם, הוא מעניק ללקוחותיו הזדמנות נפלאה להיכנס אל עולם הנדל"ן בצורה נכונה, עם שתי רגליים על הקרקע ואופק כלכלי שמאפשר צמיחה והתפתחות כלכלית משפחתית ועסקית.

מכיוון שחברתו עובדת עם כל הבנקים ועם כל הסניפים ברחבי הארץ, המשרד מקבל מגוון אדיר של הצעות, אשר נבחנות בקפידה ומועברות לאחר סינון אל הלקוחות. לצורך העניין, הוא עשוי להפנות תושב רמת גן לסניף בנק בעיר אחרת סמוכה, כיוון שבו מתמחים בעבודה עם קהל יעודי ספציפי או עסקאות מהסוג שהוא מבקש לבצע. עבור מי שמחפש את התמהיל הטוב ביותר וההצעה המשתלמת ביותר זה יתרון אדיר, שלא ניתן להרוויח כמעט בשום משרד ייעוץ אחר.

יורם פלד. יח"צ,
יורם פלד/יח"צ

המרכיב האנושי קודם לכל, ולכן מגיעה לכם שיחת ייעוץ ללא עלות

יכולותיו והמיומנויות המקצועיות שפיתח לאורך השנים מוכיחות את עצמן פעם אחר פעם וקהל הלקוחות של יורם פלד מעיד שהוא איש של אנשים, שהמרכיב האנושי הוא חלק בלתי נפרד מעבודתו, ושהוא לא עובד כדי "לגזור קופון" גרידא.

שיטת העבודה על פיה עובדים באקסלנט פיננסים תומכת בדברים אלו, שכן בחברה מעניקים שיחת ייעוץ ובדיקת היתכנות ללא עלות. את העמלה שמגיעה להם בגין השירותים שהם מעניקים תשלמו רק עם אישור העסקה והשלמתה מה שמבטיח לכל לקוח ראש שקט והרגשת בטחון שהוא בידיים טובות.

החשיבות של ייעוץ כלכלי בעידן המודרני

לקוחות רבים מגיעים לאקסלנט פיננסים ומשכנתאות אחרי שביצעו עסקאות כושלות, או שהם קורסים תחת עול ההלוואות שהם לקחו. הלקוחות של אקסלנט מגיעים עם תיק כלכלי שלא מנוהל נכון, פעמים רבות הם לא מודעים לגובה ההכנסות וההוצאות שלהם, ובאופן כללי, לא מתנהלים נכון מבחינה פיננסית.

אקסלנט פועלים במטרה לשקף את התמונה במלואה בצורה הכי ברורה ופשוטה. לאחר איסוף הנתונים וניתוחם הם מציעים מגוון פתרונות ואסטרטגיה ליציאה ממשברים ולמינוף כלכלי. לדברי יורם, כל אחד יכול לצאת ממשבר ולהבטיח לעצמו עתיד כלכלי טוב יותר. זה דורש מודעות, מעורבות וקבלת החלטות נכונה. שם הוא נכנס לתמונה, כמי שמשקף את המצב באופן אובייקטיבי ויודע להציע מסלולי פעולה והשקעה נכונים ללקוח.

יועץ טוב הוא יועץ לחיים

אקסלנט פיננסים ומשכנתאות שמה לעצמה מטרה לסייע לכל לקוח למנף את עצמו מבחינה כלכלית על ידי חינוך לראייה כלכלית נכונה, ניהול נכון של התקציב הקיים ובחירת השקעות שמתאימות לפרופיל ההשקעה של הלקוח. האמונה שייעוץ נכון וניהול פיננסי חכם מסייעים למשפחות ולבעלי עסקים לצמוח, לשגשג ולבנות חיים מאושרים מקדמת את לקוחות החברה בצעדים בטוחים אל עתיד כלכלי בטוח ומניב.

ההקפדה על שקיפות מלאה לאורך כל התהליך, ניהול הליכים באמצעים דיגיטליים לקבלת מענה וטיפול מהיר וזמינות גבוהה ללקוח מבטיחים לכל אחד לצעוד באופן נחוש ובטוח אל עתיד כלכלי טוב יותר.

ליצירת קשר עם אקסלנט פיננסים ומשכנתאות:

טלפון - 0502234052

אתר האינטרנט של אקסלנט פיננסים ומשכנתאות

לתיאום פגישה

בשיתוף יורם פלד
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully