וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוח אביבי נוח וכיף עם קייטרינג חלבי

בשיתוף מתוקה

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 12:09

האביב הוא עונה נהדרת לאירוח כיפי במיוחד, הטמפרטורות נוחות ותנובת הארץ מספקת לנו חומרי גלם נהדרים לאירוח באמצעות קייטרינג חלבי, צמחוני או טבעוני

קייטרינג. ShutterStock
קייטרינג/ShutterStock

עונת האירוח הכיפי באמת התחילה ויש לא מעט רעיונות נפלאים כדי להנעים את הזמן שלכם ללא טרחה מיותרת. קייטרינג חלבי הוא פתרון מעולה לכם ולאורחים שלכם שרוצים אוכל טעים שמתאים לטמפרטורות המתעתעות בחוץ. כמה ימים של שרב שמתחלפים בימי גשמים אחרונים הם ימים מצוינים לאכול את מירב הירקות והפירות ושאר תנובת הארץ החלבית שיש לנו בשפע, וזה יוצא טעים מתמיד כשמשלבים בתפריט מאכלים מרחבי העולם.

הרי יש לא מעט מקומות בעולם שבהם מתמודדים עם הצורך בכיבוד קליל יחסית כדי ליהנות ממזג האוויר מבלי להזיע על מאכלים כבדים מדי. התפריט הזה הוא אידיאלי והוא משופע בהצעות טעימות שלא משאירות אתכם מנומנמים באמצע אירוע חשוב.

היתרונות של תפריט חלבי וצמחוני

• תפריט חלבי וצמחוני, או טבעוני, הוא תפריט מעולה שמתאים לאירועים מכל סוג: גדולים או קטנים, משפחתיים או אירועי חברה, לצורך השקת כוסית או השקה כלשהי, חתונה או ברית מילה, מסיבת יום הולדת או מסיבת בת מצווה של הילדה הטבעונית שלכם.

• התפריט עשיר ומזין ומוצע בשפע כך שאפילו אלה שמעדיפים משהו משמעותי יותר כמו בשרים ירגישו שהם נהנים מאוכל רב ומשביע מבלי להתגעגע דווקא לבשר. לכל אירוע שאתם עורכים יש בוודאי שיקולים חשובים כיצד לכבד את האורחים שלכם באוכל טעים ומשמעותי, ולא קליל מדי. בתפריט כזה אתם מכסים את כל האפשרויות.

• אם מדובר רק בפתיחה לאירוע גדול יותר, או אם מדובר באירוע צעיר ותוסס שבו אין צורך לשבת ליד שולחנות, קייטרינג חלבי פותר לכם את הבעיה של הגשת ארוחת מנות מלאה לשולחן וכך אנשים יכולים להסתובב וליהנות מהאירוע תוך כדי נשנוש ואכילה.

• דווקא היום, כשיש כל כך הרבה טרנדים קולינריים וכל כך הרבה אנשים מקפידים על תזונה מיוחדת, קייטרינג חלבי יכול לספק את הרצון של כולם ולהתאים מנות מבלי לחשוש. יש פה מספיק אוכל לאוכלי כל, יש כאן מוצרי חלב שונים לצמחונים, יש מנות שמתאימות רק לטבעונים, למי שאוכל נטול גלוטן או נטול פחמימות וסוכר. זה תפריט מודולרי שמקל עליכם להנעים את הזמן לכל האורחים שלכם.

• לא כבד מדי ומאפשר לחזור לפעילות מיד אחר כך. אם מדובר ביום עיון או כנס חברה, או אירוע משפחתי שבו רצים וקופצים והילדים מתרוצצים בכל מקום ועולים על מתקנים, התפריט הזה מתאים לאכילה מבלי להתמלא יותר מדי כך שיוכלו להמשיך לשחק ולהפעיל את עצמם בהנאה. לא מנמנמים אחר כך ולא מאבדים את הריכוז.

• התפריט הזה אידיאלי לבעלי תקציב נמוך שרוצים להגיש תפריט עשיר ואיכותי שעומד ביכולות התקציביות שלהם ועדיין נחשב ליוקרתי ולגורמה להגשה.

• קייטרינג חלבי נוח לתפעול ולהגשה והוא אסתטי, וכך אנשים יכולים ליהנות ממנו מבלי להיות כבולים ולהתעסק בו. כך שאתם יכולים להגיש בעצמכם או להציע הגשה עצמית ואנשים עדיין יוכלו ליהנות ממנו מבלי להסתבך.

מאמר בחסות משרד פרסום דיגיטלי STG

בשיתוף מתוקה
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully