וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקצוע האפיליאייטינג כובש את צעירי ישראל

בשיתוף מינוף עסקי

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 12:29

עשרות אלפי ישראלים צעירים עובדים בענף החדש ומייצרים הכנסות של מאות אלפי שקלים בשנה. עמית אופיר-מהבולטים בענף בישראל, מספר ואף מוציא לאור מוצר חדש שמקדם את הענף

עמית אופיר. יח"צ,
עמית אופיר/יח"צ

גם אתם רואים עשרות ישראלים צעירים יושבים בבתי קפה או על שפת הים ליד ביתכם, עם מחשב נייד באמצע יום עבודה, ומקללים אותם בלב? ובכן, זה לא באמת שהם מבלים ולא עובדים. חלקם עובדים פי שתיים יותר מכם...

בשנים האחרונות הגיע לישראל מקצוע חדש: אפיליאייטינג - שיווק שותפים. מדובר באנשים שלא רוצים להשקיע כסף בהקמת עסק או ברכישת מלאי, ניהול עובדים, טיפול הזמנות, מתן שירות לקוחות וכו'. הצעירים החדשים מנצלים קשרים עסקיים ומעורבות גבוהה ברשת כדי להביא תנועת קונים לעסק שאליו הם מתחברים שיווקית. סוג של תיווך דור 5.

עמית אופיר הבעלים של חברת "מינוף עסקי" כבר שנים עוסק בתחום ואף מכשיר ומלמד אנשים שרוצים ליצור לעצמם ריבוי מקורות הכנסה חדשים. בימים אלה הוא משיק את המשחק "חופש כלכלי" שמלמד בעלי עסקים, משפחות, יזמים ובני נוער, מושגים חשובים והתנהלות עסקית כלכלית נכונה. גם את המשחק הזה הוא משווק בדרכו המיוחדת-דרך אפיליאציה של שותפי שיווק בארץ ובעולם.

המשחק חופש כלכלי. יח"צ,
המשחק חופש כלכלי/יח"צ

עמית מספר: "עשרות רבות של צעירים ישראלים משווקים את המשחק 'חופש כלכלי' ברשת ומרוויחים 30 אחוז מכל מכירה. הם מקבלים ממני מחיר מיוחד וזול כהטבה לאנשים שלהם וזה מקל עליהם להצליח למכור כיוון שהמשחק מוצע בהנחה גדולה לקהל העוקבים שלהם כך שההצעה שלהם מאוד אטרקטיבית. בנוסף - 10 אחוז מכל מכירה מיועדת לתרומה לעמותות המקדמות יזמים צעירים כך שמעבר להכנסות האפיליאייטס גם מתחברים לחברה ולשירותיה מבחינה רגשית.

"בעולם החדש, הרבה צעירים לא רוצים להתחייב לעסק אחד לכל החיים או להשקיע כסף מהכיס. מדובר בתעשייה שמייצרת הזדמנות להקים שותפות בכמה עסקים ובאחוזים גדולים מבלי להשקיע מהכיס. וגם - מהלך שיווק חזק באינטרנט יכול לשרת את העוסקים במלאכה לאורך שנים רבות וליצור הכנסה פאסיבית במשך עשור, בזמן שהם כבר עסוקים בפרויקטים אחרים לגמרי. זה מקצוע לכל דבר. יש מיליוני צעירים בעולם שמתפרנסים מתוכניות שותפים באמזון ואי ביי ומפרסמים מדי שבוע מוצרים חדשים, מובילי דעת קהל וסלבס עולמיים כבר מזמן עובדים בזה בקמפיינים באינסטגרם ומכניסים יותר כסף ממה שהם מרוויחים בקמפיין פרסום רגיל".

את מהלכי האפיליאציה עמית מנהל גם באירועים שבהם משחקים את המשחק עשרות משתתפים שמגיעים ללמוד איך לבנות חופש כלכלי ועסקים. כחלק מהאירוע ובסיום המשחק נערכת הרצאה כלכלית על בניית עסק שמכניס למעלה ממיליון שקל בשנה, השקעות, יצירת ריבוי מקורות הכנסה ושיפור מערכת היחסים עם כסף.

אסף בר דוד בעל חברת "לאהוב את הכסף", לקח על עצמו את שיווק המשחק הפיננסי החדש של עמית, לארגון הרצאות וכנסים. לאחר ששיחק בעצמו את המשחק פנה לחברה ושילם דמי זיכיון של מאה אלף שקלים כדי להיות הזכיין הרשמי של החברה. אסף הוסיף: "במקצועי אני עוזר לאנשי עסקים לשפר את מערכת היחסים שלהם עם כסף דרך לימוד כללי התנהגות חדשה מול תזרים מזומנים, יצירת הכנסות, תכנון תכנית עסקית לטווח ארוך ובניית מוצרי פרימיום שהם ימכרו בעשרות אלפי שקלים. שיחקתי את המשחק עם לקוחות ונדלקתי, כי אפשר ללמוד מכל קלף שבמשחק על העולם העסקי. המשחק מלמד אותך לחשוב בגדול ולתכנן עסק שיכניס מיליון שקל בשנה. החזון שלי הוא להביא את בשורת המשחק לכל בעלי העסקים הקטנים ולכל התלמידים בישראל. מי שייחשף למשחק - חייו העסקיים והכלכליים ישתפרו ללא היכר".

להקמת ערוץ הכנסה נוסף ללא השקעה כספית והצטרפות לתכנית המפיצים של עמית אופיר - לחצו כאן

להצטרפות לאירוע המשחק העסקי הבא של 'חופש כלכלי' היכנסו לעמוד האירועים של חברת מינוף עסקי

בשיתוף מינוף עסקי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully