וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא להשקעה: מתחם התחנה בהוד השרון - הכנסה חודשית של כ-7,500 ₪ בחודש מהשכרה של 100 מטר משרד

בשיתוף צמרות

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 6:15

פארק העסקים החדש המתוכנן בימים אלה בין הוד השרון לכפר סבא גורם למשקיעים לחשב מסלול מחדש וללכת על נדל"ן מניב, הנחשב להשקעה הרווחית והמשתלמת ביותר. קבוצת צמרות מציעה זכויות במיקומים הטובים ביותר במתחם, עם הון עצמי של 228 אלף ש"ח ותוכנית שמקודמת במרץ

צמרות. יח"צ,
הדמיה/יח"צ

הוד השרון, הנחשבת לעיר פסטורלית ויוקרתית, הגדילה מאוד את אוכלוסיית העיר אבל מנגד לא פיתחה מספיק את אזורי התעסוקה בעיר. המחסור בשטחי תעסוקה עבור תושבי העיר עשה את שלו, וגרם לעירייה לשים כמטרה את הגדלה שטחי התעסוקה. הדבר ניכר מאוד בתכנית המתאר החדשה של העיר אשר מגדילה את זכויות התעסוקה והמסחר באופן משמעותי. אחת מהתכניות המשמעותיות ביותר בהוד השרון היא הר/1202 אשר מקודמת במרץ על ידי העיריה ומקצה מתחם גדול ונגיש למסחר ותעסוקה בסמוך לתחנות הרכבת שבין הוד השרון לכפר סבא.

תכנית מאושרת לבנייה

תכנית הר/1202 (מתחם 531) תוכננה זמן רב ואושרה לבסוף לאחר שלב ההתנגדויות בוועדה המקומית והמחוזית. כיום התכנית נמצאת בישורת האחרונה של שלב האיחוד וחלוקה. מי שימהר לרכוש מגרש בתכנית, יוכל ליהנות ממחיר נמוך כיום ועליית ערך גבוהה מאוד עם סיום שלב זה.

קבוצת צמרות המתמחה בייעוץ השקעות וייזום פרויקטי נדל"ן, זיהתה את הפוטנציאל ורכשה זכויות במיקומים הטובים ביותר במתחם, בסמוך לתחנות הרכבת ומחלף כביש 531. לדברי אלעד הדר מנכ"ל צמרות, "זו אחת העסקאות הטובות ביותר שעשינו לאחרונה. מדובר בשילוב של וודאות גבוהה, מחיר נמוך וטיימינג מצוין לרכישה, בדיוק לפני אישור סופי של תוכנית איחוד וחלוקה שלאחריה המחיר כבר יהיה אחר לגמרי".

צמרות. יח"צ,
צמרות/יח"צ

שכירות של 7,500 ש"ח למשרד בגודל 100 מטר

השקעה במתחם התחנה כמו מרבית ההשקעות מעולם הנדל"ן המניב, היו עד לפני כמה שנים שמורות לחברות נדל"ן גדולות או לבעלי עסקים ואליטות אשר השקיעו סכומי ענק בייזום ורכישת קרקעות למסחר ומשרדים. אולם, בשנים האחרונות נוצרה מהפכה של ממש וגם משקיעים פרטיים יכולים להיכנס לנעליהם של המשקיעים הגדולים ולהשקיע בנדל"ן מניב. "אנחנו מאפשרים גם למשקיעים פרטיים ליהנות מהשקעה אטרקטיבית בנדל"ן מניב, החל מ- 228 אלף שקלים בלבד כולל היטל השבחה, עם צפי לאקזיט משמעותי עם סיום שלב האיחוד וחלוקה או בניה והשכרה במחיר המשקף תשואה גבוהה מאוד", מסכם הדר.

מבדיקת שנערכה בסביבת הפרויקט בימים אלו, עולה שמחיר מטר משרד בנוי מושכר בכ- 75 ש"ח למטר. זה אומר שמי שימשיך לבניה של משרד בגודל 100 מטרים, יוכל להוסיף את עלות הבנייה עם מימון בנקאי ולגבות שכירות של כ 7,500 שח לחודש. בגלל מיעוט שטחי המשרדים החדשים בעיר, אחוזי התפוסה נשארו גבוהים בעיר ורמות מחירי השכירות נשארו יציבות סביב ה- 75 שח למטר למרות השפעת הקורונה. מי שידע לזהות היום את הפוטנציאל הרב של העיר, את החסינות מירידת מחירים בניגוד לערים אחרות כמו ת"א ורמת גן, והמיקום היוצא מן הכלל בסמוך לתחנות הרכבת, יזכה בגדול.

רוצים לשמוע יותר על ההשקעה? בואו נדבר...

בשיתוף צמרות
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully