וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות עם כיסוי - המטפחות של המעצבת אביה ששון

בשיתוף אביה ששון

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 13:18

למעצבת המטפחות והטייצים המדליקים, אביה ששון היתה משרה נחשקת ובטוחה בתעשיה האווירית. למרות זאת היא זנחה את המקום הבטוח לטובת חלום ועסק מצליח. כיום היא מציעה לקבל לקוחותיה ארבע קולקציות בשנה שכוללות מגוון אינסופי של מטפחות וטייצים מסוגים שונים

מתוך הקולקציה של המעצבת אביה ששון. מיכל ניזרי. איפור: רעות רובינסון. דוגמנית: ליבי ל- ITM,
מתוך הקולקציה של המעצבת אביה ששון/מיכל ניזרי. איפור: רעות רובינסון. דוגמנית: ליבי ל- ITM

לצד השמירה על ההלכה והמצוות מקפידות נשים דתיות רבות להפגין חוש אופנתי מפותח ולא מעט מהן הפכו לפאשניסטות של ממש. למרות האיסור לחשוף את שיערן, הן מוצאות דרכים יצירתיות להשאר מעודכנות בכל הנעשה בעולם האופנה. הלבוש יהיה צנוע ומוקפד בהתאם להלכה אך הן ישלבו בהופעתן אלמנטים של צבע ונשיות "אמנם קיימים איסורים והלכות בכל הקשור לשמירה על לבוש צנוע אבל זה לא סותר את העובדה שאנחנו רוצות להיראות טוב" אומרת מעצבת המטפחות אביה ששון. "קולקציות הבגדים שיעצבו עבורנו יהיו צבעוניות, טרנדיות ונוטפות שיק. אנחנו מעודכנות ומקפידות לחדש ולשדרג הופעה בעזרת מטפחות ואקססוריז שמעניקים טאצ' ייחודי ללוק הכללי, תוך שמירה על ההלכה".

המעצבת אביה ששון (34) כלל לא חלמה להיות מעצבת מטפחות בעלת מותג מבוקש שזוכה להצלחה. היא היתה פרקטית והלכה ללמוד הנדסת אלקטרואופטיקה בשילוב תואר בפיזיקה "אחרי הלימודים הגשתי מועמדות לתפקיד שרציתי בתעשייה האווירית ותהליכי הקבלה והמיון היו ארוכים ואיטיים. את הזמן ניצלתי כדי לתפור ולעצב מטפחות בד וגיליתי שהן זוכות לביקוש רב בסביבה הקרובה. לצד החוש הריאלי תמיד עסקתי באמנות אבל לא חשבתי שאזכה לכאלה פידבקים".

מתוך הקולקציה של המעצבת אביה ששון. מיכל ניזרי. איפור: רעות רובינסון. דוגמנית: ליבי ל- ITM,
מתוך הקולקציה של המעצבת אביה ששון/מיכל ניזרי. איפור: רעות רובינסון. דוגמנית: ליבי ל- ITM

אביה המשיכה בתהליכי המיון והתקבלה למשרה הנחשקת בתעשיה האווירית. בעיצוב המטפחות היא העלתה הילוך והתחביב הפך לעסק גדול ומצליח שצבר קהל לקוחות נאמן "כדי לעמוד בביקוש למטפחות בעיצובי העסקתי שמונה עובדות. הגענו למצב שבעלי היה אחרי בעסק בזמן שאני עבדתי בתעשיה האווירית ביום ועיצבתי בלילה , אין ספק שבלי העזרה והתמיכה של בעלי לא הייתי מגיעה כל כך רחוק " היא צוחקת.

חצי שנה אינטנסיבית שבמהלכה שילבה בין המשרה בתעשייה האווירית לעסק המצליח גרמו לה לחשב מסלול מחדש "הבנתי שאני לא יכולה להיות כל כולי בשני המקומות והייתי צריכה לקחת החלטה. החלטתי שאני רוצה ליצור ולעצב ולספק ללקוחות המרוצות שלי את הפריטים הייחודים שאני מעצבת ולהשקיע בכך את כל כולי".

כבר 12 שנים שהעסק המשגשג שלה שעבר לא מעט גלגולים, זוכה להצלחה רבה. בתחילה הסטודיו הוקם ביפו ומשם עברה עם משפחתה למושב בצפון בעמק המעינות. "אני מודה שיש משהו יותר רגוע באיזור שמאפשר לי חופש יצירה ואני מקבלת השראות מהסביבה השלווה והפסטורלית. אני מעצבת מטפחות ייחודיות בשלל צבעים שלצד פרקטיות ונוחות משלבות גם טרנדיות שלא מתנצלת ולא מתפשרת".

בנוסף למטפחות בד מעוצבות ועשירות באלמנטים וצבעים, תמצאו בקולקציה גם BOBBI מדובר בפטנט יחודי וראשוני של אביה ששון שנועד למנוע החלקה של המטפחת מהראש וליצור נפח יפה "אנחנו נשים מלאות עשיה ולכן היה לי חשוב כל כך להשקיע בפיתוח מוצר שיתן נוחות לכל היום ויתרום לחווית קשירה קלה ונעימה ".

"את הבובי יצרתי והמצאתי לפני שמונה שנים לגמרי לעצמי… כדי להקל עלי בקשירת המטפחת שלי ובת דודה שלי היתה זו ששכנעה אותי להוציא אותו ליצור… ומאז הוא זכה להצלחה בקרב נשים רבות וצצו לו מתחרים שונים. כיף לדעת שיצרתי למשהו שזכה לביקוש גדול כל כך עד שאחרות הלכו בעקבותיי" מציינת אביה.

פרט מענין על הבובי שאולי לא ידעתם… הבובי תפור בצורה ייחודית כך שהוא מאפשר להיכנס איתו למים בלי להרוס את הנפח שלו.. זה מידע חשוב עכשיו לעונת הקיץ הקרבה..." אני שמה רק בובי כאשר אני נכנסת לבריכה או לים... הבובי לא מחליק תוך כדי השחייה וגם לא נהרס בשימוש יום יומי רגיל… וכך אני יודעת שאני יכולה להנות בלי הלחץ על כיסוי הראש".

בקולקציות מככבים גם טייצים שנשים רבות לובשות מתחת לטוניקות, חצאיות ושמלות. לדברי אביה גם נשים חילוניות רבות רוכשות אצלה את הטייצים הייחודים שמגיעים בעיצובים מרעננים ובמגוון רחב .

הפרט הכי חשוב בהקשר של הטייצים של אביה שהיא דאגה גם לנשים אמתיות... והטייצים מגיעים בטווח מידות מפנק במיוחד שמתאים למידות +34-54.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מתוך הקולקציה של המעצבת אביה ששון. מיכל ניזרי.  דוגמנית יעל מזור,
מתוך הקולקציה של המעצבת אביה ששון/מיכל ניזרי. דוגמנית יעל מזור

ארבע קולקציות בשנה מנפיקה אביה תחת ידיה "כל קולקציה 60-80 דגמים שונים של מטפחות וטייצים. חשוב לי לחדש ולרענן בהתאם לעונות השנה, לחגי ישראל ומגמות האופנה השולטות בעולם. עיצוב קולקציה היא חגיגה של יצירה מבחינתי. בכל קולקציה מושק קטלוג ובו הפקה מושקעת עם דוגמניות, צלמות, מאפרות, מעצבות שיער, סטייליסטיות וצוות מנצח שהוא על טהרת הכוח הנשי.

הכוח הנשי מככב בעסק המצליח של אביה. "הפן האונשי מאוד חשוב לי, אני מאוד משתדלת לשמור על אווירה נעימה בצוות העובדות ואף לפני שנתיים פניתי לעמותת אנוש, עמותה הישראלית לבריאות הנפש. הם שידכו לי עובדות המתמודדות עם מגבלה נפשית. מדובר בעובדות מסורות ואיכותיות, בהתחלה חשבתי שבתור עסק מצליח זו ההזדמנות שלי לתרום לחברה ע"י העסקה של נשים עם קשיים ובפועל קרה ההפך , הן כל כך תורמות לעסק ואני ממש מרגישה שזכיתי מההיכרות איתן והעבודה המשותפת". בקיצור זו ההוכחה שלגמרי אפשר לשלב בין תרומה לקהילה לבין עולם עסקים ויזמות.

חבל להוסיף עוד מילים מיותרות פשוט כנסו לראות את כל היופי הזה בעצמכם.

הטבה של 10% לגולשי אתר WALLA בהכנסת קוד קופון "הטבה לגולשי אוולה"
באתר של אביה ששון

אביה ששון, מטפחות ואביזרים

כתובת: מושב רחוב 127 עמק המעיינות.

טלפון: 03-518856

פלאפון : 052-6966652

לאתר שלנו לקניה ופרטים : לחצו כאן

לדף הפייסבוק של אביה ששון: פייסבוק

לחשבון האינסטגרם עם סרטוני קשירה והדרכות כנסו לאינסטגרם שלנו: אינסטגרם

בשיתוף אביה ששון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully