וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 חוקי עשה ואל תעשה למיקסום סיכויי הכרויות לזוגיות

בשיתוף Ladies-First

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 11:17

היום, כשעולם ההיכרויות השתנה ב-180 מעלות, חשוב לדעת מאילו מעשים להימנע ומה כדאי לעשות על מנת למקסם את הסיכויים שלך לזוגיות, במיוחד בעולם ההכרויות השופע של היום. חשוב לדעת איך לא להתבלבל מהשפע ואיך לא להיכנס למעגל חסר סיכוי של כלוב זהב

דייט קפה. ShutterStock
דייט/ShutterStock

1. להשקיע בכרטיסי הביקור הווירטואלים שלך

בתקופת חיפושי הבן זוג המיוחל, כל פלטפורמה חברתית שבה אתה משתמש הופכת להיות סוג של אתר הכרויות. לדוגמה, התמונות שחשופות באופן ציבורי בפייסבוק שלך חייבות להיות בדיוק התמונות שתרצה שיראו. אלו צריכות להיות אותן התמונות שתבחר לשים באתרי הכרויות. לפעמים מספיקה תמונה אחת רעה (כזו שאינה מיצגת אתכם) בשביל לפסול בעולם השפע הזה.

2. נשים - אל תהססו ליזום וגברים - תדעו לקחת את המושכות לידיים

לאישה יש יתרון אחד מובהק בתהליך הכרויות. הן רק צריכות לסמן את הרצון שלהן וזה כבר מספיק בשביל שהגבר יעשה את הצעד (אם הוא מעוניין). מספיק שתעשי לו לייק בפייסבוק לאחת התמונות שלו או שתעשי לו עיניים בבר - הוא כבר ייגש ויפנה.

מנתונים שפורסמו בכמה אתרי הכרויות (ביניהם האתר Ladies-First ) עולה הסטטיסטיקה שהודעה שנשלחת מאישה לגבר - הסיכוי שלה להסתיים בסיפור הצלחה הוא גבוה יותר מאשר אם גבר היה שולח את ההודעה. כלומר, אל תהססי לפנות ולבחור התאמה בעצמך, חבל להיצמד לשנות ה-60 ולחשוב שהגבר הוא היחיד שצריך לעשות צעד.

3. השתמשו באתרי הכרויות בתבונה

בהנחה שמה שאתם מחפשים זה זוגיות, חשוב קודם להיות באתרים הנכונים. כאלו שחוסמים משתמשים לא רצויים. מומלץ להכיר דרך אתר הכרויות Ladies-First - אחוזי ההצלחה שלהם גבוהים, ההקפדה על כבוד הדדי וכנות שם ברמה גבוהה.

שימו לב שאתרי הכרויות הם רק כלי בשביל לקשר ביניכם. זה לא יעבוד לכם אם לא תשקיעו. הרי אם הייתם מחפשים עבודה כנראה שהייתם יושבים על עדכון קורות החיים שלכם כמה שעות, אז כך גם רצוי על הפרופיל שלכם באתר הכרויות. העלו תמונות ברורות ומחמיאות שלכם (שיציגו איך תיראו בדייט הראשון) והימנעו מהפתעה.

כתבו הרבה, בצורה פתוחה. ככל שתכתבו יותר תאפשרו חלון טוב יותר לעולמכם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

4. להיפתח ולשמור על חיים פתוחים

אתם מכירים את זה שיצאתם לדייט שהפך לראיון עבודה? זה סימפטום מאוד מובהק לחוסר פתיחות. במצב פתוח, כל שאלת התעניינות פשוטה יכולה להתפתח לשיחה.

לדוגמה, אם אני שואל מישהי 'מאיפה את?', היא תוכל לענות לי "חיפה", אך היא תוכל לענות לי גם: "חיפה. גדלתי כאן ואני נורא אוהבת את איזור הצפון." וזה כבר משפט שיכול להתפתח לשיחה פתוחה יותר.

אם אתם מרגישים שאינכם פתוחים מספיק, טפלו בזה. זה לא חייב להיות טיפול פסיכולוגי. זה יכול להיות קריאת ספר שיגרום לכם לחשוב, טיול לבד, פסטיבל נחמד או כל תהליך אחר שיגרום למשהו בנפש שלך לזוז.

5. תשומת לב מלאה לשיחה ראשונה ולדייט הראשון

אנשים רבים עושים את שיחת ההיכרות הראשונה תוך כדי קניות בסופר, תוך כדי הקלדה במחשב ולא מפנים את כל תשומת הלב לאדם שבטלפון. שיחה שתשומת הלב שלה הינה חלקית - עלולה פחות לזרום ויותר חשוב, להרגיש לנו כשיחה 'מעיקה'. שיחה ראשונה צריכה להיות כשכל כולי בטלפון מבלי הסחות דעת.

כך גם הדייט הראשון. לא ליצור תחושה של 'דייט על הדרך' תוך כדאי הטיול שלי עם הכלב. לחשוב איך הדייט הראשון יכול להיות שונה, וקצת יותר מיוחד.

6. דברו על נושאי שיחה חיוביים ולא מעוררי רגשות מעורבים

אם בדייט הראשון פתאום עלה או קפץ משהו פוליטי עדיף לא להיכנס לזה. פוליטיקה בהרבה מקרים מעלה רגשות חזקים שעלולים להרוס הכרויות וחבל. כמעט תמיד אין סיבה שמישהו שמאלני לא יצא עם מישהי ימנית.

כך גם כשנושא האקסים או הגרוש\ה עולה. גם לא כיף לשמוע שהצד השני מעורב רגשית או לשמוע אותו 'מלכלך' על מישהי אחרת. לפחות בתחילת ההכרות, מומלץ ליצור תחושה של לוח חלק.

7. הימנעו ממגע מהר מידי

שוב, בהנחה שהכוונה היא הכרויות לזוגיות, אם תרצו להגדיל את סיכויי ההצלחה מומלץ לא למהר עם מגע. חשוב ליצור קודם כל חיבור רגשי שממנו יהיה לאן 'ליפול'.

לעיתים מגע מהיר עלול ליצור תחושת חוסר ביטחון או חוסר הערכה אצל אחד הצדדים כלפי הצד השני.

8. בתחילת קשר אל תמהרו לשפוט וקבעו נקודות יציאה

בתקופת ההיכרויות אנשים רבים נוטים להתבלבל.כבר קשה לדעת אם זה זה או לא, ואז כל יום הופך להיות מבחן שיכול לעורר ריבים או התנהלות לא טבעית. נסו לקבוע לעצמכם נקודות שרק בהן ניתן להיפרד.

לדוגמה, דייט ראשון ודייט שני, ולאחר מכן רק בדייט השישי, ולאחר מכן רק לאחר 7 שבועות וכו'. העיקר הוא שתהיו כאן ועכשיו בכל בילוי זוגי, והמחשבה שתעסיק אתכם היא 'האם כיף לי או לא?'.

9. אל תפחדו מריבים, תבינו שזוגיות מכילה גם רגשות לא נעימים

אם אין חושך אין אור. זו כלל לא קלישאה. זוגיות היא לא רוס ורייצ'ל מחברים (שיש צחוקים גם כשרבים) ולפעמים האוירה הזוגית היא רעה.

זוגיות לפעמים היא מעצבנת, ולפעמים סוגרת ומגבילה, וצריך להבין שאין זוגיות שהיא לא כזו במידה מסוימת. זוגות שאינם רבים, כנראה שעומק ההיכרות שלהם אינו נורא עמוק. כשיש אהבה מאוד חזקה, הרגשות חזקים בהתאם, ולפעמים נפגעים ורבים (המינון שונה אצל כל אחד ואחת).

10. היו קשובים לצרכים של הבן\בת זוג שלכם, גם אם הם לא תמיד הגיוניים

כל פעולה של אדם מונעת מצורך כלשהו שלו. המשמעות של מה נכון, מי אשם ומי צודק - בזוגיות היא אפסית. מה שחשוב הוא שטוב לשני בני הזוג.

אם הבן זוג שלך שונא להיות עם המשפחה שלך - תקשיבי לו, ותביני למה ואיך אפשר למלא את הצרכים שלו טוב יותר. אם הבת זוג שלך מתעצבנת ממשהו שבעינייך הוא שטותי - תקשיב לה ושנה את התנהלותך, גם אם זה לא הגיוני מבחינתך.

לסיכום חשוב להזכיר משהו חשוב:

אם לא מצאת זוגיות כבר תקופה ארוכה של הכרויות - זה ככל הנראה לא בגלל שלא פגשת את האחד\ת המתאימ\ה, אלא זה כי אינך מתאימ\ה לזוגיות עדיין.

בשיתוף Ladies-First
  • עוד באותו נושא:
  • הכרויות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully